Dat ben ik alquote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij wil zeker een van die mannen zijn Ado?
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Roken stop ik pas mee als ik aan kinderen begin. Dus voorlopig niet.
Ook al?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef Adolecens het volgende:
verwachtte niet dat er een nieuwe kwam
[..]
Dat ben ik al
Ja dat is jou keuze, ik juich die van MLI toequote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Roken stop ik pas mee als ik aan kinderen begin. Dus voorlopig niet.
Het is ook lastig om de directheid in deze te overtreffenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso was m'n topictitel niet zo direct als deze![]()
Dat is algemeen bekend dat jij en ik daar anders tegenover staan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is jou keuze, ik juich die van MLI toe![]()
![]()
Voor een trio met 2 mannen heb je toch 2 mannen nodig dus jij en Ado.quote:
Ik ook. On the other hand, het boeit me geen flikker als mijn beste vriendin naast me zit te paffen dus ieder voor zich.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is jou keuze, ik juich die van MLI toe![]()
![]()
goedemiddag vrolijkequote:
Ik had: het is niet alleen buiten vochtig...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is ook lastig om de directheid in deze te overtreffen
Watskeburt?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
en gisteravond/nacht? Dat was erg gezellig
Ado graag, Sedanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een trio met 2 mannen heb je toch 2 mannen nodig dus jij en Ado.
dus binnenkort afscheid uit dit topic ?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
daarom was ik je voor..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, iemand was net me voor met het aanmaken van een nieuw topic.
Sowieso was m'n topictitel niet zo direct als deze
een trio doe je nooit met z'n tweeën hequote:
Ah dat komt welquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook. On the other hand, het boeit me geen flikker als mijn beste vriendin naast me zit te paffen dus ieder voor zich.
Dat kan ook. Ik luister alleen hele albums achter elkaar. Ik ben niet zo van switchen. Dan krijg ik het gevoel dat ik naar de radio luister en daar houd ik niet zo van.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, na dit nummer ga ik weer switchen. Ik switch meestal na elk nummer van cd. En ik doe niet aan mp3, alleen originele cd's.![]()
Oh dacht wie er al geweest was.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een trio met 2 mannen heb je toch 2 mannen nodig dus jij en Ado.
Daar doe ik nog steeds geen uitspraken overquote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus binnenkort afscheid uit dit topic ?
Details details, Je was weer veelste vroeg op fok dus echt veel kan er niet gebeurd zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
Verslag. NU!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
nou was ik weer hoor
Welke ik deelquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Kluts het volgende:
Triosex is overrated. Maar das mijn mening.
tsssquote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar doe ik nog steeds geen uitspraken over
d'r was laatst ook een erg directe TT en toen ging het ook retesnelquote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had: het is niet alleen buiten vochtig...
De huidige titel is echter een grotere eye-catcher
De blijft de groten vraag wie is de andere man?quote:
Er is sowieso niet heel veel gebeurd hoor..Behalve dat ik de hele tijd op hem kroop en hij dat niet erg vondquote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef mrbox het volgende:
Details details, Je was weer veelste vroeg op fok dus echt veel kan er niet gebeurd zijn
jij kwam ineens binnenvallen, zonder hallo te zeggen!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi dawg. De rest heeft nog niks in de gaten.
![]()
Ado, dat valt me tegen van je.
die ga ik er nog bij zoeken..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De blijft de groten vraag wie is de andere man?
Geloof me nou maar gewoon meid.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb me er nog geen mening over kunnen vormen.
Als je hier niet meer post dan weten we toch genoeg.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar doe ik nog steeds geen uitspraken over
Ik ben blij dat ik het wel in de gaten heb.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi dawg. De rest heeft nog niks in de gaten.
![]()
Volgens mij hebben hier wel vaker illegalen gezeten, dus zal echt niet zomaar wegblijven hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je hier niet meer post dan weten we toch genoeg.
Maar het was dus gezellig gisterenavond/nacht.
Hehequote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Ik heb me er nog geen mening over kunnen vormen.
maar goed, ben ook nog op zoek naar een vrouw voor erbijquote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De blijft de groten vraag wie is de andere man?
Bijt !quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemiddag!!
owh cue, gaat goed dus... nog steeds voorzichtig...maar dat houdt het spannend
Verder nog wat gebeurd hier?
En nu wel gewoon ff rustig zijn reactie afwachten he, denk dat jij heel duidelijk bent geweest over jou "intenties"quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is sowieso niet heel veel gebeurd hoor..Behalve dat ik de hele tijd op hem kroop en hij dat niet erg vond
En verder gewoon wat voor de buis gehangen.. Weggedoken in hem tijdens hostelMaar dat vond ie wel schattig.
Okay, okay, waar hebben jullie het over?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef dawg het volgende:
Ik ben blij dat ik het wel in de gaten heb.![]()
Het ging dan ook niet om mijn aanwezigheid.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij kwam ineens binnenvallen, zonder hallo te zeggen!![]()
als ik bij iemand binnenkom, zeg ik ook eerst hallo, zonder naar binnen te denderen
Gelukkig want anders zouden wij je gaan missen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben hier wel vaker illegalen gezeten, dus zal echt niet zomaar wegblijven hoor
Als het aan ons lag waren we niet meer zo voorzichtig.. maar nog een paar daagjes en danquote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemiddag!!
owh cue, gaat goed dus... nog steeds voorzichtig...maar dat houdt het spannend
Verder nog wat gebeurd hier?
was je dat al niet ???quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig want anders zouden wij je gaan missen.
Oh, niks. Binnenpretje.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, okay, waar hebben jullie het over?
Gewoon doen. Je moet toch bijna alles in het leven een keer geprobeerd hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het nl wel leuk, een triootje met twee mannen
Voorzicht ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het aan ons lag waren we niet meer zo voorzichtig.. maar nog een paar daagjes en dan![]()
Al is hij wel wat uhm voorzichtig ofzo.. Ik ben zeg maar de dominante van de twee. Dat is wel even wennen![]()
voorzicht?quote:
Ik zeg net dat ik het al ooit gedaan hebquote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je moet toch bijna alles in het leven een keer geprobeerd hebben.
Ja en hoe beviel het?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik het al ooit gedaan heb
en ik heb dat ook al een aantal maal gedaan...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je moet toch bijna alles in het leven een keer geprobeerd hebben.
ow, dan heb ik het even gemist..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om mijn aanwezigheid.
Okayquote:
Voorzichtig, my bad. Dus lees: "wat bedoel met 'voorzichtig ofzo'"?quote:
Zie maar gewoon in S&G. Voor jou niet echt spannend. Maar dat ado het over het hoofd zag:quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay![]()
MLI, ga jij dan wel minder flauw zijn als dawgje? (why do I get my hopes up?)
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Adolecens het volgende:
en nu ben ik weg mensen...
eens kijken waar op de A1 nu het bordje staat van "U verlaat nu het ontwikkelde gebied en ben aangekomen in Twente"
Mazzel!
Oh oeps. Misschien moet ik beter leren lezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je quotte de post waarin ik dat zei
Bij afslag Deventer/Zutphen hoorde ik op het nieuws... Dus ben weg!quote:
Uhm ik heb het gevoel dat hij nog een remming op zich heeft. Telkens wacht totdat ik iets doe zeg maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Voorzichtig, my bad. Dus lees: "wat bedoel met 'voorzichtig ofzo'"?
dacht iets met enschede ...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij afslag Deventer/Zutphen hoorde ik op het nieuws... Dus ben weg!
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan nog!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gezellig tochquote:
Dat is toch niet erg dat een man afwachtend is. Dat zou ik ook zijn in zijn geval.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik heb het gevoel dat hij nog een remming op zich heeft. Telkens wacht totdat ik iets doe zeg maar.
Tenminste ik hoop dat er een remming op zit. Maargoed het is voor hem ook lang geleden dus we krijgen het hopelijk nog wel uit hem
sowwy...quote:
Nee hoor is niet erg. Maar het is wel nieuw voor mijquote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg dat een man afwachtend is. Dat zou ik ook zijn in zijn geval.
waarom sowwyquote:
Hij is mooiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef MLI het volgende:
Zie maar gewoon in S&G. Voor jou niet echt spannend. Maar dat ado het over het hoofd zag:![]()
Stond zelfs in zijnAT.
Misschien wil je hierna nooit meer iets anders dan een man die wat terughoudender is.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor is niet erg. Maar het is wel nieuw voor mij
We zullen het vanzelf wel merkenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wil je hierna nooit meer iets anders dan een man die wat terughoudender is.
Staat er al een vervolg afspraak gepland?quote:
whehehe.. ik wist niet of je een kater hadquote:
Nee, ergens volgende week gewoon. Miss maandag en anders zien we elkaar wel op het werk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Staat er al een vervolg afspraak gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |