Niet echt interessant.. Toen ik 11 was ofzo deed ik regelmatig handstand tegen de wcdeur.. Echter op een gegeven moment ben ik twee keer door m'n armen gezakt. Opzich niet zo erg, mits de vloer niet van keiharde stenen wasquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klinkt als iets interessant verhaal,
vertel
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neee..
het is
Ik ga koffie zetten
of
* Cuegirllie gaat koffie zetten
vind ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: ik zet koffie of ik zet thee.
Of :"Wie zet er even koffie?"
Dat kan prima
Auquote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet echt interessant.. Toen ik 11 was ofzo deed ik regelmatig handstand tegen de wcdeur.. Echter op een gegeven moment ben ik twee keer door m'n armen gezakt. Opzich niet zo erg, mits de vloer niet van keiharde stenen was
Ja kan ook prima.. Maar ging mij om het verschil bij jou tussen:quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: ik zet koffie of ik zet thee.
Of :"Wie zet er even koffie?"
Dat kan prima
Ik ga het niet doen als er mensen op de wc zitten hequote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Augelukkig dat de wcdeur niet open ging.
Ja, maar hij zei dat hij het niet verwacht had, dat bedoelde ikquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat nu echt inpakken
sjee weer wat geleerd vandaag
Blond zekerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Lixi het volgende:
Mijn handstand verhaal...
er hing een dakpan met de naam van de familie (was bij de buren) erop geschilderd met bloemetjes en zo. Schitterend naast de voordeur. Tot ik er een handstand deed...voet tegen dakpan, dakpan op hoofd, hechtingen in hoofd...
Gelukkig kan ik geen handstand.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Lixi het volgende:
Mijn handstand verhaal...
er hing een dakpan met de naam van de familie (was bij de buren) erop geschilderd met bloemetjes en zo. Schitterend naast de voordeur. Tot ik er een handstand deed...voet tegen dakpan, dakpan op hoofd, hechtingen in hoofd...
Ik kan het ook niet meerquote:
Je grijpt echt elke poging aan om met haar af te spreken, hè?quote:
Nog ruimte in je koffer?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat nu echt inpakken
sjee weer wat geleerd vandaag
Oh gelukkig. Je schrikt je namelijk kapot als ineens iemand op de deur bonst.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen als er mensen op de wc zitten he
Ik heb het helemaal nooit gekund de handstand.quote:
Mánnen...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal nooit gekund de handstand.
Oh, hou het maar op dat blond danquote:Op zondag 4 januari 2009 19:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
que? niet van die moeilijke dingen zeggendie haarkleur hè...
Ja wat is er mis mee danquote:
Mijn weekend duurt nog tot morgenavond half twaalf.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
Zo, weekend ook weer overleefd. Iemand al single-af?
Lieve sgat... ik ben vooral een dollend persoon die erg veel flirt. Het is echt niet zo dat ik hier half soppend achter de pc zit hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je grijpt echt elke poging aan om met haar af te spreken, hè?
Ik snap het wel, Murmeli ziet er heel leuk uit, maar het komt op mij een beetje wanhopig over.
Niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat... ik ben vooral een dollend persoon die erg veel flirt. Het is echt niet zo dat ik hier half soppend achter de pc zit hoor
Als je alleen al kijkt bij alle gesloten topicsquote:
ik had wel die indruk anders.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat... ik ben vooral een dollend persoon die erg veel flirt. Het is echt niet zo dat ik hier half soppend achter de pc zit hoor
Haha ja dat geloof ik welquote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Je schrikt je namelijk kapot als ineens iemand op de deur bonst.
* Murmeli voelt zich erg gevleidquote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je grijpt echt elke poging aan om met haar af te spreken, hè?
Ik snap het wel, Murmeli ziet er heel leuk uit, maar het komt op mij een beetje wanhopig over.
Misschien niet hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
SORRY!quote:
Nou ja ik heb beetje last van een fout vooroordeel over rokers enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei dat hij het niet verwacht had, dat bedoelde ik
Ik vroeg me eigenlijk af hoe ik dan overkom
Ik niet in ieder geval!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
Zo, weekend ook weer overleefd. Iemand al single-af?
waar dan wel?quote:
Nee, wij praten gewoon veel en snel dat is alles. Hoeveel mensen posten hier eigenlijk?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt bij alle gesloten topicsveel Singles
niet? owh jammerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij niet zo heel er veel... en ik ben 1 van de nieuwere hierquote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, wij praten gewoon veel en snel dat is alles. Hoeveel mensen posten hier eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |