abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie zondag 4 januari 2009 @ 16:40:58 #76
169210 liesje1979
pi_64650849
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi liesje!

is het wel leuk om te doen (die kwis) en waarom dan (als je dat in 1 zin kunt vangen, vooruit, 2 mag ook )?
Ja en nee, Ja leuk om te doen, in het begin, en daarna frustrerend! Maar ja, wat blomst zegt he? ik wil hem gewoon uitgespeeld hebben, kan het niet goed loslaten.
pi_64650869
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, passie heb ik wel voor mijn werk (schrijven). Alleen niet zozeer passie voor elke dag om half negen present moeten zijn.
Maar over anderhalve week elders een gesprek. Piepklein bureautje van een vriend van me. Het wordt wel weer eens tijd voor een andere omgeving, andere klanten en andere onderwerpen om over te schrijven.
Schrijven is wel leuk ja. Het is net posten eigenlijk.

Schrijf je van alles, of heb je echt een specialiteit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:41:23 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64650875
Dat was ik niet. Toen had mijn buurmeisje bezit van mijn laptop genomen.
Refereren aan. Zie je wel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 4 januari 2009 @ 16:41:59 #79
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64650917
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

gaarne voortaan achterlangs wijzen op fouten (net zoals ik dat deed bij jou ).

oja, laatst zag ik je een keer: "refereren naar" schrijven. vond ik niet erg, maar nu we het er toch over hebben
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64650919
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

Oei, je twijfelt er nog echt aan ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvest

niet schrikken he
ik twijfel in ieder geval niet aan de onrechtmatige bezetting van israel

wikipedia
  zondag 4 januari 2009 @ 16:43:38 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64651005
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:41 schreef FritsVanEgters het volgende:

Schrijven is wel leuk ja. Het is net posten eigenlijk.

Schrijf je van alles, of heb je echt een specialiteit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf over van alles ... en nog wat. Van foodgerelateerde zaken tot mode en van gemeentegedoe tot webteksten voor kapperszaken . Maar scenarioschrijven is wel een vak apart. Ik ben merely een copywriter.
pi_64651182
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja en nee, Ja leuk om te doen, in het begin, en daarna frustrerend! Maar ja, wat blomst zegt he? ik wil hem gewoon uitgespeeld hebben, kan het niet goed loslaten.
haha, ik ben nog steeds niet begonnen en moet al bijna weer om die link vragen

loslaten is moeilijk
  zondag 4 januari 2009 @ 16:47:49 #83
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64651206
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ik twijfel in ieder geval niet aan de onrechtmatige bezetting van israel

wikipedia
nouja bezetting... europa is wat dat betreft na woII gewoon schuldig aan dit conflict.

feiten zijn, hamas beschiet israel, israel reageert buitenproportioneel en we zijn weer terug bij af.. overigens die wikipedialink is integraal vertaald het hamas handvest zoals je op meerdere officielere sites terug kan vinden ... Hamas heeft openlijk de doelstelling om israel van de kaart te vegen, dat is ook de reden dat landen niet met ze om tafel gingen, na de verkiezingen ..

Kijk wat mij betreft gaat er een dikke vette muur om dat middenoosten heen en zoeken ze het maar lekker uit allemaal!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64651327
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik schrijf over van alles ... en nog wat. Van foodgerelateerde zaken tot mode en van gemeentegedoe tot webteksten voor kapperszaken . Maar scenarioschrijven is wel een vak apart. Ik ben merely een copywriter.
Dacht ik al. Dat is natuurlijk de grootste markt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  One tough cookie zondag 4 januari 2009 @ 16:51:01 #85
169210 liesje1979
pi_64651339
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

haha, ik ben nog steeds niet begonnen en moet al bijna weer om die link vragen

loslaten is moeilijk
|
|
|
|
\/

(Dat is een pijltje, naar de link! )
  zondag 4 januari 2009 @ 16:52:43 #86
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64651408
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

|
|
|
|
\/

(Dat is een pijltje, naar de link! )
ik zit me kapot te irriteren aan de geluiden als je iets fout hebt ... huuuuuuuuuuuu
  zondag 4 januari 2009 @ 16:55:02 #87
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_64651507
Ow, het is zeik tijd?!

Mensen die meedoen aan de discussie 'is' of 'eens' ftw! Laten we het daar eens over hebben met z'n allen; het is mij een doorn in het oog (vandaar dat er één dichtzit in het plaatje)
pi_64651540
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

nouja bezetting... europa is wat dat betreft na woII gewoon schuldig aan dit conflict.

feiten zijn, hamas beschiet israel, israel reageert buitenproportioneel en we zijn weer terug bij af.. overigens die wikipedialink is integraal vertaald het hamas handvest zoals je op meerdere officielere sites terug kan vinden ... Hamas heeft openlijk de doelstelling om israel van de kaart te vegen, dat is ook de reden dat landen niet met ze om tafel gingen, na de verkiezingen ..

Kijk wat mij betreft gaat er een dikke vette muur om dat middenoosten heen en zoeken ze het maar lekker uit allemaal!
geloof niet dat europa iets te maken had met de bezetting van bepaalde gebieden (waar vorig jaar kolonisten hun huis uit zijn gezet).

"van de kaart vegen" klinkt al een stuk vriendelijker dan "genocide", zoals je eerder schreef.

als iemand nu bezit neemt van jouw bankstel en flatscreen en je op straat gooit, ga je ook echt wel de zelfmoordterrorist uithangen, jonguh
pi_64651575
Fuck alle feiten maar, ik adviseer alle partijen om Cohen in te huren en die een oplossing te laten forceren

Serieus, ik vind dat Israël voor geen meter deugen met haar achterlijke politiek en die Joodse lobby in de VS op de achterhand. Waar twee kijven zijn twee fout, dat is waar, maar ik vind dat Israël wel verdomd fout.
  One tough cookie zondag 4 januari 2009 @ 16:57:44 #90
169210 liesje1979
pi_64651632
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik zit me kapot te irriteren aan de geluiden als je iets fout hebt ... huuuuuuuuuuuu
Ja ik ook, maar zonder geluid werkt ook niet goed bij mij, want dan denk ik dat ik al geklikt heb, en dat is dus niet zo.
Het antwoord op 78 moet trouwens niet zijn, cillitbang, 100 of antwoord D, ben alweer kwijt wat daar stond.
pi_64651651
Maar ik adviseer van Bommel de volgend leus "Fok! Fok! Fok! alle users in een rok!!" Dan komt 't allemaal wel goed, toch?
pi_64651847
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fuck alle feiten maar, ik adviseer alle partijen om Cohen in te huren en die een oplossing te laten forceren

Serieus, ik vind dat Israël voor geen meter deugen met haar achterlijke politiek en die Joodse lobby in de VS op de achterhand. Waar twee kijven zijn twee fout, dat is waar, maar ik vind dat Israël wel verdomd fout.
me 2. ze moeten maar een stuk vervuilde grond in de oekraine krijgen om daar de joodse vlag te hijsen
  zondag 4 januari 2009 @ 17:02:59 #93
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64651861
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

geloof niet dat europa iets te maken had met de bezetting van bepaalde gebieden (waar vorig jaar kolonisten hun huis uit zijn gezet).
Hoe denk je dat dit langslepende conflict begonnen is?
quote:
"van de kaart vegen" klinkt al een stuk vriendelijker dan "genocide", zoals je eerder schreef.
Dat is mijn nuance, niet die van hamas... zelfs egypte die altijd achter ze stond heeft afstand van ze genomen op dit moment.
quote:
als iemand nu bezit neemt van jouw bankstel en flatscreen en je op straat gooit, ga je ook echt wel de zelfmoordterrorist uithangen, jonguh
Nee. want die meuk heeft mijn ex me al afgenomen

begrijp me niet verkeerd, ik vind allebei de kanten fout en dom maar het heeft wel een oorsprong.. het is dan ook niet zo slim van een van bommel dat hij wereldwijd ( ja op cnn en andere kanalen stond hij al) op te roepen tot terreur!
pi_64651912
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

me 2. ze moeten maar een stuk vervuilde grond in de oekraine krijgen om daar de joodse vlag te hijsen
Daar zitten ze in ieder geval veilig, er is op het moment geen gas
  zondag 4 januari 2009 @ 17:06:13 #95
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64652000
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

pi_64652058
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
begrijp me niet verkeerd, ik vind allebei de kanten fout en dom maar het heeft wel een oorsprong.. het is dan ook niet zo slim van een van bommel dat hij wereldwijd ( ja op cnn en andere kanalen stond hij al) op te roepen tot terreur!
Verdrag van Oslo was een mooi verdrag, met handen en voeten getreden door wie? Jawel, door Israël.

En van Bommel, tja, voor een paar jaar geleden vond ik hem top, maar hij zakt wel een beetje door het ijs met al die escapades van hem, te beginnen voor een paar jaar geleden in Libanon....
  zondag 4 januari 2009 @ 17:08:04 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64652074
Was opgehangen! Gordijnen dicht! Kaarsen aan!

En nu?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:08:32 #98
je weet wel
pi_64652094
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

LOL
  zondag 4 januari 2009 @ 17:09:14 #99
je weet wel
pi_64652120
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:

En nu?
Laat je nemen!
pi_64652207
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:

En nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')