Afentoe in de clips heeft ze best wel oude ogen, rimpels en kraaienpoten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ik zou dan zeggen grijp je kans want het is geen verkeerde chick
.
Ik hoef haar niet; vind er niks aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mannen. Ik lees net dat 'Katy Perry weer vrijgezel' is.
Zeker een mooi figuurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Steephsel het volgende:
Afentoe in de clips heeft ze best wel oude ogen, rimpels en kraaienpoten.
Maar mooi figuurtje
Qua figuur toch wel heel aardig, toch??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoef haar niet; vind er niks aan. Met haar rare hoofd.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
Komen hier net 2 politie auto's langs, de ene zet netjes de sirene aan terwijl ze de kruising overgaan en de andere had volgens mij het verkeerde knopje want die zette vlak voor de kruising zijn lichten uit.
Prutsersquote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
Komen hier net 2 politie auto's langs, de ene zet netjes de sirene aan terwijl ze de kruising overgaan en de andere had volgens mij het verkeerde knopje want die zette vlak voor de kruising zijn lichten uit.
Is dat leuk met leuk geouwehoer ? Ik mis het geouwehoer tussen mijn mp3tjesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja Martin Simek is weg
Voortaan Napels bij Nacht met Henk van MIddelaar. We will listen.
Die ene zet (pas net voor de kruising) mooi zijn sirene aan en die andere iets verder ervoor zijn zwaailichten uitquote:
Die nieuwe is mega-gaar. Ben voor mezelf ook al een tooltje aan t maken met Visual Basic & Googlequote:Op zondag 4 januari 2009 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ene zet (pas net voor de kruising) mooi zijn sirene aan en die andere iets verder ervoor zijn zwaailichten uit. Ben wel benieuwd waar ze op af gaan
, ik mis mijn oude scannertje
.
Geouwehoer op de radioquote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat leuk met leuk geouwehoer ? Ik mis het geouwehoer tussen mijn mp3tjes.
Huh ? Ik bedoelde dus echt mijn oude analoge scanner waar ik alles op kon volgenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Die nieuwe is mega-gaar. Ben voor mezelf ook al een tooltje aan t maken met Visual Basic & Google
Gaat alleen niet van harte, heb geen kennis van VB
Hmm klinkt gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Geouwehoer op de radio![]()
Ohja Napels gaat in den beginne over de dood. Tja we geven het een poging.
Ohhhhhhhhww zo'n bakkie (veel meer opties zijn er niet toch)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh ? Ik bedoelde dus echt mijn oude analoge scanner waar ik alles op kon volgen. Lijkt me sterk dat jij die voor c2000 een kan maken
.
Nee een bakkie is iets totaal anders als een scannerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhww zo'n bakkie (veel meer opties zijn er niet toch)
Dat gaat inderdaad niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |