Mits TS niet in Barneveld woont.quote:Op zondag 4 januari 2009 09:14 schreef Conflict het volgende:
Je kan toch gerust een beetje klussen op zondag? Ik zou gewoon mijn gang gaan.
Want dan krijg ik een dartpijltje in mijn mik?quote:
Gisteren was het Fok!king koud ja!quote:Op zondag 4 januari 2009 09:22 schreef Sakura het volgende:
Had je gisteren maar harder door moeten werken, was je fucking schuurtje nu af geweest.
quote:
Ik ging er niet van uit. ik kreeg bijna de palen niet in de grond, het was gewoon Fok!king koud en de grond was bevroren.quote:Op zondag 4 januari 2009 09:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als je van dat standpunt uitgaat kan het nog best een tijdje duren voor je schuur af is!
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit. ik kreeg bijna de palen niet in de grond, het was gewoon Fok!king koud en de grond was bevroren.
Zat zo'n beetje in de permafrost geloof ik.
Zal ik zo ff maken, dat maakt niet zoveel lawaai hequote:
Ja tot half acht! ('s ochtends)quote:Op zondag 4 januari 2009 09:43 schreef S1nn3rz het volgende:
ik vind dat je jezelf op zondag best wat rust mag gunnen, en je buren erbij vanzelfsprekend!
als mijn buren het in hun hoofd halen om op zondag te gaan klussen ga ik daar dus echt wel iets van zeggen.quote:
Zou bij mij weinig uithalen.quote:Op zondag 4 januari 2009 09:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
als mijn buren het in hun hoofd halen om op zondag te gaan klussen ga ik daar dus echt wel iets van zeggen.
Kun je doen, maar of het effect heeftquote:Op zondag 4 januari 2009 09:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
als mijn buren het in hun hoofd halen om op zondag te gaan klussen ga ik daar dus echt wel iets van zeggen.
Nou we zijn al lekker bezig hoor. En de buurman heb ik niet gezien, dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Tabloid het volgende:
TS dan moet je maar niet in Staphorst wonen.
TS woont niet in Staphorst, TS woont in het mooie Heusden:quote:Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Tabloid het volgende:
TS dan moet je maar niet in Staphorst wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |