Nee, ik was opeens heel snel met overeind komen en dat ding nog net op tijd terug op de bank te krijgen. Maar kussentjes op de grond leggen is helemaal geen gek idee met mijn motoriek. En dat is geen Pop Art, maar pin-up kitsch!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar de val werd gebroken door het al even pop-arty kussentje eronder?
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
Oh, dit is misschien wel leuk om vanavond te kijken:
Van Rossem in Amerika
Wel EO, maar ook Maarten.
Klinkt heel atletisch. En pin-up kitch natuurlijk, sorry.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik was opeens heel snel met overeind komen en dat ding nog net op tijd terug op de bank te krijgen. Maar kussentjes op de grond leggen is helemaal geen gek idee met mijn motoriek. En dat is geen Pop Art, maar pin-up kitsch!
Gave film!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
Gister deze gekeken.. Met beamer dus huisbioscoop . Met drank en peuken dus![]()
Ik wil ook een beamer![]()
http://www.imdb.com/title/tt1028528/
Lekkere valse wiefenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gave film!
Tomatensoep zonder ballen.
Welke studie in welke stad heb je afgekapt dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!![]()
Ik heb aan de verkeerde universiteit gestudeerd.
Ik had Maarten kunnen hebben als hoogleraar, dan had ik vast mijn studie wel afgemaakt.![]()
mijn zoon heeft wel college van hem gehad,,toffe peer,quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!![]()
Ik heb aan de verkeerde universiteit gestudeerd.
Ik had Maarten kunnen hebben als hoogleraar, dan had ik vast mijn studie wel afgemaakt.![]()
Amerikanistiek in Groningenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Welke studie in welke stad heb je afgekapt dan?
WTF is datquote:
Hehehehe........quote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maarten van Rossem's vakgebied.
Ja, weet ik, maar wel met zijn vizier op de VS. Een vriend van mij heeft Sociaal-Economische Geschiedenis gestudeerd en die weet vooral veel van Midden- en Oost-Europa.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Aagjekat het volgende:
neen,,afdeling letteren ,,,geschiedenis...in Utrecht.
hij is eigenlijk afgestudeerd op contemp. geschiedenis,,,Maarten van rossem
Ik denk dat de studie überhaupt nog niet bestond toen hij studeeerde zelfs.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Aagjekat het volgende:
waarop hij niet is afgestudeerd, maar op Contemp, geschiedenis...
Ik word oudquote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
op contemporaine geschiedenis...dus hedendaagse geschiedenis
Oh!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
Haha.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef Copycat het volgende:
Paar weken terug belde een vriend me helemaal in extase op. "Cc! Ik sta op het vliegveld van Brussel en Pharrell loopt hier rond. Hij is cool!" Bel ik 'm dezelfde avond even terug. Partij chagrijnig. In al zijn extase was ie zijn favoriete leren jasje vergeten op het vliegveld. 41 jaar en dan nog star struck. En niet eens nicht.
Ook wel eigentijdse geschiedenis genoemd soms.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
Ik ook, bij Pharrell. Coole gozer. Ook al is ie geloof ik nog kleiner dan ik benquote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kan ik me helemaal voorstellen trouwens..
Beetje de nieuwe Prince. (Beetje)quote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook, bij Pharrell. Coole gozer. Ook al is ie geloof ik nog kleiner dan ik ben.
quote:Heb ze een keer live gezien, op RockWerchter. Helemaal uit mijn dak, dansen, schreeuwen zweten in de tent en buiten even afkoelen ... Ben een week ziek geweest.
=hondjesquote:
Ik neem Lopende Zaken op, met Sonja Bakker (begint voor dit programma).quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
Oh, dit is misschien wel leuk om vanavond te kijken:
Van Rossem in Amerika
Wel EO, maar ook Maarten.
What TF is er dan anders aan de geschiendenis.. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 4 januari 2009 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook wel eigentijdse geschiedenis genoemd soms.
Is Aagje je naam, of staat het zeg maar voor "nieuwsgierig aagje"?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
=hondjes
dacht , ga het jaar nieuw in..![]()
en moest van NOEK.
De naam.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
What TF is er dan anders aan de geschiendenis.. Dat kan toch helemaal niet
Prince heb ik vaak gezien. Ik was in de 80ies een grote Prince fan en van alles wat er omheen hing. The Time, Mazarati, Sheila E., Madhouse, Jill Jones ...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Beetje de nieuwe Prince. (Beetje)
Die heb ik trouwens live gezien. Lang geleden.![]()
Wot?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
=hondjes
dacht , ga het jaar nieuw in..![]()
en moest van NOEK.
quote:
Is -als ik me niet vergis- geschiedenis van na de industriële revolutie.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
What TF is er dan anders aan de geschiendenis.. Dat kan toch helemaal niet
Baas boven baasquote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prince heb ik vaak gezien. Ik was in de 80ies een grote Prince fan en van alles wat er omheen hing. The Time, Mazarati, Sheila E., Madhouse, Jill Jones ...
Laatste keer dat ik Prince zag was een paar jaar terug. Een soort jazzy concert met oa Candy Dulfer. Was een mooi weerzien met de kleine grote man uit Minneapolis.
Inderdaad, zelfde idee.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja .... Mensen bezig houden. Zoiets als ik doe al jaren het zelfde werk maar ze veranderen mijn funktie omschrijving elke keer
Het moest zo snel dat er gewoon geen tijd was om 'Aagjekat' in te toetsen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Aagjekat het volgende:
en heb snel een iets in mekaar gedraaid,
Niet eens. Dit is een eenmansactie ala die van FANN. Gewoon een nieuw account.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig kunnen er nu waterputten van gebouwd worden (of wat het doel dit jaar ook was).
Wat dat betreft is er weinig veranderd.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:
en toen waren die woekerhandelaren rete irritant.
En er dan mee wachten tot de dag waarop iedereen zijn/ haar nieuwe naam krijgt, zodat het net echt lijkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet eens. Dit is een eenmansactie ala die van FANN. Gewoon een nieuw account.
Alleen maar erger geworden. Toen was dat voor mij voor het eerst dat het zo erg was.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat dat betreft is er weinig veranderd.
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het moest zo snel dat er gewoon geen tijd was om 'Aagjekat' in te toetsen.
Gelukkig kunnen er nu waterputten van gebouwd worden (of wat het doel dit jaar ook was).
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,
vrouwenlogica
Dan mag alles.quote:
Daar zie ik de logica ook wel van in.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, de avatar van aagjekat lukte niet, en wel van hondje,,,
vrouwenlogica
Sign O'The Times was net voor mijn tijd. Ik was met de Diamonds & Pearls Tour zelfs nog piepjong, het was mijn allereerste concert zelfs (tel ik met mijn vader mee even niet meequote:
neen, maar laat jullie even wennen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zie ik de logica ook wel van in.
Een kattennaam met een hondenavatar is werkelijk geen gezicht.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, maar laat jullie even wennen.
anders werden er mij vragen gesteld, als...ben je vrijgezel
cupmaat en meer van dit soort vragen
Ja! Wendy & Lisa waren ook gaaf!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Noek het volgende:
Cc, ik vond Wendy & Lisa altijd zo cute. Zo wilde ik ook worden. Ook Mel & Kim maar toen ging die ene dood en toch dacht ik," Mwoah, laat maar zitten."
Neequote:
Een soorte-van overgangsperiodequote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
neen, maar laat jullie even wennen.
anders werden er mij vragen gesteld, als...ben je vrijgezel
cupmaat en meer van dit soort vragen
Lekker lang laten sudderenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
tot het volgende topic, ik ga ff een biefstukje bakken
dat was de makkelijkste vraag, waar is Coosquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet de Coos vraag niet he?? <60 of >60 ... Hihihihihi
Profiel daar staat waar je hem kan bereikenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
dat was de makkelijkste vraag, waar is Coos
heb hem nodig, moet wat vragen.
Niet op fok iig.. Heb er (nog) maar een.quote:
Hij noemt het zelf PM.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Profiel daar staat waar je hem kan bereiken
heb zijn mail, maar dan kan ik hem vast voorbereidenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Profiel daar staat waar je hem kan bereiken
ik heeft een beamer.. heerlijk isda.. doe ik af en toe een avondje bankhangem, divx fimpjes bninnenhalen is 5 minuten werk dus ik draai dan alla cartequote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
Gister deze gekeken.. Met beamer dus huisbioscoop . Met drank en peuken dus![]()
Ik wil ook een beamer![]()
http://www.imdb.com/title/tt1028528/
Vanity is nu in de Here. Is een tijd een enorme crackhead geweest en zag toen het licht. Weet ik uit de autobiografie van Mötley Crüe.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
Vanity!Dat was wel slecht m'kay! The Pussycat Dolls daarentegen, die vind ik wel leuk. Britney ook.
Mijn ava kan wel wisselen. Maar daar kan ik niet mee onderduikenquote:
Is echt vet gaaf !!! Jammer van dat stopcontact op de muurquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heeft een beamer.. heerlijk isda.. doe ik af en toe een avondje bankhangem, divx fimpjes bninnenhalen is 5 minuten werk dus ik draai dan alla carte![]()
Wel sneu tegenwoordig kijk ik ook alle spoeddebatten erop
stopketak? nee joh ik doe dat ding gewoon elke keer vanachter de bank wegtrekkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is echt vet gaaf !!! Jammer van dat stopcontact op de muur
Nou er zit een stopcontact op zijn ( projectie) muur. Dus ff bijstellen die handel ..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
stopketak? nee joh ik doe dat ding gewoon elke keer vanachter de bank wegtrekken
ik heeft er een scherm bij... kun je de muren ook nog eens een kleurtje geven zonder je film te verziekenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er zit een stopcontact op zijn ( projectie) muur. Dus ff bijstellen die handel ..Maar tis verdomme alsof je in de bios zit.
Waarom wilde die dikke ptt-gleuvengluurder dat?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
let wel.. die dikke ptt-gleuvengluurder is degene die alcohol uit een barspelletje wilde laten halen...
omdat die zelfoverschatte plofkop de "spoght" te serieus neemt en een beetje het haantje wil uithangen... totdat hij vandaag weer een pak slaag krijgt van een engelsman die wel een bakkie op zijn tijd lustquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom wilde die dikke ptt-gleuvengluurder dat?
Dan ben je hier welkomquote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat die zelfoverschatte plofkop de "spoght" te serieus neemt en een beetje het haantje wil uithangen... totdat hij vandaag weer een pak slaag krijgt van een engelsman die wel een bakkie op zijn tijd lust![]()
Ik voorspel nu al op sbs6 walgbeelden als zijn Anita zonder bijpassende campingsmoking in beeld komt met d'r opgetutte dwarskop!
WALG! en i'm in the mood for irritatie en leedvermaak!
ohw... vertel eens?quote:
Lees maar lekker terugquote:
forty-one...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat die zelfoverschatte plofkop de "spoght" te serieus neemt en een beetje het haantje wil uithangen... totdat hij vandaag weer een pak slaag krijgt van een engelsman die wel een bakkie op zijn tijd lust![]()
Ik voorspel nu al op sbs6 walgbeelden als zijn Anita zonder bijpassende campingsmoking in beeld komt met d'r opgetutte dwarskop!
WALG! en i'm in the mood for irritatie en leedvermaak!
aaaaaaah... doe 'ns lief? zit half naar speertjesmikken te koekeloeren en er komt net een sympathieke dikkert op die die arrogante ado-laaf gaat pletten...quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaah... doe 'ns lief? zit half naar speertjesmikken te koekeloeren en er komt net een sympathieke dikkert op die die arrogante ado-laaf gaat pletten...
toe doe eens? weet je dat je hele mooie ogen hebt?
en de hele zaal is pro-taylor... goh daar heeft van Barneveld zelfs last van als hij in nederland speelt onder zijn eigen landgenotenquote:
*zucht*quote:
zondes kunnen nog veel mooier zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
Wat een emotie, versa!
Emotie is mooi. En!
[ afbeelding ]
Nu Van Rossem kijken.
Je ziet nu al aan die chagrijnige harses dat 'Barney' weinig zin heeftquote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de hele zaal is pro-taylor... goh daar heeft van Barneveld zelfs last van als hij in nederland speelt onder zijn eigen landgenoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |