Noxa: De foto van de brug vind ik prachtig. De eerste vind ik ook mooi, maar de achtergrond is wat rommelig, dat stoort. En de hyena is denk ik apart voor jou omdat je hem in 'het wild' hebt geschoten in Kruger park. Maar ik persoonlijk vind hem niet zo bijzonder. Het tegenlicht overheerst ook wat. Definitief nummer 2 voor mij. Mooie strakke fot, zonder rommel erbij.
Robbedoes, jij hebt al ingestuurd, en ik ben het helemaal eens met je inzending

Heel erg mooi!
Snakelady: Ze zijn alledrie erg mooi, ben niet anders van jou gewend trouwens, maar je weet wel naar wie mijn voorkeur uitgaat

Die ogen!!!!!!!
Fonzie: Ik vind de bruid erg mooi, vooral de kleuren en de compo aangezien die niet zo voor de hand ligt. Ik heb trouwens het gevoel dat ik de bruid ken. Ze heet toch niet toevallig Ester?? Je tweede foto vind ik ook erg mooi, mede door de lijnen die erin zitten, die de benen nog extra accentueren. Ik zou een van die twee nemen, de derde vind ik persoonlijk niet zo geslaagd.
Ireth: Ik vind de eerste foto het grappigst met dat rupsje achter de wesp. Maar ik vind de beer erg mooi, en het meisje ook, juist omdat ze op de rug is gefotografeerd. Ik zou niet kunnen kiezen eerlijk gezegd.
Ronhui, sorry, ik vind je foto niet inzendwaardig. Ik zie geen echt onderwerp, alleen een rommeltje van takken. Je hebt vast betere!!

MaartenJalink: Ik vind de eerste foto grappig, maar ook niet meer dan dat, en de grote witte plek in het water die is overbelicht door de zon zelfs hinderlijk. De tweede vind ik al meer hebben, maar de voorgrond is wel wat overheersend.
Ronalld:

Meer hoef ik er niet over te zeggen.
Pea: De eerste!! Echt heel fraai, B/W geeft er extra charme aan! En anders het roodborstje. Ik zit nog steeds te wachten tot ik ook eens een vogelken zo fraai voor de lens krijg als jij. Mij lukt het niet.
Ynske: Ik vind 1 ook de mooiste, ook hier doet het B/W extra veel voor de foto. ik vraag me werkelijk af waar de man aan denkt. Je souzaspeler is ook erg fraai. Van de tweede foto krijg ik de kriebels, niet omdat ie slecht is, maar de sfeer die hij bij mij oproept is een beetje engig. En het kerkhof vind ik niet zo geslaagd. Het is zo'n standaard kerkhof foto, en dan issie nog scheef ook.
Davita: Ik begrijp niet wat je met deze foto wilt laten zien eigenlijk. Ik vind er niet zoveel aan. En hij is ook wat rommelig.
Noxa, jouw kerkhof vind ik fraaier dan die van Ynske, maar nog steeds gewoon een oorlogskerkhof. Altijd een beejte van hetzelfde, ik zou mooi je viaduct insturen!!
Casper: Je hebt hem al ingestuurd. Ik vind hem een beetje moeilijk kijken. Zie er geen echte kop of staart aan.
Sjoeg: Ik vind ze allemaal leuk. Maar de gans versus de kippen springt eruit voor mij. Je ziet gewoon het gesnater van juffrouw gans, die die stomme kippen wel even hun plaats wijst. Nummer 1 is schattig, nummer 2 grappig omdat het een spiegelbeeld is en toch ook weer niet, en de bipsjes zijn lief. Maar ik zou Juffr. Gans inzenden.
BlueFunk:

Grote klasse!!! Alletwee. Ik zou geen keus kunnen maken.
Sjoeg, van je tweede serie vind ik de schapen niks, maar dat komt omdat daar waar ik woon ik die krengen overal te pas en te onpas tegenkom, dus een schaap meer of minder doet me niets. De tweede vind ik erg leuk, vooral de gezichtsuitdrukking van het ventje is om te gappen. En de derde vind ik erg sterk qua kader. Toch zou ik bij juffr. Gans blijven.
Vv: Ik vind de B/W van het meisje het sterkst door het contrast. Erg fraaie foto. Maar de rest is ook niet te versmaden. Het ei is mooiiiiiii!!!Hte bruggetje erg sfeervol en de sneeuwvlakte ook. Het hertje vind ik wat minder.
Spvdb: De eerste is leuk, de tweede ook , en de derde hilarisch!! De blik van het kindje, en dan de blik van de pop in übertegengestelde gemoedsuitdrukking. Erg sterke foto. 4 vind ik wel leuk en 5 niks aan. Ik zou voor de derde gaan!!
En ik doe niet mee, iedereen heeft mijn landschapjes nou zo langzamerhand wel gezien
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden