waar kenk da zien?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Zero2Nine het volgende:
er schijnt ook een torrent van te zijn met best veel seeders
de file verwijderen uit je UT en dan kan je hem via de server opnieuw dowloaden.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef Silver_Shark het volgende:
ik krijg last van:
package 'de' mismatch ofzeau
de.int of de.uquote:Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
de file verwijderen uit je UT en dan kan je hem via de server opnieuw dowloaden.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef porsche1 het volgende:
ik heb illegale en als spel start komt er chaos nog wat
wtf, dit is geen tetris ofzow hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef porsche1 het volgende:
week etquote:
Ik snap er geen hol van. Wat bedoel je nou?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef porsche1 het volgende:
|Ik heb hem gdownload, dus geen cd hoesje of what ever.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Wat bedoel je nou?
Verkeerde versiequote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
|Ik heb hem gdownload, dus geen cd hoesje of what ever.
En als ik hem opstart komt er een scherm met chaos UT ofzo, en dan moek op esc drukken om naar het menu te gaan.
Hm, zal wel van een of andere mafkees of groepje mensen zijn die voor de upload gezorgd hebben en op die manier credit aan zichzelf willen geven. Ik zou deze download weg doen en de 'echte' versie (GOTY Edition) ergens downloaden. De versie die wij allemaal ook hebben. Zoals in de OP staat kan je het aan Olep vragenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
|Ik heb hem gdownload, dus geen cd hoesje of what ever.
En als ik hem opstart komt er een scherm met chaos UT ofzo, en dan moek op esc drukken om naar het menu te gaan.
welke mok hebben?quote:
PM maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
welke mok hebben?
Dan vraag ik me broer nog is om te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |