kun je misschien even aangeven of je de ingezonden foto ontvangen hebt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:13 schreef Xilantof het volgende:
vergeet niet in te zenden voor 22.00 uur vanavond
iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je misschien even aangeven of je de ingezonden foto ontvangen hebt?
is wel zo prettig voor de verstuurder, aangezien het een aantal dagen duurt voordat ze geplaatst worden.
een klein meeltje terug is dan wel fijn
Prettig landschapjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
Nou ja, een keer niet inzenden kan eigenlijk niet, dus ik heb een en ander bij elkaar gezocht, zoon laten kiezen, en toen bleven er 3 over. Daar heb ik dan maar iene miene mutte mee gedaan en toen kwam er deze uit. Dus die zal het dan maar moeten worden.
[ afbeelding ]
*Zucht*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:43 schreef Evenveel het volgende:
P_B: Foto 5 vind ik dan stiekem toch weer toffer
Net alsof zijn kop scheef staat als een hond dat kan doen...
Net als bij de beste van vandaag een heel mooi landschap. Maar weer valt er zoveel meer uit te halen met wat photoshop. Er zit nog zoveel kleur, helderheid en contrast in verborgen waardoor de foto veel meer gaat leven en nog meer tot zijn recht komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
Nou ja, een keer niet inzenden kan eigenlijk niet, dus ik heb een en ander bij elkaar gezocht, zoon laten kiezen, en toen bleven er 3 over. Daar heb ik dan maar iene miene mutte mee gedaan en toen kwam er deze uit. Dus die zal het dan maar moeten worden.
[ afbeelding ]
dat snap ik, maar is het niet iets wat jullie mee kunnen nemen voor de komende tig wedstrijden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga *nu* uploaden en plaatsen, dus als iets er dan niet bij staat...
Ow fok, ik heb hem net opnieuw ingestuurd, en de helderheid en contrast enzo wat aangepast aan de hand van de opmerking van P-Bquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga *nu* uploaden en plaatsen, dus als iets er dan niet bij staat...
Het is nog voor 22.00, dus dat moet goedkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow fok, ik heb hem net opnieuw ingestuurd, en de helderheid en contrast enzo wat aangepast aan de hand van de opmerking van P-B
*puppyeyes* Please Xil???
Komende wedstrijd moet 't gewoon vlotter gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik, maar is het niet iets wat jullie mee kunnen nemen voor de komende tig wedstrijden?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb deze nu binnen gekregen nog:
ElizabethR (gepimpte versie)
Ik heb blijkbaar een 'somber oog' voor foto's ofzo? Ik vind ze meestal wel mooi als ik ze zelf bekijk, maar ik neem jullie opmerkingen zeker mee, en zal voortaan proberen wat minder grauw te denken als ik de foto's bewerk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:09 schreef P_B het volgende:
Net als bij de beste van vandaag een heel mooi landschap. Maar weer valt er zoveel meer uit te halen met wat photoshop. Er zit nog zoveel kleur, helderheid en contrast in verborgen waardoor de foto veel meer gaat leven en nog meer tot zijn recht komt.
gemeeld. via entourage (MS office 2008) dus geen flauw idee of het goed gegaan isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:13 schreef Xilantof het volgende:
vergeet niet in te zenden voor 22.00 uur vanavond
Hij staat er al bij!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
gemeeld. via entourage (MS office 2008) dus geen flauw idee of het goed gegaan is
toppie (en goed om te weten dat MS office werkt, laatst keer mislukte aanhangsels versturen dus, vandaar mijn twijfels)quote:
Oe, invloed!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een 'somber oog' voor foto's ofzo? Ik vind ze meestal wel mooi als ik ze zelf bekijk, maar ik neem jullie opmerkingen zeker mee, en zal voortaan proberen wat minder grauw te denken als ik de foto's bewerk.
Vandaag al een geplaatst in mooiste van de dag waarbij ik dat probeerde.
Thanks voor de aanwijzingen.
GIL!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef P_B het volgende:
[..]
Oe, invloed!![]()
Heb net even gekeken naar die foto en hij is zeker wat "kleuriger" dan de andere. Bij deze heb ik absoluut niet het idee van "he, daar moet nog aan gesleuteld worden".
Soms kan een kleine aanpassing bij levels al een wereld van verschil betekenen. Enige nadeel blijft altijd wel dat je met individuele monitoren zit...wat er bij de een goed uitziet, ziet er bij de ander compleet verkeerd uit door een andere monitor-instelling.
Als je wil kan ik wel het kleine photoshop-bestandje online gooien / mailen van deze foto zodat je kan kijken wat ik er van heb gemaakt, inclusief de aparte lagen en dus de individuele aanpassingen? Mocht je geen photoshop hebben dan is er altijd nog het gratis "the gimp" waarin je hem kan openen. Geef maar een gil.
Ik ook een paarquote:
Ja ik ookquote:
Ow f*ck, ff doen dan! Had er helegaar niet meer aan gedacht!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:16 schreef Xilantof het volgende:
Let op: Je kan nog tot 22.00 uur stemmen!
Als het goed is heb je mail...quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
GIL!!
Heel graag zelfs! Je kunt mailen als je wilt naar Elizabethr62 apenstaartje hotmail.com
Ik wil graag meer leren, dus ben je bij voorbaat al erg dankbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |