Oh, das nog net een euro waardquote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
ehhh.. ik denk niet dat je er veel aan hebt. Het was 1 Britse Pond.. maar het gaat om het idee toch
True... laat maar danquote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst die tram in moeten!
Haha, dan gaat het inderdaad om t ideequote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
ehhh.. ik denk niet dat je er veel aan hebt. Het was 1 Britse Pond.. maar het gaat om het idee toch
Dan zal je het wel heel vies vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Klonk het volgende:
gadverdamme kersenbier...
Ergens in het vorige tpoic kan je dat wel terugvindenquote:
nou moet ik toegeven dat ik van de zomer aarbeienbier heb gehad en dat was wel weer erg lekker, maar kersenbier heeft me nooit kunnen bekorenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel heel vies vinden
Want het komt van iemand die zijn wc zomaar in de gang heeft staan
Een goede kriek is echt lekker hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou moet ik toegeven dat ik van de zomer aarbeienbier heb gehad en dat was wel weer erg lekker, maar kersenbier heeft me nooit kunnen bekoren
gisteravond, verstopte afvoer, ontstoppingsservice enzo met dit als resultaatquote:
Gatver! Ik vind bier op zich al smerig, maar bananenbier lijkt me wel heel ergquote:Op zondag 4 januari 2009 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede kriek is echt lekker hoor
Wat wel heel vies is is bananenbier
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gatver! Ik vind bier op zich al smerig, maar bananenbier lijkt me wel heel erg
die wc brilquote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteravond, verstopte afvoer, ontstoppingsservice enzo met dit als resultaat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|