Je kan hetquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef BrandX het volgende:
moet n verslag schrijven maar het wil niet zo. inspiratie, motivatie en daarnaast een stukje discipline ontbreekt hard
maar goed, ik ga verder.
Slapen op de bankquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
euh. nee. De jongste is in slaap gevallen op de bank, de oudste kijkt E.T. nog een keer nu.
Nou ja.. kan ik jullie nog even gezelschap houden dus
En het moet vandaag af zijn?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef BrandX het volgende:
moet n verslag schrijven maar het wil niet zo. inspiratie, motivatie en daarnaast een stukje discipline ontbreekt hard
maar goed, ik ga verder.
dat ligt aan jou, hier is ie normaalquote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ehhh.. marc, ligt het aan mij of heb je je avatar helemaal wit gemaakt?
het had vier dagen geleden af moeten zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En het moet vandaag af zijn?
Ik las gisteren in mind magazine, dat je dat in je dromen kunt oplossen. Ontspannen gaan slapen met een probleem in je hoofd en de gedachte dat het antwoord in je droom komt
Je bent mijn held!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
Zo, Wiki bijgewerkt met oude topics en vanaf volgede deel staat Pien ook in de OP!
Correctie. Vanaf nu.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
Zo, Wiki bijgewerkt met oude topics en vanaf volgede deel staat Pien ook in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |