Niet echt interessant.. Toen ik 11 was ofzo deed ik regelmatig handstand tegen de wcdeur.. Echter op een gegeven moment ben ik twee keer door m'n armen gezakt. Opzich niet zo erg, mits de vloer niet van keiharde stenen wasquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klinkt als iets interessant verhaal,
vertel
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neee..
het is
Ik ga koffie zetten
of
* Cuegirllie gaat koffie zetten
vind ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: ik zet koffie of ik zet thee.
Of :"Wie zet er even koffie?"
Dat kan prima
Auquote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet echt interessant.. Toen ik 11 was ofzo deed ik regelmatig handstand tegen de wcdeur.. Echter op een gegeven moment ben ik twee keer door m'n armen gezakt. Opzich niet zo erg, mits de vloer niet van keiharde stenen was
Ja kan ook prima.. Maar ging mij om het verschil bij jou tussen:quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: ik zet koffie of ik zet thee.
Of :"Wie zet er even koffie?"
Dat kan prima
Ik ga het niet doen als er mensen op de wc zitten hequote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Augelukkig dat de wcdeur niet open ging.
Ja, maar hij zei dat hij het niet verwacht had, dat bedoelde ikquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat nu echt inpakken
sjee weer wat geleerd vandaag
Blond zekerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Lixi het volgende:
Mijn handstand verhaal...
er hing een dakpan met de naam van de familie (was bij de buren) erop geschilderd met bloemetjes en zo. Schitterend naast de voordeur. Tot ik er een handstand deed...voet tegen dakpan, dakpan op hoofd, hechtingen in hoofd...
Gelukkig kan ik geen handstand.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Lixi het volgende:
Mijn handstand verhaal...
er hing een dakpan met de naam van de familie (was bij de buren) erop geschilderd met bloemetjes en zo. Schitterend naast de voordeur. Tot ik er een handstand deed...voet tegen dakpan, dakpan op hoofd, hechtingen in hoofd...
Ik kan het ook niet meerquote:
Je grijpt echt elke poging aan om met haar af te spreken, hè?quote:
Nog ruimte in je koffer?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat nu echt inpakken
sjee weer wat geleerd vandaag
Oh gelukkig. Je schrikt je namelijk kapot als ineens iemand op de deur bonst.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen als er mensen op de wc zitten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |