abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64741837
@Vliegvrager: dat ei vind ik geweldig!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 januari 2009 @ 19:48:08 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64741863
overduidelijk het ei Vv
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:33:06 #78
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_64744226
ei!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_64744499
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef tonja het volgende:
ei!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:41:19 #80
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_64744616
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:27 schreef Spvdb het volgende:
@Sugar: Die foto van die peuterbillen in bikini vind ik echt super, te schattig gewoon!
Helemaal mee eens Suug! Dies leuk!!

En dat ei is gewoon een hele goeie kanshebber! Bij mij zou dat er meer uitzien als een ontploft roerei oid...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:42:52 #81
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_64747328
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef Noxa het volgende:

inkoppertje
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef Spvdb het volgende:
@Vliegvrager: dat ei vind ik geweldig!!
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:02 schreef Sugar het volgende:
Oei, nu heb ik nog 3 foto's gevonden die ik mooier vind dan de meeste hierboven. Wil er nog iemand zeggen welke hij.zij het beste vindt? Bedankt!

1
[ afbeelding ]
Die van die lopende shaorma schotels
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:07:35 #82
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64755540
Noxa: De foto van de brug vind ik prachtig. De eerste vind ik ook mooi, maar de achtergrond is wat rommelig, dat stoort. En de hyena is denk ik apart voor jou omdat je hem in 'het wild' hebt geschoten in Kruger park. Maar ik persoonlijk vind hem niet zo bijzonder. Het tegenlicht overheerst ook wat. Definitief nummer 2 voor mij. Mooie strakke fot, zonder rommel erbij.

Robbedoes, jij hebt al ingestuurd, en ik ben het helemaal eens met je inzending Heel erg mooi!

Snakelady: Ze zijn alledrie erg mooi, ben niet anders van jou gewend trouwens, maar je weet wel naar wie mijn voorkeur uitgaat Die ogen!!!!!!!

Fonzie: Ik vind de bruid erg mooi, vooral de kleuren en de compo aangezien die niet zo voor de hand ligt. Ik heb trouwens het gevoel dat ik de bruid ken. Ze heet toch niet toevallig Ester?? Je tweede foto vind ik ook erg mooi, mede door de lijnen die erin zitten, die de benen nog extra accentueren. Ik zou een van die twee nemen, de derde vind ik persoonlijk niet zo geslaagd.

Ireth: Ik vind de eerste foto het grappigst met dat rupsje achter de wesp. Maar ik vind de beer erg mooi, en het meisje ook, juist omdat ze op de rug is gefotografeerd. Ik zou niet kunnen kiezen eerlijk gezegd.

Ronhui, sorry, ik vind je foto niet inzendwaardig. Ik zie geen echt onderwerp, alleen een rommeltje van takken. Je hebt vast betere!!

MaartenJalink: Ik vind de eerste foto grappig, maar ook niet meer dan dat, en de grote witte plek in het water die is overbelicht door de zon zelfs hinderlijk. De tweede vind ik al meer hebben, maar de voorgrond is wel wat overheersend.

Ronalld: Meer hoef ik er niet over te zeggen.

Pea: De eerste!! Echt heel fraai, B/W geeft er extra charme aan! En anders het roodborstje. Ik zit nog steeds te wachten tot ik ook eens een vogelken zo fraai voor de lens krijg als jij. Mij lukt het niet.

Ynske: Ik vind 1 ook de mooiste, ook hier doet het B/W extra veel voor de foto. ik vraag me werkelijk af waar de man aan denkt. Je souzaspeler is ook erg fraai. Van de tweede foto krijg ik de kriebels, niet omdat ie slecht is, maar de sfeer die hij bij mij oproept is een beetje engig. En het kerkhof vind ik niet zo geslaagd. Het is zo'n standaard kerkhof foto, en dan issie nog scheef ook.

Davita: Ik begrijp niet wat je met deze foto wilt laten zien eigenlijk. Ik vind er niet zoveel aan. En hij is ook wat rommelig.

Noxa, jouw kerkhof vind ik fraaier dan die van Ynske, maar nog steeds gewoon een oorlogskerkhof. Altijd een beejte van hetzelfde, ik zou mooi je viaduct insturen!!

Casper: Je hebt hem al ingestuurd. Ik vind hem een beetje moeilijk kijken. Zie er geen echte kop of staart aan.

Sjoeg: Ik vind ze allemaal leuk. Maar de gans versus de kippen springt eruit voor mij. Je ziet gewoon het gesnater van juffrouw gans, die die stomme kippen wel even hun plaats wijst. Nummer 1 is schattig, nummer 2 grappig omdat het een spiegelbeeld is en toch ook weer niet, en de bipsjes zijn lief. Maar ik zou Juffr. Gans inzenden.

BlueFunk: Grote klasse!!! Alletwee. Ik zou geen keus kunnen maken.

Sjoeg, van je tweede serie vind ik de schapen niks, maar dat komt omdat daar waar ik woon ik die krengen overal te pas en te onpas tegenkom, dus een schaap meer of minder doet me niets. De tweede vind ik erg leuk, vooral de gezichtsuitdrukking van het ventje is om te gappen. En de derde vind ik erg sterk qua kader. Toch zou ik bij juffr. Gans blijven.

Vv: Ik vind de B/W van het meisje het sterkst door het contrast. Erg fraaie foto. Maar de rest is ook niet te versmaden. Het ei is mooiiiiiii!!!Hte bruggetje erg sfeervol en de sneeuwvlakte ook. Het hertje vind ik wat minder.

Spvdb: De eerste is leuk, de tweede ook , en de derde hilarisch!! De blik van het kindje, en dan de blik van de pop in übertegengestelde gemoedsuitdrukking. Erg sterke foto. 4 vind ik wel leuk en 5 niks aan. Ik zou voor de derde gaan!!

En ik doe niet mee, iedereen heeft mijn landschapjes nou zo langzamerhand wel gezien
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_64757617
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
En ik doe niet mee, iedereen heeft mijn landschapjes nou zo langzamerhand wel gezien

Gewoon meedoen met een van die mooie foto's (zonder afleidend rotsje )
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_64758284
@ElizabethR: Super dat je die foto's zo uitgebreid bespreekt, daar gaat toch tijd inzitten.
En waarom zou je zelf niet meedoen? Ik heb je landschapjes nog niet zo vaak gezien (kom hier nog niet zo lang) en als ze gewoon goed zijn, zou ik toch een gokje wagen ;-).
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:04:35 #85
147091 janeway
live long and prosper
pi_64762154
Ik heb een paar foto's waar ik wel tevreden over ben.. maar welke ik de mooiste vind?

of in kleur

of iets heel anders

met groter

Ik vind zelf 3 of 4
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:57:53 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64764077
ElizabethR , dank je wel!!!
en zelf gewoon meedoen hoor, ik ben je landachappen echt nog niet zat.

janeway , hoewel ik de eerste erg leuk vind stoort het me wel een beetje dat het meisje als enige er niet helemaal opstaat, de kunstmatige dof vind ik wel weer wat hebben.
Maar foto 5 vind ik het mooiste, hoewel 2 ook erg gaaf is.
4 ook wel alleen is minder bijzonder zeg maar.

@Sugar , ik zou voor de billen of voor de gans gaan.

@Spvdb , foto 5, de lucht vind ik prachtig blauw en het takje steekt er zo mooi uit!

@Vliegvrager , eitje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:38:51 #87
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64767571
pea4fun: dat roodborstje is geweldig! Echt heel lief en super mooi.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:28:17 #88
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64769562
Laat ik na maanden meegluren ook eens meedoen

Ik kan alleen niet kiezen uit deze 5 foto's. Ik ben absoluut geen top fotograaf verwacht er dus ook niks van.

1

2

3

4

5
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:02:29 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64779242
wat zonde van foto 3 dat hoekje, anders vond ik die echt het geweldigste van de hele serie!!

Ik denk dat foto 2 het beste is om in te zenden.

Wel leuk om je hier ook actief te zien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:01:26 #90
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64781380
Ik lees en kijk hier al tijden mee

Ik dacht idd dat 2 hiervoor het beste was, maar ja ik vind mijn kids natuurlijk veeeeeel mooier

Mag je photoshoppen? Anders zou ik dat hoekje natuurlijk kunnen weg werken.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:07:39 #91
147091 janeway
live long and prosper
pi_64781602
Volgens mij mag je dat hoekje best wegshoppen..
Gewoon doen.. Misschien wat verhelderen..
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:15:20 #92
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64781918
Oke.. Nu nog uitzoeken hoe ik dat doe
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:21:10 #93
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64782173
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef samsuus het volgende:
Ik lees en kijk hier al tijden mee

Daarom typ ik ook, leuk om je hier ook actief te zien.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:35:57 #94
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64782845
Ah ja ik zit weer niet op te letten *oeps*

Maar dat hoekje wegwerken lukt me niet. Is ongetwijfeld heel simpel als je echt photoshop ebt, maar die heb ik niet

Ik vind foto 4 en 5 ook zo mooi!

Dit is dus waarom ik nooit mee doe
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:01:19 #95
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64784080
Nu kun je wel meedoen

Hoop dat het naar je zin is, ik heb het heel snel gedaan, als je hem zo niet netjes genoeg vindt doe ik hem over op een ander tijdstip en zorgvuldiger

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:05:49 #96
177810 Evenveel
en niet minder
pi_64784277
Ik denk dat ik het hiermee ga proberen...
Doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:05:53 #97
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64784280
Ik vind je 5e foto veel leuker, beter, mooier!

En VV: het ei is geniaal!

Bedankt voor alle reacties, met speciale dank aan ElizabethR, wat een werk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:08:02 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64784371
Janeway, jouw nummer 3 vind ik het allerbest!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:46:58 #99
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64785973
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef ElizabethR het volgende:
Nu kun je wel meedoen

Hoop dat het naar je zin is, ik heb het heel snel gedaan, als je hem zo niet netjes genoeg vindt doe ik hem over op een ander tijdstip en zorgvuldiger

[ afbeelding ]
Super!! Maar in de OP staat dat je zelf de bewerkingen gedaan moet hebben. Als ik deze nu instuur speel ik dus vals
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:48:04 #100
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64786011
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef Sugar het volgende:
Ik vind je 5e foto veel leuker, beter, mooier!

Dat is ook de enige diezonder bewerking ingestuurd kan worden. De rest moet ik eigelijk allemaal wat verscherpen...

Hmm.. Ik twijfel nog even verder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')