Dat ben ik alquote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij wil zeker een van die mannen zijn Ado?
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Roken stop ik pas mee als ik aan kinderen begin. Dus voorlopig niet.
Ook al?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef Adolecens het volgende:
verwachtte niet dat er een nieuwe kwam
[..]
Dat ben ik al
Ja dat is jou keuze, ik juich die van MLI toequote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Roken stop ik pas mee als ik aan kinderen begin. Dus voorlopig niet.
Het is ook lastig om de directheid in deze te overtreffenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso was m'n topictitel niet zo direct als deze![]()
Dat is algemeen bekend dat jij en ik daar anders tegenover staan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is jou keuze, ik juich die van MLI toe![]()
![]()
Voor een trio met 2 mannen heb je toch 2 mannen nodig dus jij en Ado.quote:
Ik ook. On the other hand, het boeit me geen flikker als mijn beste vriendin naast me zit te paffen dus ieder voor zich.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is jou keuze, ik juich die van MLI toe![]()
![]()
goedemiddag vrolijkequote:
Ik had: het is niet alleen buiten vochtig...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is ook lastig om de directheid in deze te overtreffen
Watskeburt?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
en gisteravond/nacht? Dat was erg gezellig
Ado graag, Sedanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een trio met 2 mannen heb je toch 2 mannen nodig dus jij en Ado.
dus binnenkort afscheid uit dit topic ?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
daarom was ik je voor..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, iemand was net me voor met het aanmaken van een nieuw topic.
Sowieso was m'n topictitel niet zo direct als deze
een trio doe je nooit met z'n tweeën hequote:
Ah dat komt welquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook. On the other hand, het boeit me geen flikker als mijn beste vriendin naast me zit te paffen dus ieder voor zich.
Dat kan ook. Ik luister alleen hele albums achter elkaar. Ik ben niet zo van switchen. Dan krijg ik het gevoel dat ik naar de radio luister en daar houd ik niet zo van.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, na dit nummer ga ik weer switchen. Ik switch meestal na elk nummer van cd. En ik doe niet aan mp3, alleen originele cd's.![]()
Oh dacht wie er al geweest was.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een trio met 2 mannen heb je toch 2 mannen nodig dus jij en Ado.
Daar doe ik nog steeds geen uitspraken overquote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus binnenkort afscheid uit dit topic ?
Details details, Je was weer veelste vroeg op fok dus echt veel kan er niet gebeurd zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
Verslag. NU!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
Welke ik deelquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Kluts het volgende:
Triosex is overrated. Maar das mijn mening.
tsssquote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar doe ik nog steeds geen uitspraken over
d'r was laatst ook een erg directe TT en toen ging het ook retesnelquote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had: het is niet alleen buiten vochtig...
De huidige titel is echter een grotere eye-catcher
De blijft de groten vraag wie is de andere man?quote:
Er is sowieso niet heel veel gebeurd hoor..Behalve dat ik de hele tijd op hem kroop en hij dat niet erg vondquote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef mrbox het volgende:
Details details, Je was weer veelste vroeg op fok dus echt veel kan er niet gebeurd zijn
jij kwam ineens binnenvallen, zonder hallo te zeggen!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi dawg. De rest heeft nog niks in de gaten.
![]()
Ado, dat valt me tegen van je.
die ga ik er nog bij zoeken..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De blijft de groten vraag wie is de andere man?
Geloof me nou maar gewoon meid.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb me er nog geen mening over kunnen vormen.
Als je hier niet meer post dan weten we toch genoeg.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar doe ik nog steeds geen uitspraken over
Ik ben blij dat ik het wel in de gaten heb.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi dawg. De rest heeft nog niks in de gaten.
![]()
Volgens mij hebben hier wel vaker illegalen gezeten, dus zal echt niet zomaar wegblijven hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je hier niet meer post dan weten we toch genoeg.
Maar het was dus gezellig gisterenavond/nacht.
Hehequote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Ik heb me er nog geen mening over kunnen vormen.
maar goed, ben ook nog op zoek naar een vrouw voor erbijquote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De blijft de groten vraag wie is de andere man?
Bijt !quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemiddag!!
owh cue, gaat goed dus... nog steeds voorzichtig...maar dat houdt het spannend
Verder nog wat gebeurd hier?
En nu wel gewoon ff rustig zijn reactie afwachten he, denk dat jij heel duidelijk bent geweest over jou "intenties"quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is sowieso niet heel veel gebeurd hoor..Behalve dat ik de hele tijd op hem kroop en hij dat niet erg vond
En verder gewoon wat voor de buis gehangen.. Weggedoken in hem tijdens hostelMaar dat vond ie wel schattig.
Okay, okay, waar hebben jullie het over?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef dawg het volgende:
Ik ben blij dat ik het wel in de gaten heb.![]()
Het ging dan ook niet om mijn aanwezigheid.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij kwam ineens binnenvallen, zonder hallo te zeggen!![]()
als ik bij iemand binnenkom, zeg ik ook eerst hallo, zonder naar binnen te denderen
Gelukkig want anders zouden wij je gaan missen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben hier wel vaker illegalen gezeten, dus zal echt niet zomaar wegblijven hoor
Als het aan ons lag waren we niet meer zo voorzichtig.. maar nog een paar daagjes en danquote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemiddag!!
owh cue, gaat goed dus... nog steeds voorzichtig...maar dat houdt het spannend
Verder nog wat gebeurd hier?
was je dat al niet ???quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig want anders zouden wij je gaan missen.
Oh, niks. Binnenpretje.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, okay, waar hebben jullie het over?
Gewoon doen. Je moet toch bijna alles in het leven een keer geprobeerd hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het nl wel leuk, een triootje met twee mannen
Voorzicht ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het aan ons lag waren we niet meer zo voorzichtig.. maar nog een paar daagjes en dan![]()
Al is hij wel wat uhm voorzichtig ofzo.. Ik ben zeg maar de dominante van de twee. Dat is wel even wennen![]()
voorzicht?quote:
Ik zeg net dat ik het al ooit gedaan hebquote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je moet toch bijna alles in het leven een keer geprobeerd hebben.
Ja en hoe beviel het?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik het al ooit gedaan heb
en ik heb dat ook al een aantal maal gedaan...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je moet toch bijna alles in het leven een keer geprobeerd hebben.
ow, dan heb ik het even gemist..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om mijn aanwezigheid.
Okayquote:
Voorzichtig, my bad. Dus lees: "wat bedoel met 'voorzichtig ofzo'"?quote:
Zie maar gewoon in S&G. Voor jou niet echt spannend. Maar dat ado het over het hoofd zag:quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay![]()
MLI, ga jij dan wel minder flauw zijn als dawgje? (why do I get my hopes up?)
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Adolecens het volgende:
en nu ben ik weg mensen...
eens kijken waar op de A1 nu het bordje staat van "U verlaat nu het ontwikkelde gebied en ben aangekomen in Twente"
Mazzel!
Oh oeps. Misschien moet ik beter leren lezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je quotte de post waarin ik dat zei
Bij afslag Deventer/Zutphen hoorde ik op het nieuws... Dus ben weg!quote:
Uhm ik heb het gevoel dat hij nog een remming op zich heeft. Telkens wacht totdat ik iets doe zeg maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Voorzichtig, my bad. Dus lees: "wat bedoel met 'voorzichtig ofzo'"?
dacht iets met enschede ...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij afslag Deventer/Zutphen hoorde ik op het nieuws... Dus ben weg!
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan nog!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gezellig tochquote:
Dat is toch niet erg dat een man afwachtend is. Dat zou ik ook zijn in zijn geval.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik heb het gevoel dat hij nog een remming op zich heeft. Telkens wacht totdat ik iets doe zeg maar.
Tenminste ik hoop dat er een remming op zit. Maargoed het is voor hem ook lang geleden dus we krijgen het hopelijk nog wel uit hem
sowwy...quote:
Nee hoor is niet erg. Maar het is wel nieuw voor mijquote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg dat een man afwachtend is. Dat zou ik ook zijn in zijn geval.
waarom sowwyquote:
Hij is mooiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef MLI het volgende:
Zie maar gewoon in S&G. Voor jou niet echt spannend. Maar dat ado het over het hoofd zag:![]()
Stond zelfs in zijnAT.
Misschien wil je hierna nooit meer iets anders dan een man die wat terughoudender is.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor is niet erg. Maar het is wel nieuw voor mij
We zullen het vanzelf wel merkenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wil je hierna nooit meer iets anders dan een man die wat terughoudender is.
Staat er al een vervolg afspraak gepland?quote:
whehehe.. ik wist niet of je een kater hadquote:
Nee, ergens volgende week gewoon. Miss maandag en anders zien we elkaar wel op het werk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Staat er al een vervolg afspraak gepland?
Trek wat aan , straks ben je weer ziekquote:
Werkse. En nu niet anders tegen elkaar gaan doen op je werk want anders valt dat zo op.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, ergens volgende week gewoon. Miss maandag en anders zien we elkaar wel op het werk.
vozen bij het kopieerapparaatquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, ergens volgende week gewoon. Miss maandag en anders zien we elkaar wel op het werk.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Trek wat aan , straks ben je weer ziek
Of seks in de bezemkast.quote:
quote:
En dat willen we idd niet. Dus wordt nog leukquote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
Werkse. En nu niet anders tegen elkaar gaan doen op je werk want anders valt dat zo op.
Er is nergens een plek daar waar je gewoon kan gaan vozenquote:
Ik heb het daar gister nog met iemand over gehad. Ik weet niet... De ene keer denk ik; Jaa dat wil ik wel een keer proberen & de andere keer heb ik er totaal géén behoefte aan.quote:
Hoe is het beleid op jouw werk omtrent relaties met collega's?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat willen we idd niet. Dus wordt nog leuk
[..]
Er is nergens een plek daar waar je gewoon kan gaan vozen![]()
en ja.. ik heb het al helemaal nagelopenDaarnaast valt het wel erg op als we ineens samen weggaan terwijl we dat nooit deden
Lijkt me stug.. die heeft elke werkplek toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat willen we idd niet. Dus wordt nog leuk
[..]
Er is nergens een plek daar waar je gewoon kan gaan vozen![]()
en ja.. ik heb het al helemaal nagelopenDaarnaast valt het wel erg op als we ineens samen weggaan terwijl we dat nooit deden
dat is heel normaal bij Defensiequote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe is het beleid op jouw werk omtrent relaties met collega's?
Dank jequote:
toilet is evt een optie op de 4e, want daar is het een beetje rustig. Archief kom je niet in. Vergader is allemaal met ramen. Server kom je niet in, opslag zitten mannetjes.. Magazijn hebben we nietquote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
Lijkt me stug.. die heeft elke werkplek toch?
Toiletruimte, archiefruimte, vergaderkamer, serverruimte, opslagkamertje, magazijn..
nee gister rustig aan gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. ik wist niet of je een kater had
En ja, ik ben verrassend vrolijk voor iemand wiens uitslaapplannen ruw verstoord werden?
Dan moet je je afvragen of je relatie wel deugt en of je vriend/vriendin niet beter een hond had kunnen kopen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar als mensen je dan dingen gaan verbieden en hun afkeuring voor jouw levensstijl gaan laten blijken...dat wordt het ronduit KUT (sorry hoor jongens, even het best passende woord)
lamaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist niet dat je bij Defensie werkt
Als uitzendkracht maar hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist niet dat je bij Defensie werkt
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef dawg het volgende:
Wat heb ik toch een kuthekel aan egoisme zeg. Bah.![]()
Zit jij bij defensie. Met zo'n groen apenpakje aan.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is heel normaal bij Defensie![]()
Al zie je natuurlijk nooit iemand vozen enzo. Maarja onder de militairen ontstaan altijd veel relaties. Maar hoe het zit met burgers enzo, geen idee eigenlijk. Het zou in iedergeval niet vreemd zijn
[..]
Dank je![]()
Of gewoon bruut neuken in het kopieerhok, toilet, vergaderruimte of als je een echte bikkel bent gewoon op het buro terwijl de rest van de afdeling toekijkt.quote:
De laadbak van een vrachtwagen?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toilet is evt een optie op de 4e, want daar is het een beetje rustig. Archief kom je niet in. Vergader is allemaal met ramen. Server kom je niet in, opslag zitten mannetjes.. Magazijn hebben we niet
Bij ons is het een reden om iemand geen promotie te geven.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
Zit jij bij defensie. Met zo'n groen apenpakje aan.![]()
![]()
Volgens mij is het bij bijna alle bedrijven geen probleem een relatie met een collega.
ok... KUTKUTKUTKUT!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef RealZeus het volgende:Waarom verbaast die TT me niet?
Nog even terugkomen op een topicje terug (of 2 ) over watMurmeli
zei:
[..]
Dan moet je je afvragen of je relatie wel deugt en of je vriend/vriendin niet beter een hond had kunnen kopen.
En KUT mag hier gewoon hoor.
haha nee, ik ben geen militair ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit jij bij defensie. Met zo'n groen apenpakje aan.![]()
![]()
Volgens mij is het bij bijna alle bedrijven geen probleem een relatie met een collega.
Dat heb ik ook al weleens gehoord ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij ons is het een reden om iemand geen promotie te geven.
Ook geen toegang tot.. En als het wel zo was, ben je wel erg lang van je werkplek afquote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De laadbak van een vrachtwagen?
* DR34M3R 's inspiratie raakt op
Wat voor opleiding doe je? Communicatie ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als uitzendkracht maar hoorEn miss/hopelijk straks afstuderen.
en jij wilt zeggen dat jij dat regelmatig doet?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Of gewoon bruut neuken in het kopieerhok, toilet, vergaderruimte of als je een echte bikkel bent gewoon op het buro terwijl de rest van de afdeling toekijkt.
bij ons schijnt het nu ingecalculeerd te zijn omdat ze nogal gegroeit zijn, en het dan normaal is dat je iets met een collega gaat beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef MNR het volgende:
[..]
M'n ex was ook een collega in eerste instantie.. en later toen ik bij de KPN kwam, toen weer, maar op een net andere afdeling. Grootste probleem had ik toen dat we beiden het werk mee naar huis namen en over niks anders meer konden praten somsquote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al weleens gehoord ja.
Ik moet er zelf sowieso niets van hebben.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok... KUTKUTKUTKUT!!!
ja ik heb het dus ook uitgemaakt.....
Bedrijfskundige Informaticaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je? Communicatie ofzo?
Of iemand naar een andere afdeling/locatie te verplaatsen. Maar dan werkte ik ook bij een Amerikaans bedrijf met krankzinnige regels. Blij dat ik daar weg ben.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef MNR het volgende:
[..]
naah, ben ik een te brave padvinder voor namelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en jij wilt zeggen dat jij dat regelmatig doet?
Mja idd. Ook dat.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n ex was ook een collega in eerste instantie.. en later toen ik bij de KPN kwam, toen weer, maar op een net andere afdeling. Grootste probleem had ik toen dat we beiden het werk mee naar huis namen en over niks anders meer konden praten soms![]()
ja dat bedacht ik me ook. een half jaar te laat alleen, dus toen had ik al een klein depressietje opgelopenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
terecht, dan is je relatie net een gevangenis.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n ex was ook een collega in eerste instantie.. en later toen ik bij de KPN kwam, toen weer, maar op een net andere afdeling. Grootste probleem had ik toen dat we beiden het werk mee naar huis namen en over niks anders meer konden praten soms![]()
Daar weet ik dan helaas weer wel alles van ja... Ben zelf toen ook maar ergens anders gaan werkenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja idd. Ook dat.
En wat ik bij mij zie; als het uit gaat, dan is er zooo'n spanningsveld op de vloer. Vreselijk.
Voor jou misschienquote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M werkt in sector waar weinig vrouwen werken.
Dus gee nrelatie op de werkvloer
Waar moet je niets van hebben? Relaties op de werkvloer?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef automatic_ het volgende:
Dat heb ik ook al weleens gehoord ja.
Ik moet er zelf sowieso niets van hebben.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat bedacht ik me ook. een half jaar te laat alleen, dus toen had ik al een klein depressietje opgelopen
Dat zou idd bagger zijn ja. Hebben we ook wel beetje gezien bij twee collega's (en het geroddel eromheen), dat wij dat dus niet willenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja idd. Ook dat.
En wat ik bij mij zie; als het uit gaat, dan is er zooo'n spanningsveld op de vloer. Vreselijk.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.
"Oh schatje, stop je telefoon in mijn houdertje."
Whehehequote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.
"Oh schatje, stop je telefoon in mijn houdertje."
Het bedrijf is gegroeid, dus het is normaal om iets met een collega te beginnen? Ik zie het verband even niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef kwaakvaak het volgende:
bij ons schijnt het nu ingecalculeerd te zijn omdat ze nogal gegroeit zijn, en het dan normaal is dat je iets met een collega gaat beginnen.
Hrmm..... *IDEE!*
moet ik je dan ff komen bijten ?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
relaties op werk is onhandig. ik heb alleen maar scharrels gehad op werk en vond ik al lastig genoeg
nu op mn werk ben ik de enige single of in ieder geval de enige normale single, de rest is lelijk, dus die moet ik niet....
*sorry murmeli heeft een kuthumeur dus ik ben wat minder ehhh vrolijk dan normaal....
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Waar moet je niets van hebben? Relaties op de werkvloer?
Ja..quote:Op zondag 4 januari 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
Of iemand naar een andere afdeling/locatie te verplaatsen. Maar dan werkte ik ook bij een Amerikaans bedrijf met krankzinnige regels. Blij dat ik daar weg ben.
Niet miepen, jij zit aan het eind van deze week in de zon.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
relaties op werk is onhandig. ik heb alleen maar scharrels gehad op werk en vond ik al lastig genoeg
nu op mn werk ben ik de enige single of in ieder geval de enige normale single, de rest is lelijk, dus die moet ik niet....
*sorry murmeli heeft een kuthumeur dus ik ben wat minder ehhh vrolijk dan normaal....
Hehequote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
Whehehe... die woorden heb ik de laatste dagen al eens eerder gehoord..quote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik houd liever werk en prive gescheiden.
Ik ben single en werk de hele dag tussen de mannen. Acht de kans toch wel waarschijnlijk dat ik via mijn werk iemand tegen kan komen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
Ja
Edit; en dan met name om het zelf te hebben.
Ja, ik denk dat bijna iedereen werk en prive gescheiden wil houden. Maar soms kom je gewoon een leuk iemand tegen op je werk. Daar doe je niks tegen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe... die woorden heb ik de laatste dagen al eens eerder gehoord..
Dat iddquote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef xFriendx het volgende:
Heb zelf ook nog stage gelopen bij de Landmacht (kazerne in Amsterdam) en mijn medestagiaire was ook nogal close geworden met een burger die daar werkzaam was. Werkte er met 3 andere vrouwelijke stagiaires in totaal, we zaten in een oud aftands vies hok ergens, maar gek genoeg wisten veel militairen ons te vinden.
'Ja, de koffie uit het koffiezetapparaat hier is veel lekkerder'.
Sowieso was roddelen daar vaak aan de orde, vaak nog op waarheid berust ook. Genoeg aan het handje daar.
Ik zag hem wel even, maar ga er even niet verder op in. Das beter voor de huisvrede op kantoorquote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Het bedrijf is gegroeid, dus het is normaal om iets met een collega te beginnen? Ik zie het verband even niet.
Voor mij is dat op dit moment erg makkelijk want ik heb geen werk.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
Haha nee hoor ik bijt niet. ik moet maar gewoon gaan inpakken, gedachten afleiden ofzo. zucht... grrrrquote:Op zondag 4 januari 2009 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op zich heb ik het gevoel dat ze op dit moment iets harder terug bijt dan jij lekker vindt.
Of gaan fok!ken dat helpt. Ook. Alles klaar voor je vakantie. Heb je er al zin?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik bijt niet. ik moet maar gewoon gaan inpakken, gedachten afleiden ofzo. zucht... grrrr
Kom maar geef ik je wel een schop onder die kont van jequote:Op zondag 4 januari 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik bijt niet. ik moet maar gewoon gaan inpakken, gedachten afleiden ofzo. zucht... grrrr
Oja choco dat heb ik hier ook ja, misschien moet i kdat doen. of gewoon douchen en spullen inpakken, ff aan leuke dingen denken... gelukkig ga ik weg dus kan ik mn gedachten dan even van me afzetten, denk wel dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
och arme...
Wil je anders ook een stukje van mijn cote d'or? Ik heb hier een blok noir de noir liggen
tuurlijk wel!... er is geen probleem op de wereld wat niet met een goed stuk chocolade verdwijnt!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja choco dat heb ik hier ook ja, misschien moet i kdat doen. of gewoon douchen en spullen inpakken, ff aan leuke dingen denken... gelukkig ga ik weg dus kan ik mn gedachten dan even van me afzetten, denk wel dat dat gaat lukken
Ik heb nog genoeg problemen over hoor die je niet kan oplossen met een stukje chocolade. Helaas.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk wel!... er is geen probleem op de wereld wat niet met een goed stuk chocolade verdwijnt!
Ja zelfs de honger in afrika is op te lossen met een stuk choco!
ow ja lekker oxazepamquote:Op zondag 4 januari 2009 15:27 schreef automatic_ het volgende:
Inpakken en een kalmeringspilletje nemen
Wat zou je zonder ons toch moetenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow ja lekker oxazepamnee ik ben rustig
komt goed.
![]()
fokken leidt wel af hoor, stom lullen is altijd fijn
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja choco dat heb ik hier ook ja, misschien moet i kdat doen. of gewoon douchen en spullen inpakken, ff aan leuke dingen denken... gelukkig ga ik weg dus kan ik mn gedachten dan even van me afzetten, denk wel dat dat gaat lukken
Ja maar daarna danquote:
zwartkijker!... waar een wil is, is een weg!.. Problemen zijn er om over heen te kijken en te overwinnen. Dat gaat soms gepaard met een diep dal, maar wees gerust.. Na elk dag komt een nieuwe berg waar de zon op de top schijnt.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg problemen over hoor die je niet kan oplossen met een stukje chocolade. Helaas.
aan tsjakka heb je niks volgens mij is die alleen maar in de ellende gekomen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zwartkijker!... waar een wil is, is een weg!.. Problemen zijn er om over heen te kijken en te overwinnen. Dat gaat soms gepaard met een diep dal, maar wees gerust.. Na elk dag komt een nieuwe berg waar de zon op de top schijnt.
(wat een cliche gelul he, volgende week doen we een les over kolen lopen en tjaaaakaaaa roepen)
stekker er uit en wat oxyaction (o.i.d) oplossen in water dan dat gebruiken, droogmaken met voldoende schone (oude) handdoeken ?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef Feitosa het volgende:
Ff vraagje aan de dames . Hoe krijg ik een stoffen lampenkap ( niet demontabel ) schoongemaakt?
verander je dan ook even je onderschrift in "Kikker is niet altijd blij" schatquote:
Einde aan wat als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
aan tsjakka heb je niks volgens mij is die alleen maar in de ellende gekomen.
maar idd... diepe dalen gaan altijdweer over(ik geloof dat ik dat nu niet tegen mn vriendin moet zeggen.... zij is de reden dat ik zo pissed off ben, dr zoon die heeft er een eind aan gemaakt
)
Met de les van volgende week wil ik graag meedoen. Maar ik heb wel echte problemen helaas.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zwartkijker!... waar een wil is, is een weg!.. Problemen zijn er om over heen te kijken en te overwinnen. Dat gaat soms gepaard met een diep dal, maar wees gerust.. Na elk dag komt een nieuwe berg waar de zon op de top schijnt.
(wat een cliche gelul he, volgende week doen we een les over kolen lopen en tjaaaakaaaa roepen)
aan zn levenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Einde aan wat als ik zo vrij mag zijn?
Dan kom ik je wel troosten hoor.quote:
quote:
wil je het delen, of hou je het privé?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de les van volgende week wil ik graag meedoen. Maar ik heb wel echte problemen helaas.En die los je niet zo maar even op.
Maar ik ben wel bezig om die problemen op te lossen. Dus er is licht aan het einde van de tunnel.
![]()
Gecondoleerd met je vriendin haar zoon.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar idd... diepe dalen gaan altijdweer over(ik geloof dat ik dat nu niet tegen mn vriendin moet zeggen.... zij is de reden dat ik zo pissed off ben, dr zoon die heeft er een eind aan gemaakt
)
Ja, precies, vooral voor haar... ik kende hem niet zo goed, maak me vooral heel veel zorgen over haar. ze heeft al zoveel meegemaakt in haar leven, ik vraag me af hoeveel ze nog kan hebben, en ik ben bang dat dit misgaat bij haar vooral....quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, is echt kut...
Heel vel sterkte, vooral voor haar...voor jou
Sterkte iddquote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
ja thanks allemaal....ik ga er denk ik morgen ff naartoe (helemaal naar eindhoven zucht, vanaf mn werk in den haag) kijken of ik wat voor haar kan betekenen. Maar ja, wel raar hoor, hoe moet ze daar nou mee verder?
Ik wil daar best wel over praten. Ten eerste ben ik momenteel werkloos. Dit is een tijdelijk probleem. Voor je terug komt van je vakantie heb ik een nieuwe baan. Ik krijg nu een vreemd soort deja vu want dat had ik ook al een vriendin van mijn beloofd maar dat was helaas niet geluktquote:Op zondag 4 januari 2009 15:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wil je het delen, of hou je het privé?
wel goed van je dat je nog licht ziet aan einde van tunnel, dat is een goed uitgangspunt. positief zijn maakt het probleem vaak minder zwaar en dan heb je meer plek over om er hard aan te werken, want dat moet meestal toch gebeurensterkte in ieder geval
Weet niet wat de omstandigheden waren, maar denk dat je vriendin inderdaad met een berg vragen in haar hoofd zit, en hoe cliche het waarschijnlijk ook is, kun je denk ik niet meer dan doen luisteren, troosten en ik denk samen een pot hard janken. Zij is de persoon die dit een plek moet leren geven, en daar wens ik haar alle sterkte van de wereld bij! . Dit is wel een erg goed voorbeeld van iets wat met slap gelul en een blok choco van zijn levensdagen nooit meer weg slijt, hoogstens een plekje krijgt in iemands gedachten.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
ja thanks allemaal....ik ga er denk ik morgen ff naartoe (helemaal naar eindhoven zucht, vanaf mn werk in den haag) kijken of ik wat voor haar kan betekenen. Maar ja, wel raar hoor, hoe moet ze daar nou mee verder?
Dat is wel heftig ja. Heeft zijn nog meer mensen om haar heen die haar kunnen opvangen?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, precies, vooral voor haar... ik kende hem niet zo goed, maak me vooral heel veel zorgen over haar. ze heeft al zoveel meegemaakt in haar leven, ik vraag me af hoeveel ze nog kan hebben, en ik ben bang dat dit misgaat bij haar vooral....
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk wel!... er is geen probleem op de wereld wat niet met een goed stuk chocolade verdwijnt!
Ja zelfs de honger in afrika is op te lossen met een stuk choco!
Met een stukje chocolade?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef Feitosa het volgende:
Ff vraagje aan de dames . Hoe krijg ik een stoffen lampenkap ( niet demontabel ) schoongemaakt?
Hmmm nou dat is ook niet niks zeg. loop je al lang bij die psycholoog? merk je al of je er wat aan hebt?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil daar best wel over praten. Ten eerste ben ik momenteel werkloos. Dit is een tijdelijk probleem. Voor je terug komt van je vakantie heb ik een nieuwe baan. Ik krijg nu een vreemd soort deja vu want dat had ik ook al een vriendin van mijn beloofd maar dat was helaas niet gelukt
Nu mijn echte problemen waarvoor ik bij een psycholoog loop. Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en heeft mij mishandeld als kind. Dit heb ik tot op de dag vandaag nog niet kunnen verwerken. Verder heb ik moeite me sociale interactie.
ajjj... gecondoleerd. Da's idd zwaar kut..quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
)
goed zoquote:Op zondag 4 januari 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooooooooooo ik ga dus niet terug lezen wat is er weer veel geschreven!
De grodijnen hangen!
een moet nog ietsjes korter maar dat doe ik straks wel even heb er nu wel even genoeg van.
maar ze hangen jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
is mn huisje weer wat knusser nu!
De echo is weg uit je huis nu ja ?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooooooooooo ik ga dus niet terug lezen wat is er weer veel geschreven!
De grodijnen hangen!
een moet nog ietsjes korter maar dat doe ik straks wel even heb er nu wel even genoeg van.
maar ze hangen jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
is mn huisje weer wat knusser nu!
ja ga morgen wel kijken en misschien kan ik haar nog helpen met dingen ofzo. net wat ze nodig heeft. Ik denk wel dat ze begrijpt dat hij een einde aan zijn leven heeft gemaakt, hij was al heel lang heel ongelukkig, maar het verdriet voor haar zal niet minder zijn. Hij hield haar momenteel ook een beetje op de been (hij was een goede reden voor haar om bijv toch elke dag een fatsoenlijke pan eten op tafel te zetten) omdat ze nog wat vervelende dingen had meegemaakt in 2008. Naja vanavond bel ik nog even naar een vriend van ons die is bij haar, kijken of ze met me wil praten en anders zie ik haar morgen wel (tenzij ze me niet wil zien natuurlijk)quote:Op zondag 4 januari 2009 15:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Weet niet wat de omstandigheden waren, maar denk dat je vriendin inderdaad met een berg vragen in haar hoofd zit, en hoe cliche het waarschijnlijk ook is, kun je denk ik niet meer dan doen luisteren, troosten en ik denk samen een pot hard janken. Zij is de persoon die dit een plek moet leren geven, en daar wens ik haar alle sterkte van de wereld bij! . Dit is wel een erg goed voorbeeld van iets wat met slap gelul en een blok choco van zijn levensdagen nooit meer weg slijt, hoogstens een plekje krijgt in iemands gedachten.
Sterkte morgen!
Maar dat is ook iets wat niet meer goed komt. Mensen roepen dan om te troosten:"Het komt wel weer goed.", maar dat kan niet, hè?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
(ik geloof dat ik dat nu niet tegen mn vriendin moet zeggen.... zij is de reden dat ik zo pissed off ben, dr zoon die heeft er een eind aan gemaakt)
omdat ik t echt even zat benquote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zo
waarom niet in 1 keer gelijk afmaken ? als je toch bezig bent
hee duim, goed bezig jij!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ik t echt even zat ben
is voor ik ga slapen wel geregeld
quote:
Nog niet zo lang ongeveeer 9 maanden. Dat vind ik moeilijk om te zeggen of ik er wat aan heb. De gesprekken verlopen tot nu toe vrij moeizaam. Dit komt vooral doordat ik moeite heb met duidelijk maken hoe ik mij voel en waarom ik mij zo voel enzovoorts. Verder vindt mij psycholoog niet dat ik getest hoef te worden op autisme terwijl ik dat wel graag wil. Maar ik denk wel dat ik veraderd ben sinds ik hulp heb gezocht.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmm nou dat is ook niet niks zeg. loop je al lang bij die psycholoog? merk je al of je er wat aan hebt?
hier op het forum merk ik nog niet zo veel dat je moeite hebt met sociale interactie maar zal ook wel meer opvallen in real life denk ik zo.
Is dat ook de reden dat het met werk niet lukt, of staat dat er los van?
Goeie deal, als ik terugben heeft tijnbrein een baan. en nu echtwat voor iets zoek je?
Sja ik weet niet. je voelt je dan blijkbaar zo kut dat je even vergeet dat het voor je omgeving niet zo goed is. maar juist omdat zij al zoveel elllende mee heeft gemaakt begrijp ik het van hem niet zo goed. Hij wist hoe slecht het met haar gaat, en hij is 19 dus hij kan best nadenken. Dan denk ik, doe dit dan ff niet, laat je liever opnemen ofzo en platspuiten zodat je ff niks hoeft te voelen ofzo. Maar waarschijnlijk denk ik nu te praktischquote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef RealZeus het volgende:
Sowieso vind ik zelfmoord altijd een beetje nasty. Het is nogal oneerlijk ten opzichte van je omgeving en het is vaak ook niet dat die mensen dood willen.
Ze willen alleen niet meer leven zoals ze nu leven, maar hebben geen idee hoe ze dat moeten veranderen.
Nee kan niet. Het nut van PDF is dat je juist niets kunt wijzigen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, kan je in een PDF document digitaal markeerstiften?
Verdorie... Ik dacht dat dat wel gingquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee kan niet. Het nut van PDF is dat je juist niets kunt wijzigen.
Je kunt wel PDF converteren (Google maar eens op een tooling).
hoe oud ben je nu eigenlijk?? Ik d8 echt heel jongquote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil daar best wel over praten. Ten eerste ben ik momenteel werkloos. Dit is een tijdelijk probleem. Voor je terug komt van je vakantie heb ik een nieuwe baan. Ik krijg nu een vreemd soort deja vu want dat had ik ook al een vriendin van mijn beloofd maar dat was helaas niet gelukt
Nu mijn echte problemen waarvoor ik bij een psycholoog loop. Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en heeft mij mishandeld als kind. Dit heb ik tot op de dag vandaag nog niet kunnen verwerken. Verder heb ik moeite me sociale interactie.
Weet je Murmel, mensen die zelfmoord plegen zijn niet echt bezig met hun omgeving. Dus dat hhij niet nagedacht heeft geloof ik onmiddelijk. Het is alleen wel kut voor zijn moeder ja. Wat dat betreft blijft sommige mensen niks bespaard.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sja ik weet niet. je voelt je dan blijkbaar zo kut dat je even vergeet dat het voor je omgeving niet zo goed is. maar juist omdat zij al zoveel elllende mee heeft gemaakt begrijp ik het van hem niet zo goed. Hij wist hoe slecht het met haar gaat, en hij is 19 dus hij kan best nadenken. Dan denk ik, doe dit dan ff niet, laat je liever opnemen ofzo en platspuiten zodat je ff niks hoeft te voelen ofzo. Maar waarschijnlijk denk ik nu te praktisch(dat is ook een beetje mijn tekortkoming)
wel een goeie oefenplek hier op fok.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet zo lang ongeveeer 9 maanden. Dat vind ik moeilijk om te zeggen of ik er wat aan heb. De gesprekken verlopen tot nu toe vrij moeizaam. Dit komt vooral doordat ik moeite heb met duidelijk maken hoe ik mij voel en waarom ik mij zo voel enzovoorts. Verder vindt mij psycholoog niet dat ik getest hoef te worden op autisme terwijl ik dat wel graag wil. Maar ik denk wel dat ik veraderd ben sinds ik hulp heb gezocht.
In real life valt het inderdaad op dat ik moeite heb met sociale interactie. Meedoen aan dit topic kost mij ook best wel wat moeit omdat het snel gaat en er een heleboel mensen door elkaar een praten. Maar ik leer er wel een heleboel van.
Ja, dat is van de redenen waarom ik nu zonder werk zit. Ik zoek werk als chemisch laborant.
Highlight tekst tool, mits het document dat toestaatquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie... Ik dacht dat dat wel ging
Ik zal eens google
als je dingen nu eens schrijft gaat dat dat niet beter?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet zo lang ongeveeer 9 maanden. Dat vind ik moeilijk om te zeggen of ik er wat aan heb. De gesprekken verlopen tot nu toe vrij moeizaam. Dit komt vooral doordat ik moeite heb met duidelijk maken hoe ik mij voel en waarom ik mij zo voel enzovoorts. Verder vindt mij psycholoog niet dat ik getest hoef te worden op autisme terwijl ik dat wel graag wil. Maar ik denk wel dat ik veraderd ben sinds ik hulp heb gezocht.
In real life valt het inderdaad op dat ik moeite heb met sociale interactie. Meedoen aan dit topic kost mij ook best wel wat moeit omdat het snel gaat en er een heleboel mensen door elkaar een praten. Maar ik leer er wel een heleboel van.
Ja, dat is van de redenen waarom ik nu zonder werk zit. Ik zoek werk als chemisch laborant.
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, kan je in een PDF document digitaal markeerstiften?
Alsje, misschien is dit iets...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie... Ik dacht dat dat wel ging
Ik zal eens google
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je dingen nu eens schrijft gaat dat dat niet beter?
Gewoon blanco beginnen te schrijven en dan heel eerlijk vanalles opschrijven, soms gaat er dan een kraan open en komt er heel veel uit.
Niemand hoeft het te lezen als het heel heel eerlijk is maar zo kom je er zelf ook beter achter wat je allemaal voelt. Eventueel zou je dan bepaalde stukken aan je psycholoog kunnen laten lezen zodat dingen duidelijker worden!?
En hier posten... gewoon lezen wat je zelf volgt, is er tijd over dan de rest er tussen ook. Er staat ook veel tussen wat je echt makkelijk kan overslaan, ik merk iig niet dat het je moeite kost!
Denk niet dat je te praktisch denkt, maar het zal zo niet in de meeste hoofden van 19 jarigen omgaan. En als eenmaal het idee van een zelfmoord erin zit dan is het heel lastig om ze daarvan af te krijgen zeg maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sja ik weet niet. je voelt je dan blijkbaar zo kut dat je even vergeet dat het voor je omgeving niet zo goed is. maar juist omdat zij al zoveel elllende mee heeft gemaakt begrijp ik het van hem niet zo goed. Hij wist hoe slecht het met haar gaat, en hij is 19 dus hij kan best nadenken. Dan denk ik, doe dit dan ff niet, laat je liever opnemen ofzo en platspuiten zodat je ff niks hoeft te voelen ofzo. Maar waarschijnlijk denk ik nu te praktisch(dat is ook een beetje mijn tekortkoming)
Hoe erg je leven ook is zelfmoord is geen optie. Althans dat vind ik. Alhoewel ik mij eigen leven ook kut vind en ik vaak overwogen op zelfmoord te plegen. Heb ik dit toch niet gedaan omdat er altijd wel iets is dat je leven zin geeft.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar vind ik dat?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Highlight tekst tool, mits het document dat toestaat
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
En hier posten... gewoon lezen wat je zelf volgt, is er tijd over dan de rest er tussen ook. Er staat ook veel tussen wat je echt makkelijk kan overslaan, ik merk iig niet dat het je moeite kost!
Tools -> customizequote:
Hoe kut het leven ook is, het heeft altijd zin.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe erg je leven ook is zelfmoord is geen optie. Althans dat vind ik. Alhoewel ik mij eigen leven ook kut vind en ik vaak overwogen op zelfmoord te plegen. Heb ik dit toch niet gedaan omdat er altijd wel iets is dat je leven zin geeft.
Maar helaas is dit makkelijker om als buitenstaander te zeggen. En iemand dwingen om therapie te volgen dat werkt ook niet. Je moet zelf wel willen anders werkt het niet.
Is camfrog beetje leuk ?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]er hingen al luxaflex toen ik hier in trok dus wel iets gedempt maar zal nu nog beter geluid zijn
![]()
(kreef op camfrog toch wel eens commentaar jah haha)
Mijn ex (tevens huisgenoot) gaat over 3 weken weg hier (verhuizen). En hij heeft het ons nog helemaal niet verteld.. En daardoor krijg ik toch echt het gevoel dat het hem helemaal niets interesseert dat hij hier weggaat. We hebben ruim 3 jaar met hem samengewoond.quote:
Dan klinkt het net alsof het allemaal voorbestemd is. Je leeft omdat je een bepaalde rol moet invullen..quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
En om mijnoma
te citeren:"Het leven is één groot toneel, elk krijgt zijn rol, elk krijgt zijn deel." en ik denk dat oma daar gelijk in had.
Ik kan daar wel op klikken, maar er komt dan geen markeerstiftje te voorschijn.quote:
Ik heb me nooit zo druk gemaakt over zelfmoord. als iemand niet meer wil leven dan vind ik op zich dat ie mag kiezen om ermee te kappen. Maar nu ik het van deze kant meemaak (dus mijn vriendin nu het "slachtoffer" is vind ik het wel moeilijker.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe erg je leven ook is zelfmoord is geen optie. Althans dat vind ik. Alhoewel ik mij eigen leven ook kut vind en ik vaak overwogen op zelfmoord te plegen. Heb ik dit toch niet gedaan omdat er altijd wel iets is dat je leven zin geeft.
Maar helaas is dit makkelijker om als buitenstaander te zeggen. En iemand dwingen om therapie te volgen dat werkt ook niet. Je moet zelf wel willen anders werkt het niet.
veel te ingewikkeld! In een recente versie van de foxit reader zitten wat tools om in een laag boven op de PDF notities te maken. Je veranderd dan niet het originele document, maar je legt er een extra laag met metadata bovenop met je notities erin. Maar de maker van een PDF document kan dat uit gezet hebben, om onduidelijke redenen. Want je ziet altijd dat het een laag is die erop ligt en je brengt geen wijzigingen aan in het bron document.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Alsje, misschien is dit iets...
http://www.itips.nl/2008/02/free-pdf-to-word-converter.htm
Dan dacht je verkeerd. Ik denk dat ik wel weet waarom. Mijn foto's in combinatie met mij naive houding.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu eigenlijk?? Ik d8 echt heel jong![]()
je onderneemt stappen om dingen op de rails te krijgenje kan niet alles in keer helemaal doen maar stapje voor stapje ga je er zeker komen.
En die sociale ineracties... doe zoals je hier bent en het is goed toch....
Is eigenlijk gewoon een knop omzetten en gewoon DOEN.
of misschien durfde hij het niet te zeggen, omdat het hem juist heel veel doet?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn ex (tevens huisgenoot) gaat over 3 weken weg hier (verhuizen). En hij heeft het ons nog helemaal niet verteld.. En daardoor krijg ik toch echt het gevoel dat het hem helemaal niets interesseert dat hij hier weggaat. We hebben ruim 3 jaar met hem samengewoond.
Dan ondersteund het document het idd niet...mss werkt die tip van MNR danquote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan daar wel op klikken, maar er komt dan geen markeerstiftje te voorschijn.
Dus dan mag het niet?
dat zei ik ook altijd, ik D* er over maar meer nietquote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijnquote:Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan klinkt het net alsof het allemaal voorbestemd is. Je leeft omdat je een bepaalde rol moet invullen..
Daar geloof ik niet in
Het leven is een groot toneelstuk, waarbij elke dag de generale repetitie is voor de uitvoering van morgen. Zodat je elke dag, je rol een klein beetje aan kunt passen aan wat je die dag geleerd hebt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan klinkt het net alsof het allemaal voorbestemd is. Je leeft omdat je een bepaalde rol moet invullen..
Daar geloof ik niet in
Dat scheelt idd welquote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijnoma
wel.
Maar mijn oma was ook gelovig, dus dat is net iets anders dan.
Pff wat een gedoe over het leven zegquote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het leven is een groot toneelstuk, waarbij elke dag de generale repetitie is voor de uitvoering van morgen. Zodat je elke dag, je rol een klein beetje aan kunt passen aan wat je die dag geleerd hebt.
als je een juiste plek gevonden hebt welquote:
Ja, zijn allemaal wetenschappelijke artikelen..quote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan ondersteund het document het idd niet...mss werkt die tip van MNR dan
Thanks for saying.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
of misschien durfde hij het niet te zeggen, omdat het hem juist heel veel doet?
maargoed, het gevoel dat je hebt is wel erg kut lijkt me ja. ik hoop dat jullie het kunnen uitpraten.
Hmmm....het gevoel dat je alles alleen moet oplossen en je je zo niet mag voelen dat zuigt echt heel erg. Ben blij dat je hebt geleerd dat dat zo niet nodig is. Je komt nu in het forum heel blij en happy over, dus je bet er echt goed uitgekomen denk ik (hoewel zo'n forum natuurlijk ook weinig hoeft te zeggen)quote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zei ik ook altijd, ik D* er over maar meer niet
maar er kan zomaar iets in een leven gebeuren dat gewoon echt net teveel is voor een mens
en zoals geschreven mensen die zelfmoord plegen denken meestal niet aan hun omgeving (of ze moeten t doen uit de gedachte, zonder mij is iedereen beter af)
Ik heb een zelfmoordpofing achter de rug, ben reuze blij dat deze niet geslaagd is, maar op dat moment was ik echt niet meer bezig met wat ik de mensen om me heen daarmee zou aandoen.
Ik wilde gewoonweg van alle pijn en verdriet af en zag totaal geen uitweg.
Danzkij die poging wist ik wel dat ik eindelijk echt het dieptepunt had geraakt (daarvoor werd het maar erger en erger en telkens als ik dacht erger dan dit kan niet gebeurde het toch) en toen kon ik beginnen met omhoog klimmen. Tevens heb ik daardoor hulp gekregen die ik nodig had, ik praatte met niemand over mijn situatie omdat dit niet 'mocht' en nu moest het wel en kreeg ik ook de bevestiging dat wat ik mee maakte echt niet normaal was en dat het iets was wat een mens ook echt niet alleen aan kon laat staan kon verwerken.
Heb het ook nooit begrepen waarom mensen er altijd wat achter moeten zoeken. Alsof dat het enige is waar je voor leeft.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt idd wel
[..]
Pff wat een gedoe over het leven zeg
je leeft omdat je geboren bent en je moet gewoon je jaren doorlopen totdat je dood gaat.
Ik denk sowieso dat ieder mens wel eens aan zelfmoord heeft gedacht.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zei ik ook altijd, ik D* er over maar meer niet
maar er kan zomaar iets in een leven gebeuren dat gewoon echt net teveel is voor een mens
en zoals geschreven mensen die zelfmoord plegen denken meestal niet aan hun omgeving (of ze moeten t doen uit de gedachte, zonder mij is iedereen beter af)
Ik heb een zelfmoordpofing achter de rug, ben reuze blij dat deze niet geslaagd is, maar op dat moment was ik echt niet meer bezig met wat ik de mensen om me heen daarmee zou aandoen.
Ik wilde gewoonweg van alle pijn en verdriet af en zag totaal geen uitweg.
Danzkij die poging wist ik wel dat ik eindelijk echt het dieptepunt had geraakt (daarvoor werd het maar erger en erger en telkens als ik dacht erger dan dit kan niet gebeurde het toch) en toen kon ik beginnen met omhoog klimmen. Tevens heb ik daardoor hulp gekregen die ik nodig had, ik praatte met niemand over mijn situatie omdat dit niet 'mocht' en nu moest het wel en kreeg ik ook de bevestiging dat wat ik mee maakte echt niet normaal was en dat het iets was wat een mens ook echt niet alleen aan kon laat staan kon verwerken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je een juiste plek gevonden hebt wel
net zoiets als hier eigenlijk alleen zie je elkaar erbij en kan je naast tiepen ook gewoon praten
ik kom dus niet in 18+ rooms maar in wat kleinere rooms met tussen de 5 en 20 man (ligt aan de avond) waar we gewoon geheel gekleed zijn enzo
Tuurlijk gaat het ook daar de helft van de tijd over sex
Hahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Nu staat mijn PDF gewoon als plaatje in Word. Met andere woorden; nu kan je nog niet markeren
je moet niets, maar het is toch wel praktisch als je een klein beetje doel stelt in je leven ipv elke dag maar te zien wat er morgen komt. En nee je hoeft geen jaren vooruit te kijken, maar elke dag beetje leren van wat je die dag hebt mee gemaakt wordt je per saldo geen slechter mens vanquote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt idd wel
[..]
Pff wat een gedoe over het leven zeg
je leeft omdat je geboren bent en je moet gewoon je jaren doorlopen totdat je dood gaat.
Achja een doel zou handig zijn, alleen heb ik die nog niet echt. Wat natuurlijk mijn kijk op het leven beinvloedquote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je moet niets, maar het is toch wel praktisch als je een klein beetje doel stelt in je leven ipv elke dag maar te zien wat er morgen komt. En nee je hoeft geen jaren vooruit te kijken, maar elke dag beetje leren van wat je die dag hebt mee gemaakt wordt je per saldo geen slechter mens van
zie opmerking over foxit reader paar page's terugquote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Nu staat mijn PDF gewoon als plaatje in Word. Met andere woorden; nu kan je nog niet markeren
Fok! is inderdaad een goede plek om te oefenen met communiceren.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel een goeie oefenplek hier op fok.om te communiceren bedoel ik.
Hmmz willen ze je dus ook niet testen, of ga je dat er nog wel doorheen krijgen? En waarom willen ze dat niet testen dan?
heb je wel het idee dat ze langzaamaan beginnen te begrijpen wat je voelt? Als je het idee hebt dat ze je echt niet snappen dan kan je evt nog proberen om met een andere psycholoog te praten. het hoeft nl niet altijd alleen aan jou te liggen als het gesprek moeizaam gaat. het moet altijd een beetje klikken
Dat werk dat helpt dan inderdeaad ook niet, dan heb je ook zoveel tijd om te malen denk ik.
En heeft het zin om tijdelijk ander werk te doen, waar je even niet bij na hoeft te denken?
hehe.. ach een doel klinkt zwaar, maar ik neem aan dat je toch wel een klein beetje weet wat je wilt. En dan doel ik niet op zo snel mogelijk met je collega het bed in duiken, maar gewoon globaal gezien, je doet je studie ook niet omdat je anders niks beters te doen heb toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja een doel zou handig zijn, alleen heb ik die nog niet echt. Wat natuurlijk mijn kijk op het leven beinvloed
ik mocht het niet van mijn ex trouwensquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmm....het gevoel dat je alles alleen moet oplossen en je je zo niet mag voelen dat zuigt echt heel erg. Ben blij dat je hebt geleerd dat dat zo niet nodig is. Je komt nu in het forum heel blij en happy over, dus je bet er echt goed uitgekomen denk ik (hoewel zo'n forum natuurlijk ook weinig hoeft te zeggen)
Mag ik je vragen hoe lang geleden het gebeurd is?
Je studeert omdat het 'hoort'. En tja je moet toch werken en het leukste is dan natuurlijk als je er nog wat lol aan beleeft. Dus je studie daaraan aanpassen is dan ook wel logisch.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe.. ach een doel klinkt zwaar, maar ik neem aan dat je toch wel een klein beetje weet wat je wilt. En dan doel ik niet op zo snel mogelijk met je collega het bed in duiken, maar gewoon globaal gezien, je doet je studie ook niet omdat je anders niks beters te doen heb toch?
Ik heb afgelopen 6 jaar al een heleboel opgeschreven. Misschien moet ik daar maar eens de belangrijkste dingen uit halen een meenemen naar mij psycholoog.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je dingen nu eens schrijft gaat dat dat niet beter?
Gewoon blanco beginnen te schrijven en dan heel eerlijk vanalles opschrijven, soms gaat er dan een kraan open en komt er heel veel uit.
Niemand hoeft het te lezen als het heel heel eerlijk is maar zo kom je er zelf ook beter achter wat je allemaal voelt. Eventueel zou je dan bepaalde stukken aan je psycholoog kunnen laten lezen zodat dingen duidelijker worden!?
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb ik nu gelijk zo'n verkeerde indruk gemaakt dat er gelijk een opmerking over sex, 18+ en de hoeveelheid van gekleedheid moet bijstaan
als ik je hier zie praten, denk ik dat je met alle geweld dat autisme als kapstok wil gebruiken om de echte kern van je probleem niet te hoeven zien. Als ik je zo zie praten en doen, kom je niet echt over als een wereld vreemde autist maar gewoon als iemand met wat issue's die nog niet opgelost zijn, en je eigenlijk wel wil oplossen maar liever gewoon een naampje als "autisme" geeft, hoopt op een pilletje en dat het daarmee weg gaat.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok! is inderdaad een goede plek om te oefenen met communiceren.
Mijn psycholoog vindt dat ik geen autisme kan hebben omdat mij problemen veroorzaakt worden door mijn jeugd. Dus daarom hoef ik niet getest worden. Ik ga ook om een secon opinion vragen. Omdat ik wel wel getest worden ongeacht de uitslag. Die vind ik niet van belang. Maar ik wil gewoon dat iemand mij kan helpen die mij beter begrijpt.
Ik kan sommige dingen wel duidelijk uitten maar de vraag die mijn psycholoog stelt kan ik vaak niks mee. Ik heb het gevoel dat wij volledig langs elkaar heen praten. Maar ik ga wel verder met de gesprekken.
Tijdelijk werk zoeken is misschien wel een optie. Maar dat moet er dan wel zijn. Helaas is er nu weinig werk door de economisch crisies.
Redelijk dezelfde situatie, al denk ik dat ik als kind autistisch was, totaal onsociaal was ik. Daardoor moeilijke jeugd gehad, die achteraf gezien veel meer impact had dan ik doorhad. Nu ben ik in staat om te leren van sociale fouten die ik maak. Met mijn psycholoog praat ik niet meer over een diagnose. Het boeit me ook echt niet meer, ik zoek liever een manier om ermee om te gaan. Ik heb de achterstand nog steeds niet helemaal ingehaald en dat zal ook nooit helemaal lukken. Maar ik accepteer mezelf nu dusdanig dat mijn omgeving dat ook doet, en da's voldoende. Ik weet me staande te houden in werk, school en relaties aangaan vind ik moeilijk (vandaar het rondsletten) maar eenmaal in de zekerheid van een relatie en dan ben ik een leuke vriendin die af en toe gek uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn psycholoog vindt dat ik geen autisme kan hebben omdat mij problemen veroorzaakt worden door mijn jeugd. Dus daarom hoef ik niet getest worden. Ik ga ook om een secon opinion vragen. Omdat ik wel wel getest worden ongeacht de uitslag. Die vind ik niet van belang. Maar ik wil gewoon dat iemand mij kan helpen die mij beter begrijpt.
Ik kan sommige dingen wel duidelijk uitten maar de vraag die mijn psycholoog stelt kan ik vaak niks mee. Ik heb het gevoel dat wij volledig langs elkaar heen praten. Maar ik ga wel verder met de gesprekken.
Tijdelijk werk zoeken is misschien wel een optie. Maar dat moet er dan wel zijn. Helaas is er nu weinig werk door de economisch crisies.
Hallo ikquote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik mocht het niet van mijn ex trouwens
problemen moesten binnenshuis blijven (logisch eigenlijk want hij wilde liever niet dat anderen wisten hoe hij kon zijn)
Ik ben ook blij en happy nu, ik ben ook welgeteld 1x bij een psychiater geweest die toen ook direct zei dat er met mij niets aan de hand was maar wel met de situatie waar ik in zat.
Ik volg nu een soort van zelfhulpgroep met andere meiden en vrouwen die ongeveer dezelfde dingen hebben meegemaakt en we leren er vooral naar ons eigen gevoel te luisteren en deze niet te negeren en meer assertief te worden
Sinds ik uit de situatie ben waar ik in zat voel ik me weer helemaal de oude![]()
En het is ruim een half jaar geleden geweest dus.
3 weken na die poging en de juiste hulp was ik dan ook niet meer bij mijn ex en heb ik sinds lange tijd voor mezelf gekozen.
En dat vind ik geen gekke gedachte. Mensen willen tegenwoordig overal maar een labeltje aan hangen: ADHD, PDD-NOS, autisme, you name it. Terwijl het verleden ook de oorzaak kan zijn van je problemen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn psycholoog vindt dat ik geen autisme kan hebben omdat mij problemen veroorzaakt worden door mijn jeugd.
Dan moet je dat tegen hem/haar zeggen want anders helpt het inderdaad geen klap. Dat is voor de psycholoog ook wel zo prettig en eventueel kan hij/zij je ook nog uitleggen waarom een bepaalde vraag gesteld wordt.quote:Ik kan sommige dingen wel duidelijk uitten maar de vraag die mijn psycholoog stelt kan ik vaak niks mee. Ik heb het gevoel dat wij volledig langs elkaar heen praten.
geen idee of je moet studeren omdat het hoort, ik heb nooit gestudeerd namelijk. Ben een autodidact die gezegend is met een goed geheugen en wat talent voor wat ik doe. Studeren was geen optie voor mij om diverse redenen. En geloof me, werkeloos en saai leven.. Ik ken er redelijk wat van. Heeft mijn leven voor een groot deel beinvloed, en er voor gezorgd dat ik nu probeer elke dag te plukken waar mogelijk. Met als gevolg dat ik de ene dag wat meer chocolade nodig heb als de andere dag. (om maar te zwijgen van de oxazepam periode 10 jaar terugquote:Op zondag 4 januari 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je studeert omdat het 'hoort'. En tja je moet toch werken en het leukste is dan natuurlijk als je er nog wat lol aan beleeft. Dus je studie daaraan aanpassen is dan ook wel logisch.
En als je niet studeert/werkt dan doe j de hele dag niks, dus wordt het leven nog saaier en daarbij krijg je dan geen geld binnen om van te kunnen leven. Dus weinig opties
Zoek je dan een soort van geruststelling dat je niet autistisch bent? of is dat het niet? hebben ze zelf een andere diagnose gesteld, of helemaal nog niet? Misschien zou dat je namelijk ook kunnen helpen. Ik vind het zelf ook prettig om een beetje een hokje te hebben waar ik de problemen waar ik soms tegenaan loop in te kunnen plaatsen. Niet om als excuus te gebruiken, maar zodat ik mijn soms rare gedrag/gevoel kan snappen en van daaruit kan aanpakken.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik zou sowieso doorgaan met die gesprekken inderdaad. Misschien dat je met degene van je second opinion ook kunt praten, en dat het bij elkaar net een wat beter beeld voor je geeft. Ik hoop het? Wanneer ga je die second opinion aanvragen?quote:Ik kan sommige dingen wel duidelijk uitten maar de vraag die mijn psycholoog stelt kan ik vaak niks mee. Ik heb het gevoel dat wij volledig langs elkaar heen praten. Maar ik ga wel verder met de gesprekken.
Ben ik de enige man die altijd redelijk pissed off wordt op dat soort mannen die hun vrouwen aan de ketting leggen en helemaal kapot maken? Ik kan daar zo hels van worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hallo ik
Op die zelfmoordpoging na dan, dat heb ik nooit gedaan
ocr converter voor nodigquote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Natuurlijk hoef je niet te studeren. Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik. Als ik niet zou studeren zou m'n pa niet echt blij wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen idee of je moet studeren omdat het hoort, ik heb nooit gestudeerd namelijk. Ben een autodidact die gezegend is met een goed geheugen en wat talent voor wat ik doe. Studeren was geen optie voor mij om diverse redenen. En geloof me, werkeloos en saai leven.. Ik ken er redelijk wat van. Heeft mijn leven voor een groot deel beinvloed, en er voor gezorgd dat ik nu probeer elke dag te plukken waar mogelijk. Met als gevolg dat ik de ene dag wat meer chocolade nodig heb als de andere dag. (om maar te zwijgen van de oxazepam periode 10 jaar terug)
Je kunt dit wel zo stellen maar tijnbrein moet zélf tot dat inzicht komen. Je bent geen psycholoog. En als mij iets pijnlijk duidelijk is geworden de afgelopen tijd, dan is het wel dat ik me door familie en op internet veel teveel onzin aan heb laten praten. De helft was gewoon niet waar (alles van internet), de andere helft was gebaseerd op wat mijn familie met mij als autistisch kind heeft meegemaakt. Alleen al je eigen mening vormen over jezelf, dat is belangrijk. En daar heeft tijn geen kwaakvaak voor nodig die via internet wel even bedenkt dat tijn die kapstok nodig heeft. tijn moet daar zélf achterkomen, en wie weet komt hij erachter dat hij wel autistisch is.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ik je hier zie praten, denk ik dat je met alle geweld dat autisme als kapstok wil gebruiken om de echte kern van je probleem niet te hoeven zien. Als ik je zo zie praten en doen, kom je niet echt over als een wereld vreemde autist maar gewoon als iemand met wat issue's die nog niet opgelost zijn, en je eigenlijk wel wil oplossen maar liever gewoon een naampje als "autisme" geeft, hoopt op een pilletje en dat het daarmee weg gaat.
Hoef je denk ik niet uit te leggen dat het zo niet werkt, en je bent op de goede weg als je zowiezo de ballen hebt gehad om je probleem op te pakken en hulp te zoeken. Nu alleen doorbijten, plekje geven en vooruit kijken! (%)![]()
(% = in een notedop he!)
Ik hoef ook helemaal geen diagnose autisme. Ik een pilltje wil ik al helemaal niet. Ik wil gewoon iemand die mijn problemen beter begrijpt en mij kan helpen met het oplossen van problemen. Maar als een diagnose van autisme het voor mij makkelijker maakt om mijn problemen op te lossen dan heb ik die diagnose graag.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ik je hier zie praten, denk ik dat je met alle geweld dat autisme als kapstok wil gebruiken om de echte kern van je probleem niet te hoeven zien. Als ik je zo zie praten en doen, kom je niet echt over als een wereld vreemde autist maar gewoon als iemand met wat issue's die nog niet opgelost zijn, en je eigenlijk wel wil oplossen maar liever gewoon een naampje als "autisme" geeft, hoopt op een pilletje en dat het daarmee weg gaat.
Hoef je denk ik niet uit te leggen dat het zo niet werkt, en je bent op de goede weg als je zowiezo de ballen hebt gehad om je probleem op te pakken en hulp te zoeken. Nu alleen doorbijten, plekje geven en vooruit kijken! (%)![]()
(% = in een notedop he!)
is wel leuk moet je es proberenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en zelfhulpgroep ook niet trouwens
GRRRRR... Mooi dat je weg bent daar! Nu is het tijd voor Duimelot haar eigen zelf:)quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik mocht het niet van mijn ex trouwens
problemen moesten binnenshuis blijven (logisch eigenlijk want hij wilde liever niet dat anderen wisten hoe hij kon zijn)
Ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Edwinuss het volgende:
Praten helpt altijd, als je maar iemand tegenover je hebt die je serieus neemt.
Tja dat herken ik wel wat je zegt. Behalve dan dat rondsletten dan.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Redelijk dezelfde situatie, al denk ik dat ik als kind autistisch was, totaal onsociaal was ik. Daardoor moeilijke jeugd gehad, die achteraf gezien veel meer impact had dan ik doorhad. Nu ben ik in staat om te leren van sociale fouten die ik maak. Met mijn psycholoog praat ik niet meer over een diagnose. Het boeit me ook echt niet meer, ik zoek liever een manier om ermee om te gaan. Ik heb de achterstand nog steeds niet helemaal ingehaald en dat zal ook nooit helemaal lukken. Maar ik accepteer mezelf nu dusdanig dat mijn omgeving dat ook doet, en da's voldoende. Ik weet me staande te houden in werk, school en relaties aangaan vind ik moeilijk (vandaar het rondsletten) maar eenmaal in de zekerheid van een relatie en dan ben ik een leuke vriendin die af en toe gek uit de hoek kan komen.
Dat en het durven vormen / vasthouden aan die mening is heel belangrijk. Waarom nu zo'n interessant onderwerp terwijl ik aan een paper moet werkenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Je kunt dit wel zo stellen maar tijnbrein moet zélf tot dat inzicht komen. Je bent geen psycholoog. En als mij iets pijnlijk duidelijk is geworden de afgelopen tijd, dan is het wel dat ik me door familie en op internet veel teveel onzin aan heb laten praten. De helft was gewoon niet waar (alles van internet), de andere helft was gebaseerd op wat mijn familie met mij als autistisch kind heeft meegemaakt. Alleen al je eigen mening vormen over jezelf, dat is belangrijk. En daar heeft tijn geen kwaakvaak voor nodig die via internet wel even bedenkt dat tijn die kapstok nodig heeft. tijn moet daar zélf achterkomen, en wie weet komt hij erachter dat hij wel autistisch is.
Persoonlijk lijkt autisme me moeilijker dan dingen uit je verleden proberen te verwerken.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen diagnose autisme. Ik een pilltje wil ik al helemaal niet. Ik wil gewoon iemand die mijn problemen beter begrijpt en mij kan helpen met het oplossen van problemen. Maar als een diagnose van autisme het voor mij makkelijker maakt om mijn problemen op te lossen dan heb ik die diagnose graag.
Dat hoef ik niet te merken, dat doe ik zelf alquote:Op zondag 4 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is wel leuk moet je es proberen
dan merk je dat het altijd nog erger kan
Die paper komt toch wel afquote:Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat en het durven vormen / vasthouden aan die mening is heel belangrijk. Waarom nu zo'n interessant onderwerp terwijl ik aan een paper moet werken![]()
verwerken moet hij toch. maar weten wat je hebt helpt bij het zoeken naar hoe je het moet verwerken, omdat je dan je eigen gedachten een beetje beter kan begrijpenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt autisme me moeilijker dan dingen uit je verleden proberen te verwerken.
Dat moeten werken is inderdaad wel erg naar, en dat is voor mij de hoofdreden geweest dat nadat ik uit dat denk patroon ontsnapt ben nu iets meer dan 1 jaar geleden, dat ik alleen nog maar werk wil doen wat ik leuk vind. Voor nerds als ik is er altijd wel werk te vinden, en dat maakt dat ik niet meer zo loyaal naar mijn werkgevers ben als ik wel was. Voor een werkgever ben je ook maar gewoon een paar handjes die iets doen waar hij zelf financieel beter van wordt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je niet te studeren. Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik. Als ik niet zou studeren zou m'n pa niet echt blij wordenDus dat zit er gewoon in. En daarbij zorgt het wel voor het werk dat ik evt zou willen doen.
Maar het is een feit dat je moet werken. Anders heb je geen geld en wordt je ook weer beperkt in je keuzes etc etc. Achja. Leven is redelijk doelloos volgens mij. Iedereen probeert er alleen het beste van te maken.
Hier zeg je het zelfquote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen diagnose autisme. Ik een pilltje wil ik al helemaal niet. Ik wil gewoon iemand die mijn problemen beter begrijpt en mij kan helpen met het oplossen van problemen. Maar als een diagnose van autisme het voor mij makkelijker maakt om mijn problemen op te lossen dan heb ik die diagnose graag.
Mooi dat je weet wat je belangrijk vind en wat je zoekt en wat je wil. Dat scheelt toch al een hoop.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat moeten werken is inderdaad wel erg naar, en dat is voor mij de hoofdreden geweest dat nadat ik uit dat denk patroon ontsnapt ben nu iets meer dan 1 jaar geleden, dat ik alleen nog maar werk wil doen wat ik leuk vind. Voor nerds als ik is er altijd wel werk te vinden, en dat maakt dat ik niet meer zo loyaal naar mijn werkgevers ben als ik wel was. Voor een werkgever ben je ook maar gewoon een paar handjes die iets doen waar hij zelf financieel beter van wordt.
Nee als ik de kans weer kan creeeren ben ik denk ik weer weg en ga ik lekker ergens aan een warme kust zitten met mijn laptops, en maak ik dingen die leuk zijn en leef ik daar van. Dat is me vorig jaar rond deze tijd ook gelukt, dus het is mogelijk.
Heb nu alleen de keuze gemaakt dat ik eerst hier probeer iets op te bouwen in de vorm van een stabiele relatie, en dan het liefst met iemand die dezelfde mindsetting heeft als ik en het best aandurft om te kijken of we met zijn tweeen richting een warm land kunnen gaan om daar gewoon lol te hebben, te overleven etc. En als ik iets geleerd hebt is dat het geen flikker uitmaakt hoeveel luxe je om je heen hebt, je kunt met minder ook gewoon gelukkig zijn. Mijn ogen zijn echt open gegaan, en van iemand die nogal erg van de gadgets en leuke/luxe speeltjes was ben ik veranderd in iemand voor wie dat allemaal geen ene moer meer uit maakt en liever gelukkiger is met minder dan immer ontevreden en altijd jagend naar meer.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat moeten werken is inderdaad wel erg naar, en dat is voor mij de hoofdreden geweest dat nadat ik uit dat denk patroon ontsnapt ben nu iets meer dan 1 jaar geleden, dat ik alleen nog maar werk wil doen wat ik leuk vind. Voor nerds als ik is er altijd wel werk te vinden, en dat maakt dat ik niet meer zo loyaal naar mijn werkgevers ben als ik wel was. Voor een werkgever ben je ook maar gewoon een paar handjes die iets doen waar hij zelf financieel beter van wordt.
Nee als ik de kans weer kan creeeren ben ik denk ik weer weg en ga ik lekker ergens aan een warme kust zitten met mijn laptops, en maak ik dingen die leuk zijn en leef ik daar van. Dat is me vorig jaar rond deze tijd ook gelukt, dus het is mogelijk.
Heb nu alleen de keuze gemaakt dat ik eerst hier probeer iets op te bouwen in de vorm van een stabiele relatie, en dan het liefst met iemand die dezelfde mindsetting heeft als ik en het best aandurft om te kijken of we met zijn tweeen richting een warm land kunnen gaan om daar gewoon lol te hebben, te overleven etc. En als ik iets geleerd hebt is dat het geen flikker uitmaakt hoeveel luxe je om je heen hebt, je kunt met minder ook gewoon gelukkig zijn. Mijn ogen zijn echt open gegaan, en van iemand die nogal erg van de gadgets en leuke/luxe speeltjes was ben ik veranderd in iemand voor wie dat allemaal geen ene moer meer uit maakt en liever gelukkiger is met minder dan immer ontevreden en altijd jagend naar meer.
Ja hij komt wel af maar komt het optijd af ?quote:
Daar heb je een punt dat iedereen een labeltje wil tegenwoordig. Maar ik wil gen label ik wil gewoon geholpen worden voor mijn problemen. En ik heb mijn psycholoog vertelt dat ik moeite had met zijn vragen enzo. Maar tot nu toe loopt het allemaal erg stroef.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat vind ik geen gekke gedachte. Mensen willen tegenwoordig overal maar een labeltje aan hangen: ADHD, PDD-NOS, autisme, you name it. Terwijl het verleden ook de oorzaak kan zijn van je problemen.
[..]
Dan moet je dat tegen hem/haar zeggen want anders helpt het inderdaad geen klap. Dat is voor de psycholoog ook wel zo prettig en eventueel kan hij/zij je ook nog uitleggen waarom een bepaalde vraag gesteld wordt.
Hey.. Nu ben ik wel benieuwd hoe jouw mening tov jezelf is veranderd. Maar hoeft niet op forum natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat en het durven vormen / vasthouden aan die mening is heel belangrijk. Waarom nu zo'n interessant onderwerp terwijl ik aan een paper moet werken![]()
alleen in dit geval lijkt me het verwerken van het verleden ivm mishandeling en een autistische stoornis hebben twee losstaande dingen. Het een staat los van het ander.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verwerken moet hij toch. maar weten wat je hebt helpt bij het zoeken naar hoe je het moet verwerken, omdat je dan je eigen gedachten een beetje beter kan begrijpen
ik denk dat je te kort door de bocht gaat kwaak....quote:Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hier zeg je het zelfJe wilt gewoon een kapstok om je probleem aan op te hangen, en die kapstok heet voor jouw "autisme" terwijl je huidige therapeut door door heen geprikt heeft
Heb je het gevoel dat je eroverheen gegroeid bent?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja dat herken ik wel wat je zegt. Behalve dan dat rondsletten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |