ik las het net op PFquote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef kollie het volgende:
noisecontrollers van de line-up van X-qlusive geknikkerdToch weer onenigheid met Q-dance??
quote:Hardtraxx.nl: Het valt ons op dat jullie de laatste tijd amper op een groot feest staan, bijvoorbeeld: Defqon.1, Decibel, Mystery Land of Q-base. Je zou bijna denken dat jullie “ruzie” hebben met die organisatoren, of hebben jullie gewoon een lange vakantie?
Noisecontrollers: Van een ruzie is geen sprake. We zijn er in gesprekken niet uitgekomen met de organisatie van deze grote feesten. We kunnen hier helaas verder niet veel over zeggen. We hebben ontzettend veel overige bookingen maar we vinden dit alsnog heel erg jammer. We krijgen ontzettend veel vragen waarom we daar niet staan. We gaan er vanuit dat dit alsnog goedkomt. Tot die tijd zijn er een hoop overige feesten waar Noisecontrollers te horen is.
TE gemakkelijk .. zelfs voor mijquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
... die zit diep in hun, misschien dat hij wat weet
ze zouden de politiek in moetenquote:Hardtraxx.nl: Het valt ons op dat jullie de laatste tijd amper op een groot feest staan, bijvoorbeeld: Defqon.1, Decibel, Mystery Land of Q-base. Je zou bijna denken dat jullie “ruzie” hebben met die organisatoren, of hebben jullie gewoon een lange vakantie?
Noisecontrollers: 75 woorden zeggen en NOG niets zeggen .
mooi hequote:
die grap die jij wilde maken laat maar, want zo bedoelde ik het ookquote:
dat hebben ze wel snel geleerd, politiek correct antwoord geven...quote:
Daar staan ze al een tijdje geboekt, godzijdank!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef ElDani het volgende:
Hoor net dat Noisecontrollers op die avond ook in ZAK, Duitsland zit.. Misschien heeft het daar mee te maken?
Waar heb je die vandaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
nou breekt de tering los
die bass die moet je niet voelen, die moet je implanteren!
nu al verliefd op die set![]()
quote:
goh hoe zou dat toch komenquote:
dan gaat ze verdomme wel naakt draaien anders breek ik de tent afquote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
goh hoe zou dat toch komenhmm... vast en zeker vanwege haar strakke skills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |