Ik zou de uitspraken van allerlei Arabische leiders er maar eens op nalezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die kans dat ze accoord gaan zie ik als 100%
voor de Israeli's is die kans 0%
en jij van de Israelische leidersquote:Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zou de uitspraken van allerlei Arabische leiders er maar eens op nalezen.
Als ik me goed weet te herrinneren, wilde Arafat tijdens de onderhandelingen met Rabin de grenzen van 1947 terug. Dat was een fifty fifty map met Jeruzalem onder internationaal bestuur.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Oh, israel gaat waarschijnlijk ook niet akkoord, dat ben ik wel met je eens.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:01 schreef Sala-adin het volgende:
Wie heeft die foto dat er op een muur is beklad dat palestijnen in de gaskamers horen
OMG!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze wel allemaal gemaakt door dezelfde hersenloze jood, dus het is niet de algemene opinie zeg maarquote:
dat individu was wel erg hersenloos inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel allemaal gemaakt door dezelfde hersenloze jood, dus het is niet de algemene opinie zeg maar
Joh, misschien bedoelde ie het sarcastischquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat individu was wel erg hersenloos inderdaad.
aan het handschrift te zien is het idd 1 persoon geweest maar of het een arabier of jood was kan ik er niet uit op makenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel allemaal gemaakt door dezelfde hersenloze jood, dus het is niet de algemene opinie zeg maar
Het Arabisch wordt geschreven van rechts naar links.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
aan het handschrift te zien is het idd 1 persoon geweest maar of het een arabier of jood was kan ik er niet uit op maken
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Of door Arabier en die belde snel de krant.
ja want alleen een jood kan zoiets neer spuitenquote:
ja, dood moeten ze stuk voor stuk.quote:
ooh je was erbij toen het werd gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef TeenWolf het volgende:
rustig jongens rustig...jullie hebben helemaal gelijk. het waren de palestijnen, dood ze allemaal.
het waren palestijnen , kill'm allquote:
nee mister daarom zei ik gelijk dat ik niet kan zien wie het gedaanquote:
zie boven ep oogklepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |