ja, maar dan moet ik alsnog naar uitsland, kom daar normaal gesproken echt nooitquote:Op zondag 4 januari 2009 13:25 schreef z80 het volgende:
kom een keertje op bezoek.
kun je meteen in Duitsland de winkels plunderen
*gaat z80 héél lief aankijken*quote:Op zondag 4 januari 2009 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens mij kochten mijn ouders die vroeger altijd bij de aldi ofzo.
rode blauwe en gouden blokjes met eskimo's enzo erop geloof ikmoest er laatst ook aan denken, vroeger vond ik ze iig geweldig.
ik denk dat je het beste een duitse fokker lief aan kunt kijken om te vragen of hij/zij een zakje opstuurt
* kijkt lief meequote:
*kijkt lief*quote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Rewimo het volgende:
Je mag mij ook lief aankijken maar dan moet ik eerst weten waar ik het moet halen
* zwaait terugquote:
Ik woon er (nog) niet, maar ik wil er best wat inslaanquote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Misschien wil een user die in Dld woont wat opsturen?
Bij de Aldi en Lidl heb ik het nog nooit gezien. Misschien heeft Kaufland het wel, ik zal eens zoeken als ik daar ben. Sla ik wel gelijk een kar vol inquote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Hebben ze dat niet gewoon bij de meeste Duitse supermarkten dan?
hihiquote:Op zondag 4 januari 2009 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij de Aldi en Lidl heb ik het nog nooit gezien. Misschien heeft Kaufland het wel, ik zal eens zoeken als ik daar ben. Sla ik wel gelijk een kar vol in
vooer mijn gevoel niet, ik heb in ieder geval een struk meer sentiment bij de plakjes, vandaar datr ik die perse wilquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Die plakjes smaken toch hetzelfde als die cupjes, of niet? Die cupjes heeft de Nederlandse Aldi regelmatig.
quote:Eiskonfekt
Zutaten:
Konfektmasse:
250 g Kokosfett
400 g gesiebter Staubzucker
1 Pck. Dr. Oetker Vanillin-Zucker
100 g gesiebtes Kakaopulver (ungesüßt)
1/2 Fläschchen Dr. Oetker Aroma Rum
Das Kokosfett im Wasserbad erwärmen und unter ständigem Rühren die übrigen Zutaten der Reihe nach dazugeben.
Im heißen Wasserbad zu einer glatten Masse verrühren - nicht kochen - und in Konfekt- oder Backförmchen (oder Eiswürfel-Schalen) füllen.
Eine große Schüssel mit Schnee füllen. Die Förmchen hineinstellen und die Masse erstarren lassen.
Mit Hilfe einer Nadel das Eiskonfekt vorsichtig aus den Förmchen heben und in Papierförmchen legen. Bis zum Verzehr kühl stellen.
Tipp: Die Konfektförmchen können auch in den Tiefkühlschrank gestellt werden. Die Oberfläche aber mit Alufolie bedecken, sonst bekommt die Masse einen Graustich.
Ze hebben het wel bij de Aldi gehad.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij de Aldi en Lidl heb ik het nog nooit gezien. Misschien heeft Kaufland het wel, ik zal eens zoeken als ik daar ben. Sla ik wel gelijk een kar vol in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |