Niet echt interessant.. Toen ik 11 was ofzo deed ik regelmatig handstand tegen de wcdeur.. Echter op een gegeven moment ben ik twee keer door m'n armen gezakt. Opzich niet zo erg, mits de vloer niet van keiharde stenen wasquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klinkt als iets interessant verhaal,
vertel
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neee..
het is
Ik ga koffie zetten
of
* Cuegirllie gaat koffie zetten
vind ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: ik zet koffie of ik zet thee.
Of :"Wie zet er even koffie?"
Dat kan prima
Auquote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet echt interessant.. Toen ik 11 was ofzo deed ik regelmatig handstand tegen de wcdeur.. Echter op een gegeven moment ben ik twee keer door m'n armen gezakt. Opzich niet zo erg, mits de vloer niet van keiharde stenen was
Ja kan ook prima.. Maar ging mij om het verschil bij jou tussen:quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: ik zet koffie of ik zet thee.
Of :"Wie zet er even koffie?"
Dat kan prima
Ik ga het niet doen als er mensen op de wc zitten hequote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Augelukkig dat de wcdeur niet open ging.
Ja, maar hij zei dat hij het niet verwacht had, dat bedoelde ikquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat nu echt inpakken
sjee weer wat geleerd vandaag
Blond zekerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Lixi het volgende:
Mijn handstand verhaal...
er hing een dakpan met de naam van de familie (was bij de buren) erop geschilderd met bloemetjes en zo. Schitterend naast de voordeur. Tot ik er een handstand deed...voet tegen dakpan, dakpan op hoofd, hechtingen in hoofd...
Gelukkig kan ik geen handstand.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Lixi het volgende:
Mijn handstand verhaal...
er hing een dakpan met de naam van de familie (was bij de buren) erop geschilderd met bloemetjes en zo. Schitterend naast de voordeur. Tot ik er een handstand deed...voet tegen dakpan, dakpan op hoofd, hechtingen in hoofd...
Ik kan het ook niet meerquote:
Je grijpt echt elke poging aan om met haar af te spreken, hè?quote:
Nog ruimte in je koffer?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
Oh gelukkig. Je schrikt je namelijk kapot als ineens iemand op de deur bonst.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen als er mensen op de wc zitten he
Ik heb het helemaal nooit gekund de handstand.quote:
Mánnen...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal nooit gekund de handstand.
Oh, hou het maar op dat blond danquote:Op zondag 4 januari 2009 19:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
que? niet van die moeilijke dingen zeggendie haarkleur hè...
Ja wat is er mis mee danquote:
Mijn weekend duurt nog tot morgenavond half twaalf.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
Zo, weekend ook weer overleefd. Iemand al single-af?
Lieve sgat... ik ben vooral een dollend persoon die erg veel flirt. Het is echt niet zo dat ik hier half soppend achter de pc zit hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je grijpt echt elke poging aan om met haar af te spreken, hè?
Ik snap het wel, Murmeli ziet er heel leuk uit, maar het komt op mij een beetje wanhopig over.
Niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat... ik ben vooral een dollend persoon die erg veel flirt. Het is echt niet zo dat ik hier half soppend achter de pc zit hoor
Als je alleen al kijkt bij alle gesloten topicsquote:
ik had wel die indruk anders.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat... ik ben vooral een dollend persoon die erg veel flirt. Het is echt niet zo dat ik hier half soppend achter de pc zit hoor
Haha ja dat geloof ik welquote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Je schrikt je namelijk kapot als ineens iemand op de deur bonst.
* Murmeli voelt zich erg gevleidquote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je grijpt echt elke poging aan om met haar af te spreken, hè?
Ik snap het wel, Murmeli ziet er heel leuk uit, maar het komt op mij een beetje wanhopig over.
Misschien niet hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
SORRY!quote:
Nou ja ik heb beetje last van een fout vooroordeel over rokers enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei dat hij het niet verwacht had, dat bedoelde ik
Ik vroeg me eigenlijk af hoe ik dan overkom
Ik niet in ieder geval!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
Zo, weekend ook weer overleefd. Iemand al single-af?
waar dan wel?quote:
Nee, wij praten gewoon veel en snel dat is alles. Hoeveel mensen posten hier eigenlijk?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt bij alle gesloten topicsveel Singles
niet? owh jammerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij niet zo heel er veel... en ik ben 1 van de nieuwere hierquote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, wij praten gewoon veel en snel dat is alles. Hoeveel mensen posten hier eigenlijk?
Geen idee. Maar ik neem aan dat je wel eens mastubeert achter je PC. Ik althans wel.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
Probeer ze maar eens te tellenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, wij praten gewoon veel en snel dat is alles. Hoeveel mensen posten hier eigenlijk?
wie weet maak ik voor jou wel een uitzonderingquote:
too much informationquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik neem aan dat je wel eens mastubeert achter je PC. Ik althans wel.
Okee, ik rook niet, drink zelden, heb nog nooit iets van drugs gebruiktquote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja ik heb beetje last van een fout vooroordeel over rokers enzoja fout maar het is nogal hardnekkig zeker omdat ze vaak die vooroordelen ook weer waarmaken
Dat is wel eens gebeurd... maar toen was ik nog een puberquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik neem aan dat je wel eens mastubeert achter je PC. Ik althans wel.
soppen joh? en ik had het nog maar over knuffelenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie weet maak ik voor jou wel een uitzonderingeerst moet je op vakantie
anders zit ik 4wkn te soppen zonder dat jij er bent omdat te verhelpen
RealZeus zoekt nu de dichtstbijzijnde trein op en checkt het spoorboekjequote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probeer ze maar eens te tellen
Lixi, auto, crazy, murm, duim, box, JB, ado, dawg, kluts, knuffel, cat, cue, tijn, Q, MLI en zo nog een paar die ik nu vergeet![]()
Dusja.. genoeg
Too much infoquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
doe je netjes...ruilen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik rook niet, drink zelden, heb nog nooit iets van drugs gebruikt
(alleen die spacecake per ongeluk dus)
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
soppen joh? en ik had het nog maar over knuffelenhihihi
niet alles teruggelezen maar hier ff overquote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef mrbox het volgende:
Weet je dat roken de "wilskracht" van personen aantast en aangezien je dat nodig hebt om te stoppen is het extra lastig. Kan zo ff niet meer de bron achterhalen, het komt nog op tv ...
En dat Duimelot rookhad ik niet verwacht.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
RealZeus zoekt nu de dichtstbijzijnde trein op en checkt het spoorboekje
Ik vind het moeilijk om uberhaupt een beeld van je te vormenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik rook niet, drink zelden, heb nog nooit iets van drugs gebruikt
(alleen die spacecake per ongeluk dus)
Toch zou ik vogens mij wel in dat beeld van jou passen over rokers enzo, maar dat weet ik niet.
Daarom vroeg ik het eigenlijk.
* kuchquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lixi, auto, crazy, murm, duim, box, JB, ado, dawg, kluts, knuffel, cat, cue, tijn, Q, MLI en zo nog een paar die ik nu vergeet![]()
Dusja.. genoeg
Hoi!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dusja.. genoeg
Ow jammer jij kan mij dus niet van mijn vooroordeel over rokers afhelpenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet alles teruggelezen maar hier ff over
ik ben begonnen met roken op mn 12e ofzo toen ik in verwachting bleek van de oudste (met 20 dus) ben ik gestopt.
Weer begonnen toen de relatie overging (stress enzo) weer gestopt toen ik in verwachting was van nr 2 (met 24jr) en weer begonnen toen mn relatie heel erg slecht ging (stress enzo) misschien een slecht excuus maar voor mij was dat wel nodig.
Nu baal ik wel maar ik weet dat ik kan stoppen. En dat ga ik ook zeker heel snel doen.
Ik ben bewust niet op 1 januari gestopt omdat ik die goedevoornemens dan weer een beetje blur vind, dat hoeft niet perse op 1 januari toch!?
Dus binnenkort rook ik niet meer
Welkom bij de club der overigequote:
quote:
Ik zeg toch dat ik mensen vergeten ben!!!quote:
quote:
Beetje laat vind je ook niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch dat ik mensen vergeten ben!!!![]()
en al sorry gezegd
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
RealZeus zoekt nu de dichtstbijzijnde trein op en checkt het spoorboekje
JB is ook erg wisselend om een beeld van te vormen, maar onder die hele laag van slotgrachten, deurtjes, greppels en andere obstakels zit absoluut een goede persoon verborgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om uberhaupt een beeld van je te vormen
Laat? Stond in hetzelfde berichtquote:
Zit jij dagelijks je flamouse te masseren voor je tft-tje??quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om uberhaupt een beeld van je te vormen
Moet je wel eerst de sleutels vinden maargoed.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
JB is ook erg wisselend om een beeld van te vormen, maar onder die hele laag van slotgrachten, deurtjes, greppels en andere obstakels zit absoluut een goede persoon verborgen.
Nou eigenlijk ben ik nu...quote:
Nee....Sorry...geen tftquote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zit jij dagelijks je flamouse te masseren voor je tft-tje??
en van mij?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu ben ik effe heel benieuwd.. wat voor beeld hebben mensen nu van mij dan?![]()
Jij bent te nieuw voor mij om echt een beeld te hebben ..quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat is wederzijdsquote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent te nieuw voor mij om echt een beeld te hebben ..
Denk dat jij wat verlegen bent in het echtquote:
haar rosbief te doorbloedenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
JB is ook erg wisselend om een beeld van te vormen, maar onder die hele laag van slotgrachten, deurtjes, greppels en andere obstakels zit absoluut een goede persoon verborgen.
benquote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij denken de meeste hier dat ik een hopeloze vrouw bent die niemand kan krijgen maar wel heel graag sex wilt
Soms...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat jij wat verlegen bent in het echt
Ach dat veranderd vanzelf wel als je hier vaker zitquote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij denken de meeste hier dat ik een hopeloze vrouw bent die niemand kan krijgen maar wel heel graag sex wilt
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Murmeli het volgende:
pfoe.. heb even mijn vriendin daarnet gesproken... ga morgen naar haar toe en heel veel knuffels geven aan haar
(wilde ik even kwijt)
Ohw thx voor de verbetering... mijn nederlandse grammatica laat nog wel eens te wensen overquote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Lixi het volgende:
[..]
ben
wil
* Lixi studeert nederlandssorry
Maar...ik denk dat dat meer een soort act van je is...
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Murmeli het volgende:
pfoe.. heb even mijn vriendin daarnet gesproken... ga morgen naar haar toe en heel veel knuffels geven aan haar
(wilde ik even kwijt)
Da's in ieder geval gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ohw thx voor de verbetering... mijn nederlandse grammatica laat nog wel eens te wensen over
Het is inderdaad een soort act... maar zo ben ik in het echt ook hoor... ben een beetje een vaag wijf die te veel doordenkt, te melig is en altijd wil lachen en flirten
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En al heb ik een vermoeden, ik ben ook wel benieuwd naar het beeld wat mensen van mij hebben
Kwam ?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach dat veranderd vanzelf wel als je hier vaker zit
Zo kwam ik eerst ook over
Hoop dat je je nu beetje beter voelt meissiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Murmeli het volgende:
(wilde ik even kwijt)
Placebo kan beter hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef kwaakvaak het volgende:
en dan nu... even een muziekje
Niet de originele clip maar ik vond het beeld wel erg mooi en ben aan het zoeken waar het vandaan komt.
(en het nummer is overigens ook erg lekker!)
ik mag het hopen jaquote:
Ik kan nog niet zo goed een beeld van je vormen maar je lijkt me een lief mens.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Murmeli het volgende:
hmmm dan ben ik nu ook wel benieuwd hoe ik overkom
jij lijkt me wel lief en zoals je zelf al zei voorizchtig maar ook wel in voor een goed geintje en niet teveel gezeik.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha zo zitten we allemaal te wachten op ons beeld
als iemand om eens een kopje thee mee te drinken en te knuffelenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Murmeli het volgende:
hmmm dan ben ik nu ook wel benieuwd hoe ik overkom
Wie was nu iemand *kuch* mrCollega *kuch* aan het bespringen, dat terwijl die gene nog de boot beetje afhieldquote:
als er weer een relatie mislooptquote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow jammer jij kan mij dus niet van mijn vooroordeel over rokers afhelpen![]()
Maar bij jou is het dus meer de vraag wanneer je dan weer begint
Volgens mij ben jij de juiste vrouw misgelopen en zou je superlief zijn in een relatie....Maar wat niet is...kan nog komen! Yayquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zo goed een beeld van je vormen maar je lijkt me een lief mens.
Nee hoor.. ik kan hem helemaal begrijpenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij lijkt me wel lief en zoals je zelf al zei voorizchtig maar ook wel in voor een goed geintje en niet teveel gezeik.
of is het nu te vaag
jups dat kunnen ze zeker welquote:
Ik heb bij jou het beeld van een best onzeker meisje, die in het begin heel verlegen is maar als ze zich eenmaal op haar gemak voelt wel los komt.quote:
ja wel fijn om haar even te spreken. ze kan nog praten en kwam niet helemaal hysterisch ofzo over. ik ben wat minder bang nu dat ze het leven niet meer gaat zien zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoop dat je je nu beetje beter voelt meissie
Dat staat los van hoe ik ooit hier op het forum wasquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie was nu iemand *kuch* mrCollega *kuch* aan het bespringen, dat terwijl die gene nog de boot beetje afhield![]()
![]()
Murmeli en Kwaakvaak bij snel scannen van een pagina. Het gaat immers zó snel hierquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd altijd last om murmeli en duimelot uit elkaar te houdenwie nou wat heeft gezegd enzo
ik vind je gewoon een liefiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu ben ik effe heel benieuwd.. wat voor beeld hebben mensen nu van mij dan?![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de juiste vrouw misgelopen en zou je superlief zijn in een relatie....Maar wat niet is...kan nog komen! Yay
Ow dat klinkt dan nog goed ja.. Dan komt ze de nacht ook wel door (al zijn die het moeilijkst). Maar kan je morgen in iedergeval geval met een gerust hart langsgaan en er voor haar zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja wel fijn om haar even te spreken. ze kan nog praten en kwam niet helemaal hysterisch ofzo over. ik ben wat minder bang nu dat ze het leven niet meer gaat zien zitten.
Morgen mag ik haar knuffelen, ze was heel blijdat ik kom morgenDat doet me dan weer goed
en ik heb niet eens een kikkerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Lixi het volgende:
[..]
Murmeli en Kwaakvaak bij snel scannen van een pagina. Het gaat immers zó snel hier
maar dat komt alleen door de avatar
oh dat vind ik niet erg, duimelot lijkt me best leukquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd altijd last om murmeli en duimelot uit elkaar te houdenwie nou wat heeft gezegd enzo
Haha ja.. daarom is die avatar ook zo belangrijk.. en moeten mensen niet wisselenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Lixi het volgende:
[..]
Murmeli en Kwaakvaak bij snel scannen van een pagina. Het gaat immers zó snel hier
maar dat komt alleen door de avatar
Zat je ook maar een beetje te plagen over dat weer beginnen, maar ik weet niet wat ik zo tegen roken heb. Ik vind het zo mega onaantrekkelijk, dat eigenlijk zonder goede redenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als er weer een relatie misloopt
sja weet je het is gewoon een verslaving punt uit, iemand die nooit gerookt heeft kan hier eigenlijk niets nuttigs over zeggen.
Tuurlijk hij mag t vies vinden en dom etc. maar het is echt niet voor niets een verslaving.
Als ik gestopt ben was ik niet van plan ooit weer te beginnen eerlijk gezegd.
Ik weet nu precies op welk moment ik de fout in ben gegaan en zal die fout dan niet nog eens begaan, dat weet ik 100% zeker!
(de keer ervoor was ik daar nog niet zo van overtuigd toen was ik gestopt ivm zwangerschap en voor mn kindje en niet voor mezelf, als ik nu stop is het dus voor mezelf!)
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat staat los van hoe ik ooit hier op het forum was
Daar heb je denk ik best wel gelijk inquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb bij jou het beeld van een best onzeker meisje, die in het begin heel verlegen is maar als ze zich eenmaal op haar gemak voelt wel los komt.
quote:
Jullie zijn beiden toffe meiden/vrouwen/wijvenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat vind ik niet erg, duimelot lijkt me best leukmogen jullie mij wel mee verwarren hoor.
een groot verschil: zij heeft kinderen en ik niet
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat vind ik niet erg, duimelot lijkt me best leukmogen jullie mij wel mee verwarren hoor.
een groot verschil: zij heeft kinderen en ik niet
En het beeld van jou..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef RealZeus het volgende:
Mijn internetverbinding is ineens retetraag.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar ik weet niet wat ik zo tegen roken heb. Ik vind het zo mega onaantrekkelijk, dat eigenlijk zonder goede reden![]()
[..]
ja precies....quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat klinkt dan nog goed ja.. Dan komt ze de nacht ook wel door (al zijn die het moeilijkst). Maar kan je morgen in iedergeval geval met een gerust hart langsgaan en er voor haar zijn
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het beeld van jou..
Ook beetje onzeker.. een lieve gozer die idd nog z'n liefde moet vinden, maar het niet wil treffen.
je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zat je ook maar een beetje te plagen over dat weer beginnen, maar ik weet niet wat ik zo tegen roken heb. Ik vind het zo mega onaantrekkelijk, dat eigenlijk zonder goede reden![]()
Heej adoquote:
ik heb jou wel eerder gezien in een ander topic volgens mij...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
En ik heb nog niet echt een mening over jullie... tot nu toe wel gezellig maar ken jullie te kort... Hoelang kom ik hier nou? 3 dagen ofzo?
* RealZeus kijkt Murmeli doordringend aanquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies....
zijn toch moeilijke dingen. ik kan me natuurlijk totaal niet voorstellen hoe ze zich voelt behalve dat het kutter is dan ik me ooit gevoeld kan hebben, dus ja je probeert het ook maar een beetje te doen.
maar van het overlijden van mn stiefpa kan ik me nog herinneren dat het eigenlijk niet uitmaakt wat iemand doet, als ze maar wat van je horen.
oja inpakken..
sjezus murmeli doe wat aan je discipline zucht. (kennen jullie die reclame waarin kinderen dan zichzelf van soort van opvoeden? dat gaat over dat er pleegouders nodig zijn - wou dat ik dat kon bij mezelf)
Gewoon laten weten dat je er voor haar bent is vaak voldoende, knuffelen en luisteren.. Of gewoon bij elkaar op de bank zitten en niks zeggen. Zolang ze maar weet dat je er bentquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies....
zijn toch moeilijke dingen. ik kan me natuurlijk totaal niet voorstellen hoe ze zich voelt behalve dat het kutter is dan ik me ooit gevoeld kan hebben, dus ja je probeert het ook maar een beetje te doen.
maar van het overlijden van mn stiefpa kan ik me nog herinneren dat het eigenlijk niet uitmaakt wat iemand doet, als ze maar wat van je horen.
oja inpakken..
sjezus murmeli doe wat aan je discipline zucht. (kennen jullie die reclame waarin kinderen dan zichzelf van soort van opvoeden? dat gaat over dat er pleegouders nodig zijn - wou dat ik dat kon bij mezelf)
quote:
dag damesquote:
zijn ook nog dingen als kauwgom en tandenpoetsen enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]Zoen maar eens met een rookster, dan heb je wel een reden.
Dat kan wel... maar pas sinds 3 dagen (sinds hier) ben ik echt actief op het forumquote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb jou wel eerder gezien in een ander topic volgens mij...
En het maakt je lelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor
de meeste leuke mannen die ik ken vinden roken een belabberde eigenschap :S
ik zelf ook eigenlijk, t stinkt, t is ongezond, t kost bakken met geld, t geeft een slecht voorbeeld aan de kinderen en toch doe ik het....
Ik al vanaf 2001.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat kan wel... maar pas sinds 3 dagen (sinds hier) ben ik echt actief op het forum
oh 3 dagen dan heb je tochal een topicje of 10 meegemaaktquote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat kan wel... maar pas sinds 3 dagen (sinds hier) ben ik echt actief op het forum
quote:
Yep, heb de zandwegen weer verruild voor het asfaltquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Adolecens het volgende:
Yep, heb de zandwegen weer verruild voor het asfalt
ah joh, ik plaag je maarquote:
in de buurt van Wierdenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah joh, ik plaag je maar
vind het altijd weer een prettig gevoel, zodra ik Deventer voorbij ben hoor
Ik in enschede.. zoals altijdquote:
Ik was dichtbij! Rijssenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik in enschede.. zoals altijd
en Ado geen idee.. die is niet meer welkom in Twente
je bent moeilijk te vatten... alsof je in een doos zit...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
Als we dan toch zo bezig zijn met beelden.... beeld over mij ?
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je bent moeilijk te vatten... alsof je in een doos zit...
Ik heb in Deventer gestudeerd en jarenlang in allerlei plekkies in Twenthe gewoond, mijn moeder woont er nogquote:
had je je zwarte kousen wel mee?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik was dichtbij! Rijssenof all places...
Ik denk dat ie een duveltje in een doosje is.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja, weer druk zeker...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik was wat laat, maar Hi Ado
i don't wanna knowquote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga even kijken of mijn nichtje thuis is. Mijn internetverbinding is inmiddels zo traag dat ik alleen de inbelgeluidjes nog mis![]()
Hij mocht willen dat hij in een doos zat.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet nodigquote:
Ik was vnl aan het kijken naar de kindjes die een spelletje aan het doen zijn en helemaal in een deuk liggenquote:
Deventer is beter jaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Lixi het volgende:
[..]
Niet nodigik was snel van de auto weer binnen
en ik ga over een paar jaar in Deventer wonen
m'n ouders wonen er in de buurt.
Mijn 2-exen-geleden-ex rookte ook maar daar merkte ik er weinig van moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]Zoen maar eens met een rookster, dan heb je wel een reden.
Scrabble?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was vnl aan het kijken naar de kindjes die een spelletje aan het doen zijn en helemaal in een deuk liggen
Twente.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb in Deventer gestudeerd en jarenlang in allerlei plekkies in Twenthe gewoond, mijn moeder woont er nog
Waar woon je nu dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:45 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik was dichtbij! Rijssenof all places...
Wat nou eindelijk? Kom er nog steeds vaak hoor, was met oud & nieuw nog in Enschede. Mn laatste ex woont ook in Twente, toen kwam ik er nog veel vaker.quote:
Exen, andere levens, stilstand, nieuwe kansen, ander werk etc etc. Misschien als ik ooit dement word, weer terug ga ofzoquote:
das een grappig spelletjequote:
Keep on moving. Zoals het hoort.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Exen, andere levens, stilstand, nieuwe kansen, ander werk etc etc. Misschien als ik ooit dement word, weer terug ga ofzo
Iemand die Twentequote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat nou eindelijk? Kom er nog steeds vaak hoor, was met oud & nieuw nog in Enschede. Mn laatste ex woont ook in Twente, toen kwam ik er nog veel vaker.
Mis haar..
Dan moet je ook niet zo veel films downloaden.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga even kijken of mijn nichtje thuis is. Mijn internetverbinding is inmiddels zo traag dat ik alleen de inbelgeluidjes nog mis![]()
En over mij!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:42 schreef mrbox het volgende:
Als we dan toch zo bezig zijn met beelden.... beeld over mij ?
Ik ken leukere spelletjes...!quote:
dat van mij wil ik denk ik niet wetenquote:
Q is good for youquote:
edit: daar wonen m'n ouders. Ik woon in Nijmegenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef Lixi het volgende:
[..]
Daar woont m'n zusik woon in de buurt van Raalte/Deventer
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat van mij wil ik denk ik niet weten
Ik heb er al met al 20 jaar gewoondquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb er zes jaar gewoond hè? Het gaat in je bloed zitten..
en vind ik die spelletjes ook leuk?quote:
1 woord.. ; playerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat van mij wil ik denk ik niet weten
Ik denk het welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en vind ik die spelletjes ook leuk?
CGquote:
Het Oosten is hier goed vertegenwoordigd.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:54 schreef Lixi het volgende:
[..]
Daar woont m'n zusik woon in de buurt van Raalte/Deventer
Kolonisten van Catan is toch ok leukquote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en vind ik die spelletjes ook leuk?
dat weet ik saabjequote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent teveel man voor haar Ado, ze wil maar 30% nu
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er al met al 20 jaar gewoond
ik zeg toch ook 1 woord..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
CG![]()
En ik doe altijd nog wel zo geïnteresseerd in je en leef mee...
Heerdestrandquote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Oosten is hier goed vertegenwoordigd.Ik kom van oorsprong uit Heerde, halverwege Apeldoorn en Zwolle.
Kolonisten RULEZ... kolonisten meeting doen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan is toch ok leukMaar ik denk dat hij andere spelletjes bedoeld.
ja, je wil me gewoon negatief afschilderen hier, terwijl ik zoveel méér ben!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zeg toch ook 1 woord..Als je meerdere woorden krijgt dan valt het wel weer mee
Ik niet, anders zou ik nu al 38 zijn.. (op 18e in e'de gaan wonenquote:
ik ben er 3x geweest of zoquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb ik heel wat zomers doorgebracht.
Heerde daar was ik donderdag nog. Mijn opa en oma wonen daar.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Oosten is hier goed vertegenwoordigd.Ik kom van oorsprong uit Heerde, halverwege Apeldoorn en Zwolle.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Adolecens het volgende:
ja, je wil me gewoon negatief afschilderen hier, terwijl ik zoveel méér ben!
Waar in Heerde?quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heerde daar was ik donderdag nog. Mijn opa en oma wonen daar.
Idd, wel vier km vanaf mijn toenmalige huis.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 19:58 schreef Lixi het volgende:
[..]
ik ben er 3x geweest of zokuteind fietsen zeg, bah
* duimelot bekijkt zichzelf, lelijk... neuhquote:Op zondag 4 januari 2009 19:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
En het maakt je lelijk(je huid verouderd sneller)
Maar puur wat je zegt een verslaving
Is goed. Wie doet er nog meer mee?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kolonisten RULEZ... kolonisten meeting doen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot bekijkt zichzelf, lelijk... neuh
Ik kom van de andere kant van de IJssel hè :pquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, wel vier km vanaf mijn toenmalige huis.
Al gestopt?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zo ver is dat niet zwemmen hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik kom van de andere kant van de IJssel hè :p
Eerst woonde ze in een huis vlakbij de speeltuin. Volgens mij was het huis vroeger van de notaris.quote:
quote:
is niet echt objectief hequote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Iets zegt mij met veel bierquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb ik heel wat zomers doorgebracht.
Oh, daar.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst woonde ze in een huis vlakbij de speeltuin. Volgens mij was het huis vroeger van de notaris.
Nu wonen ze iets verder op in een nieuwbouwhuis.
Tegenwoordig beginnen ze toch veel vroeger met drinken. Dus het kan best toch.quote:
Ik ben al oud en wijs hè?quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegenwoordig beginnen ze toch veel vroeger met drinken. Dus het kan best toch.
En je drinkt bier toch?quote:
Heyyquote:
Goede avond Crazyquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Lixi het volgende:
Ik ga er vandoor.
Boer zoekt vrouw extra zometeen! jeeeej
Fijne avond mensen, daaaag
Success met zoekenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Lixi het volgende:
Ik ga er vandoor.
Tot ziens en fijne avond.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Lixi het volgende:
Ik ga er vandoor.
quote:
Da's me iets teveel Twentequote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Lixi het volgende:
Ik ga er vandoor.
Alleen in het weekend zeker.quote:
* tijnbrein gaat meteen reanimerenquote:
Strijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
wat een dooie boel hier opeens
kan ik net zo goed gaan strijken
omdat de mate van knapheid en lelijk uberhaupt een subjectieve mening is... maar afgezien van dat omdat je het zelf oordeeld er overquote:
Goede avond Princequote:
ik heb mezelf anders jaren lang onaantrekkelijk gevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
omdat de mate van knapheid en lelijk uberhaupt een subjectieve mening is... maar afgezien van dat omdat je het zelf oordeeld er over
beetje bij mn werk, moet mn werkkleding nog strijken en eigenlijk ff werkvoorbereiding doen maar heb geen zin :Squote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Strijken
Waar zit jij met je hoofd?
net nog even eea teruggelezen :quote:
Ook belangrijkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje bij mn werk, moet mn werkkleding nog strijken en eigenlijk ff werkvoorbereiding doen maar heb geen zin :S
doe is niet zo eng, zondag en werk ...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje bij mn werk, moet mn werkkleding nog strijken en eigenlijk ff werkvoorbereiding doen maar heb geen zin :S
Dat klopt. Als je blij bent met jezelf dan is dat goed voor zelfvertrouwen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb mezelf anders jaren lang onaantrekkelijk gevonden
en genoeg mensen die zichzelf niet mooi vinden
en anders oordeel je toch lekker zelf
ik heb dit weekeind gewerktquote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe is niet zo eng, zondag en werk ...
Ik geloof je ook welquote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb mezelf anders jaren lang onaantrekkelijk gevonden
en genoeg mensen die zichzelf niet mooi vinden
en anders oordeel je toch lekker zelf
Ja maar daar tegenover staat dat jij vrij bent als de rest werkt.quote:
ow ok, waar werk je danquote:
You know what. Kan het hier niet neerzetten ivm evt. aanwezige minderjarigenquote:
als jij an de ogen sluit, dan is het goedquote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
You know what. Kan het hier niet neerzetten ivm evt. aanwezige minderjarigen
Volgens mij is er niks voorbij gekomen dat het daglicht niet kan verdragen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij an de ogen sluit, dan is het goed
volgens mij ook nietquote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks voorbij gekomen dat het daglicht niet kan verdragen.
Porno?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Op de luchthaven in de beveiliging... mag daar mensen lastig vallen met irritante vragen voordat ze aan boord mogen van een amerikaanse maatschappijquote:
er is zoveel voorbijgekomen???quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is zoveel voorbijgekomen???
pm anders maar even
goed onderwerpquote:
Oh wat leuk. Maar voor de rest ben je wel aardig tochquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Op de luchthaven in de beveiliging... mag daar mensen lastig vallen met irritante vragen voordat ze aan boord mogen van een amerikaanse maatschappijI am payed to bug people
Nee, ja goed onderwerpquote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed onderwerp
Ok dan knuffelzacht nu snap ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |