abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 16:04:57 #26
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64649227
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Maakt me geen fuck uit van wie het land EERST was. NU worden de palestijnen als minderwaardig volk gezien en behandeld, en bezet en onderdrukt en uitgemoord.
Die joden hebben natuurlijk goede praktijkervaring opgedaan tijdens de tweede wereldoorlog.
pi_64649230
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef neilyoung het volgende:

[..]

Dat weten we nu wel, maar er was weer vrede, maar nee Hamas blijft oorlog zuchtig.
Dus als ik jouw 60 jaar opsluit met net te weinig water en eten om te leven maar net genoeg om niet dood te gaan, dan vind jij dat vrede.
Want dat is wat israel al sinds het bestaan van de gaza strook doet, ze uithongeren. Vind je het dan gek dat ze een keer terugslaan naar israel?
Ik niet in ieder geval.

Ik keur elke vorm van geweld af, maar als jij je kinderen dood ziet gaan van de honger en dorst, en 10 meter verderop aan de andere kant van de muur zie je een vetgemeste israeliet voor de 3de keer deze week zijn zwembad verschonen, dan ga jij je ook verzetten met alles wat je maar hebt.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_64649277
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef immortalsean het volgende:
laat ze die hele terroristen bende daar maar lekker uitroken, hulde aan israel ... naast rusland en amerika, één van de weinige landen die keihard reageert op bedreigingen van hun veiligheid zonder kopjes thee te gaan drinken.
Laat ze jou maar lekker uitkoken.

Je kijkt teveel actie films
  zondag 4 januari 2009 @ 16:05:57 #29
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64649280
Ik zeg het je: de Hamas sympathisanten zijn de NSB'ers van de toekomst, mochten we ooit een WO3 krijgen met als thema 't Westen tegen Jihadistische schrikbewinden.
De feiten zijn zo duidelijk en uitgelegd in elk topic met dit thema. Ik ga het neit weer uitleggen. Hoe kán je aan de kant van de terroristische Hamasbeweging staan!?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 4 januari 2009 @ 16:06:05 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64649286
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Die joden hebben natuurlijk goede praktijkervaring gehad tijdens de tweede wereldoorlog.
Die hebben er aardig van geleerd inderdaad. Dat heeft ze geen windeieren gelegd in ieder geval, en ook de propaganda machine van Goebbels hebben ze naadloos overgenomen.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:06:20 #31
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64649300
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Maakt me geen fuck uit van wie het land EERST was. NU worden de palestijnen als minderwaardig volk gezien en behandeld, en bezet en onderdrukt en uitgemoord.
Een land dat op een terroristisch organisatie stem.
Nowadays Clancy can't even sing.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:06:48 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64649327
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zeg het je: de Hamas sympathisanten zijn de NSB'ers van de toekomst, mochten we ooit een WO3 krijgen met als thema 't Westen tegen Jihadistische schrikbewinden.
De feiten zijn zo duidelijk en uitgelegd in elk topic met dit thema. Ik ga het neit weer uitleggen. Hoe kán je aan de kant van de terroristische Hamasbeweging staan!?
Op dit moment zijn het echt niet de moslims die de problemen telkens veroorzaken.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:07:02 #33
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_64649342
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef neilyoung het volgende:

[..]

bedoel je Likud?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_64649346
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Boll0x het volgende:

[..]

Ja, als het andersom was, was ik voor Israël geweest.
Onderdrukking is nooit goed!
Weet je, de Palestijnen kunnen het probleem makkelijk zelf oplossen; trap gewoon dat criminele Hamas volk eruit. Maar de Palestijnen doen dat niet. Integendeel; ze geven hun onderdak en helpen hun. En dan maar huilie doen als ze aangevallen worden? Ja, lekker simpel Dat kan je dan natuurlijk verwachten.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:07:15 #35
158899 GasTurbine
pi_64649350
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef Boll0x het volgende:

[..]

Laat ze jou maar lekker uitkoken.

Je kijkt teveel actie films
Dit siert de discussie weer. Wéér een punt om aan Israëls kant te staan.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_64649359
quote:

[..]

Omdat die organisatie belooft dat ze weer eten kunnen hebben en dat er een einde komt aan onderdrukking.
Waar zou jij op stemmen?
Al zaid Balkenende?
  zondag 4 januari 2009 @ 16:08:03 #37
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64649393
quote:

[..]

In NL stemt men op een organisatie die meedeed aan een illegale oorlog en openheid daarover tegenhoudt, constant liegt tegen het volk, corruptie in stand houdt, etc etc.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:08:28 #38
158899 GasTurbine
pi_64649409
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Op dit moment zijn het echt niet de moslims die de problemen telkens veroorzaken.
Dagelijks raketten op je dak geen probleem? Het is van de zotte!
pi_64649427
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In NL stemt men op een organisatie die meedeed aan een illegale oorlog en openheid daarover tegenhoudt, constant liegt tegen het volk, corruptie in stand houdt, etc etc.
Onder het motto; Laten we alles verbieden en alle privacy wegnemen
pi_64649474
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Dagelijks raketten op je dak geen probleem? Het is van de zotte!
Sssssssst, er zijn geen raketten, het is allemaal propaganda! De filmpjes zijn in scene gezet, en het is 1 groot Zionistisch complot! Snap dat dan!
  zondag 4 januari 2009 @ 16:10:21 #41
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64649506
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Illegale oorlog Flikker op dat TUIG in het midden oosten (exclusief Israël) verdiend niet beter.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:12:00 #42
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_64649566
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ben solidair met Israel. Hoe kun je nou niet terugslaan. De hamas stopt niet voordat Israel van de kaart is, dus ze moeten zich wel verdedigen.
Klopt.
En het meest achterlijke is nog dat Israel ze nog steunt ook, zonder hulp van buitenaf kunnen ze niet eens in hun eigen voedsel voorzien!
De media hier zijn doorgeslagen door alleen Israel altijd te benoemen als agressor. Sowieso snap ik niet dat dat hele gezeik hier nog nieuws is, 't is al tientallen jaren zo, en over tientallen jaren nog steeds. Laat ze het uitzoeken.
censuur :O
pi_64649582
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef neilyoung het volgende:

[..]

Illegale oorlog Flikker op dat TUIG in het midden oosten (exclusief Israël) verdiend niet beter.
Jij zou in de WO2 een prima NSB-er zijn.

Alles wat onbekend is bombarderen we plat.
Vroeger hadden we ook zulke ventjes die tegen alle negers waren.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:15:29 #44
158899 GasTurbine
pi_64649714
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Boll0x het volgende:

[..]

Je steelt m'n tekst, faalhaas.

Het is grappig om te zien dat alle anti-regeringfanatiekelingen Hamas steunen. Ze verlangen naar een nog slechter systeem genaamd Sharia?
  zondag 4 januari 2009 @ 16:16:27 #45
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64649749
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Boll0x het volgende:

[..]

Altijd de Nazi er bij typisch links ze hebben geen argumenten meer en schreeuwen over de NSB
  zondag 4 januari 2009 @ 16:16:53 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64649765
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_64649766
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Je steelt m'n tekst, faalhaas.

Het is grappig om te zien dat alle anti-regeringfanatiekelingen Hamas steunen. Ze verlangen naar een nog slechter systeem genaamd Sharia?
Misschien verlangen ze naar een systeem zonder onderdrukking..
pi_64649801
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef neilyoung het volgende:

[..]

Altijd de Nazi er bij typisch links ze hebben geen argumenten meer en schreeuwen over de NSB
Ja, schreeuwde jij net nou 'anti-semiet'?
  zondag 4 januari 2009 @ 16:17:40 #49
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_64649803
Dit probleem is zoveel ingewikkelder dan raketten, maar de meeste Fok!kers zijn ronduit te retarded om er goed over na te denken.

Eerst ware er Palestina. Dat was van de Engelsen. Na de Tweede Wereldooriog besloten de Engelsen en de VN om alle Europese Joden die er naartoe wouden gaan een staat te geven. Toen was alles nog relatief koek en ei.

Toen besloten de omliggende Islamitische staten dat ze het toch niet zo tof vonden dat er een Joodse staat in hun buurt was. Welcome Jom Kippoer oorlog. Waar Israël serieus ass whoopte.
Israel heeft toen al ziek veel land geannexeerd

Uiteraard kwamen er Palestijnse verzetsorganisaties op. Ik bedoel, het is niet tof als je land wordt ingepikt. Nog erger als het door ongelovige Christkillers gebeurd. Cue PLO en zo, zelfmoordaanslaten. Waar Israel zich uiteraard tegen mag verdedigen.

Nu ja, nou heb je in Israel van die extreem Zionistische Joden die niet tevreden waren met de huidige oplossingen. Deze retards vonden het leuk om nog meer land te bezetten.

En dat gaat zo min of meer door. Nu zit de wereld met de gebakken peren van zestig jaar ruzie tussen twee compleet gestoorde facties die het voor de rest verpesten.

Het punt alleen is dat de terugslagen van Israel buiten alle proporties zijn. Voor elke Israelische dode van de laatste halve eeuw zijn er tientallen Palestijnse slachtoffers gevallen. Waar veel te veel burgers bij zitten. Violence breeds violence en zo.

Komt nog bij trouwens, dat Israel een muur heeft staan tussen de bezette gebieden en de Palestijnse gebieden. Die muur staat op Palestijns gebied en loopt voor het gemak door grote delen van vruchtbare grond waar levensmiddeln dus niet meer o[p verbouwd kunnen worden

Een kat in het nauw maakt rare sprongen en hier hebben we twee katten in twee nauwe hoeken die allebei overthuigd zijn van hun gelijk. Het is een verneukte situatie never ever opgelost gaat worden.

Het lijkt verdomme Belgie wel.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 4 januari 2009 @ 16:18:05 #50
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64649819

Vlag van het verzet van de beschaving
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')