Wel even in de centraaldoos kijken vanaf welke kant de leiding komt, en daar dus niet gaan boren.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:21 schreef gateway het volgende:
als je niet de diep boort, kan dat prima hoor. 5cm zit er al gauw aan beton tussen, maar vaak wel meer (ligt aan de gebruikte dekvloer, kanaalplaten of die andere)
Centraaldoos vervangen gaan je inderdaad niet lukken, das veeeeeeeeel hakwerk
Je zou kunnen proberen om een gewone schoef in de centraaldoos te draaien?
idd, zoals gataway al zegt.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:21 schreef gateway het volgende:
als je niet de diep boort, kan dat prima hoor. 5cm zit er al gauw aan beton tussen, maar vaak wel meer (ligt aan de gebruikte dekvloer, kanaalplaten of die andere)
Centraaldoos vervangen gaan je inderdaad niet lukken, das veeeeeeeeel hakwerk
Je zou kunnen proberen om een gewone schoef in de centraaldoos te draaien?
Soms moet je dingen doen als noodoplossingquote:Op zondag 4 januari 2009 12:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
idd, zoals gataway al zegt.
Als het een betonnen vloer is, dan heb je altijd wel genoeg speling om even een lampje op te hangen.
Ik heb er ook wel eens een normale 4x30 schroef tussen het plastic van de centraaldoos (dat randje) en het beton gedraaidMits de lamp niet te zwaar is gaat dat ook prima !
http://www.helicoil.in/quote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef mcDavid het volgende:
Schroef een helicoil in die centraaldoos!
Mwa bij mij is het schoef gat half afgebroken, hoe lomp kan je zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef mcDavid het volgende:
Schroef een helicoil in die centraaldoos!
Ik heb 2 van mijn lampen maar aan 1 elektraschroef hangen vanwege het feit dat ik de andere niet in het gat kreegquote:Op zondag 4 januari 2009 12:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
idd, zoals gataway al zegt.
Als het een betonnen vloer is, dan heb je altijd wel genoeg speling om even een lampje op te hangen.
Ik heb er ook wel eens een normale 4x30 schroef tussen het plastic van de centraaldoos (dat randje) en het beton gedraaidMits de lamp niet te zwaar is gaat dat ook prima !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |