True, maar ze zijn sinds ongeveer een jaar (of iets minder) echt waardeloos geworden: duurt weken voordat iets verstuurd wordt, laten nooit iets weten, moet zelf er achter aan of het verstuurd wordt, en als je dan antwoord krijgt is het zo`n rottig standaard mailtjequote:Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb daar meer dan 150 keer iets besteld; da's welgeteld één keer misgegaan en toen werd zonder problemen een nieuw exemplaar opgestuurd.
Dit lijkt me meer wat voor jou:quote:Op zondag 4 januari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat had ik net ook![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)crisis___.html?p=1,1
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel kansloos. Echt heel erg kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is pas een geniale reclame:
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html![]()
![]()
En over domme Belgen gesproken![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]die hebben echt niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is pas een geniale reclame:
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html![]()
![]()
En over domme Belgen gesproken![]()
![]()
![]()
2x
![]()
Ik ook absoluut nietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik zou mij niet op het ijs begeven, op dit moment.
Liep vanmorgen met de kleine over het ijs over een kunstmatig meertje, alles kraakte aan alle kanten, op de terug weg toch even omgelopenquote:
Er zijn er vandaag meer dan genoeg door heen gezaktquote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zag vandaag mensen schaatsen op een meer...t zag dr echt heel erg eng uit met al dat water erop
www.pixelpipe.comquote:
niks voor mij dus, ik wil zo min mogelijk online via mn mobielquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.pixelpipe.com
Een webservice om foto's en video's met 1 actie op meerdere plekken op internet te krijgen.
Ik gebruik het om foto's vanaf m'n mobiele telefoon direct op m'n weblog, Flickr en Twitter te plaatsen.
is zo'n vodaphone ding niets voor jullie in de winkel , zo'n usb ding met onbeperkt internetquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niks voor mij dus, ik wil zo min mogelijk online via mn mobiel
in de winkel? We mogen niet zomaar dingen aanschaffen voor de winkel hehquote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is zo'n vodaphone ding niets voor jullie in de winkel , zo'n usb ding met onbeperkt internet
Onder het mom van dan kunnen we klanten bestand mailen en op de hoogte stellen van aanbiedingen en acties en het sturen van alerts van binnengekomen brillen etc.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de winkel? We mogen niet zomaar dingen aanschaffen voor de winkel heh![]()
En aangezien ik misschien wel de enige ben die het nut van internet zie zal t voorlopig er ook wel niet komen
dat doet het hoofdkantoor voor onsquote:Op zondag 4 januari 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onder het mom van dan kunnen we klanten bestand mailen en op de hoogte stellen van aanbiedingen en acties en het sturen van alerts van binnengekomen brillen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |