nummer 3. alleen jammer dat scherpstel punt op oor ligt en niet op ogen....maar detail.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef janeway het volgende:
Ik heb een paar foto's waar ik wel tevreden over ben.. maar welke ik de mooiste vind?
[ afbeelding ]
vuur. Ikke man, ikke barbeknoei met vuur. Burn baby burn. Disco inferno enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef samsuus het volgende:
Laat ik na maanden meegluren ook eens meedoen![]()
Ik kan alleen niet kiezen uit deze 5 foto's. Ik ben absoluut geen top fotograaf verwacht er dus ook niks van.
2
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:
vuur. Ikke man, ikke barbeknoei met vuur. Burn baby burn. Disco inferno enzo.mijn fiat voor de vuur foto. brandweerman erbij mooie zet.
Mooie foto, ik weet of het kn maar je zou evt het gezich nog ietsje donkerder kunnen maken, hij is aan de zijkant wel wat licht nog naar mijn mening.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef janeway het volgende:
Sugar, die gans met de kippen vind ik top. Echt wel humor.
Vliegvrager. het ei is een bijzonder goed gelukte foto zeg..
Ik denk dat ik ga voor deze.. Iets aangepast.
[ afbeelding ]
Ik vind niet dat ze dat moet doen, dan is het jouw foto en niet de hare. Noem het artistieke vrijheid. Of je monitor staat niet goed. of de mijne, of de hare, of een combinatie van deze opties.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:06 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Mooie foto, ik weet of het kn maar je zou evt het gezich nog ietsje donkerder kunnen maken, hij is aan de zijkant wel wat licht nog.
Ik heb mijn opmerking aangepast, het is ook een mening en het is natuurlijk de beslissing van de fotograaf zelf, het is geen opdracht die ze uit moet voeren. Net zoals jij dat vindt dat ze het niet zou moeten doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze dat moet doen, dan is het jouw foto en niet de hare. Noem het artistieke vrijheid. Of je monitor staat niet goed. of de mijne, of de hare, of een combinatie van deze opties.
Klopt dat het gezicht wat licht is.. Maar donkerder maken daar wordt het niet mooier van. En kind lief is zo wit vanzichzelf ook...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:06 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Ik heb mijn opmerking aangepast, het is ook een mening en het is natuurlijk de beslissing van de fotograaf zelf, het is geen opdracht die ze uit moet voeren. Net zoals jij dat vindt dat ze het niet zou moeten doen.
Mijn monitor staat goed, heb hier genoeg afbeeldingen met witte achtergronden
Geen meningen? Dus waardeloos neem ik aan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef Evenveel het volgende:
Ik denk dat ik het hiermee ga proberen...
[ afbeelding ]
Waardeloos niet maar heb je iets wat meer spreekt? Tralies maakt het te druk nl.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:29 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Geen meningen? Dus waardeloos neem ik aan?
* gaat verder zoeken
D'r vader is Ronald McDonald?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef janeway het volgende:
. En kind lief is zo wit vanzichzelf ook...
Nee, sorry. Dat komt wel vaker voor. Die foto waar jij het plafond een uur lang fappend van kan witten vinden anderen saaier dan een slaapverwekkende speech van mijn voormalig directeur, en die was oscar nominatie waardig saai. Dat maakt die foto niet minder jou beste foto, maar je winkansen kunnen wel eens niet optimaal zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:29 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Geen meningen? Dus waardeloos neem ik aan?
* gaat verder zoeken
Precies, die tralies, was ik eigenlijk ook al bang voor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Waardeloos niet maar heb je iets wat meer spreekt? Tralies maakt het te druk nl.
* Ireth stikt de moord in een stukje cake...quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
D'r vader is Ronald McDonald?
[..]
Nee, sorry. Dat komt wel vaker voor. Die foto waar jij het plafond een uur lang fappend van kan witten vinden anderen saaier dan een slaapverwekkende speech van mijn voormalig directeur, en die was oscar nominatie waardig saai. Dat maakt die foto niet minder jou beste foto, maar je winkansen kunnen wel eens niet optimaal zijn.
lol, je hebt de tijd tot de 27e, moet te doen zijn lijkt mequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Precies, die tralies, was ik eigenlijk ook al bang voor.
Ik ga zoeken, maar, ben een beetje traag.
Mijn excuses als mijn opmerking verkeerd valt. Kan gebeuren, ik wil niet respectloos zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef janeway het volgende:
[quote]Op donderdag 8 januari 2009 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
D'r vader is Ronald McDonald?
[..]
Nou spijt me zeer hoor maar een beetje respect mag wel.. Jesus .. Wil je het zelf komen bekijken..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth stikt de moord in een stukje cake...
Excuus aanvaard,,, was zelf nogal aangebrand geloof ik.. Maar je moest eens weten hoe complex het kind heeft van haar witte kleurtje..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn excuses als mijn opmerking verkeerd valt. Kan gebeuren, ik wil niet respectloos zijn.
[..]
ja? Op die leeftijd al? Er is helemaal niks mis mee. Ik denk dat we allemaal wel dingen aan onszelf zien/merken/hebben waar we minder tevreden over zijn, zonder dat we dat hoeven te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef janeway het volgende:
[..]
Excuus aanvaard,,, was zelf nogal aangebrand geloof ik.. Maar je moest eens weten hoe complex het kind heeft van haar witte kleurtje..
1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Chanty het volgende:
@Spvdb: Vond van je vorige serie nummer 4 toch echt de leukste. Mooi gevonden zo met die schaduw
@Samsuus: die beentjes in de luier, daar is geen twijfel over mogelijkAlleen inderdaad even dat hoekje wegshoppen
Ik ben ook maar eens gaan gravenOver deze Borneo-foto's was ik wel erg tevreden
Zelf een lichte voorkeur voor 1 omdat ik die het meest pakkend vind. Maar de andere foto's hebben ook wel wat, mooie kleuren, mooie blikken. Wat jullie?
De kwal is geschoten in Berlijn, die moest er gewoon nog bij.
[ afbeelding ]
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
Klopt... Maar de kever is echt zo engquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Chanty het volgende:
3 idd1 is ook tof maar de reflectie is wat storend
ow jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het knap van je dat de snavel niet overbelicht is en het zwart nog mooi gedetaileerd is!!
Maar deze zijn van 2009.
Dus zou ik voor het roodborstje gaan, die is ook gaaf en leuk!
6!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Mijn eerste selectie (komen evt. nog wat foto's van vlak voor nieuwjaar bij):
1)
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
3)
[ afbeelding ]
4)
[ afbeelding ]
5)
[ afbeelding ]
6)
[ afbeelding ]
Of 3 of 6, maar ze zijn bij mij wel vrij donker, iets lichter maken misschien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Mijn eerste selectie (komen evt. nog wat foto's van vlak voor nieuwjaar bij):
1)
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
3)
[ afbeelding ]
4)
[ afbeelding ]
5)
[ afbeelding ]
6)
[ afbeelding ]
Van mij niet binnen gekomenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Xilantof het volgende:
Alles wat tot nu toe binnen is gekomen staat in het topic!
nee...? ik heb hem niet gezien. Ook niet in de spam...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:45 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Van mij niet binnen gekomen. Had hem nl wel verstuurd....
done, laat me even weten of hij is aangekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee...? ik heb hem niet gezien. Ook niet in de spam...
Zou je hem nog eens kunnen versturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |