Ik heb er voor het laatst in oktober of november ingestaan...quote:
MPG plagen is nog leuker!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik wel, maar jou plagen is gewoon leuk
[..]
Succes met uitzoekenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
@ DaMart...
het was toch al mislukt...als het was gelukt was er geen probleem....nu moet ik weer voorafaan beginnen... met een strain waarvan ik dus niet meer weet welke...
![]()
ach het komt wel goed...ga ik wel even uitzoeken allemaal
hier juist niet, pliebollen, strikken (nonnevotte) en koffiequote:Op maandag 5 januari 2009 11:24 schreef Loire het volgende:
bkleeeeeh, werk na vakantie is altijd zo druk
En nu met ondertiteling?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier juist niet, pliebollen, striiken (nonnevotte) en koffie
Nouquote:
lekker kut danquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
@ DaMart...
het was toch al mislukt...als het was gelukt was er geen probleem....nu moet ik weer voorafaan beginnen... met een strain waarvan ik dus niet meer weet welke...
![]()
ach het komt wel goed...ga ik wel even uitzoeken allemaal
hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG plagen is nog leuker!
Hoi MPG, oude teruglezer.
oliebollen, iets van koekjes en koffiequote:
Ik dacht dat je moest strijken voor je baasquote:Op maandag 5 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou
oliebollen (sorrie, ik heb nog 10 vingers, maar het typen is toch soms moeiliijk), strikken (kennen jullie die dan niet?) en koffie.. dat zijn de 3 dingen waar iedereen mee bezig is
Was hij gisteren nerveus?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker kut dan
[..]
hoef je mij niet te vertellen
[..]
oliebollen, iets van koekjes en koffie
Kennen jullie die strikken ook? ja toch he?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moest strijken voor je baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |