hihiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maaruh murm, Ik ben ook knuffelzacht, en ook ik was ooit eens 90% van de mannen... dat is nu nog maar 30%
Slaap lekker en werkse morgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok ok ik ga echt nu!
Jullie ook allemaal weltrusten en ik lees morgenochtend vroeg nog wel ff wat er gebeurd is hier haha
doei kiss kiss
Heel bot gezegd: ik heb van Knuffelzacht lichtelijk de indruk dat ze daar wel voor gaat zorgen , die is zich nu al zo op een vrouw aan het verheugen dat ze van haar stoel spoelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie zegt dat knuffel en ik het gaan doen met elkaar????
Nah ik geloof dat ik het ook gehad heb met sex... dus ik ga voor de knuffels... en bijten natuurlijk (zie al mijn posts van gisteren hihi)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heel bot gezegd: ik heb van Knuffelzacht lichtelijk de indruk dat ze daar wel voor gaat zorgen , die is zich nu al zo op een vrouw aan het verheugen dat ze van haar stoel spoelt.
En jij bent ook heel even zat van mannen dus 1 en 1 is 2.
![]()
Ik ben er ook nog. Ik kijk nu naar Jarhead.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nah ik geloof dat ik het ook gehad heb met sex... dus ik ga voor de knuffels... en bijten natuurlijk (zie al mijn posts van gisteren hihi)
Maarre.. RZ zijn wij nou de enigen die hier over zijn? De enige sukkels die za avond niks doen hahahha...erg zeg....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nah ik geloof dat ik het ook gehad heb met sex... dus ik ga voor de knuffels... en bijten natuurlijk (zie al mijn posts van gisteren hihi)
quote:Maarre.. RZ zijn wij nou de enigen die hier over zijn? De enige sukkels die za avond niks doen hahahha...erg zeg....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heel bot gezegd: ik heb van Knuffelzacht lichtelijk de indruk dat ze daar wel voor gaat zorgen , die is zich nu al zo op een vrouw aan het verheugen dat ze van haar stoel spoelt.
En jij bent ook heel even zat van mannen dus 1 en 1 is 2.
![]()
Ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk!
Mocht ik nu zin hebben in sex, betekent dat dan ook automatisch dat ik elke man bespring met wie ik iets afspreek?
Of vrouw btw
Geef toe JB, ze probeert jullie allemaal tot de vrouwenliefde te bekeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk!
Mocht ik nu zin hebben in sex, betekent dat dan ook automatisch dat ik elke man bespring met wie ik iets afspreek?
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef toe JB, ze probeert jullie allemaal tot de vrouwenliefde te bekeren.
En ik weet niet of jij elke man met wie jij af spreekt bespringt. Zo ja, dan wil ik best wat afspreken.
Die was te makkelijk en te voorspelbaar.
Nee geen verzuurde vrieskist. ik sta gewoon even uit omdat ik even wat dingen uit mijn hoofd moet zetten voordat ik daar andere mannen mee ga terroriseren. Eigenlijk ben ik heel lief dat ik jullie nu niet met mij wil belasten haha. Na mijn vakantie ben ik vast weer ontdooid. Dat lukt ook beter bij 30 graden dan hier bij die kou....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga je nou een verzuurde drie-sterren vrieskist worden? Nee toch, hoop ik.
Knuffelen kan ik heel goed en bijten lukt ook welen als het dan uit de hand loopt vind ik het prima.![]()
![]()
[..]
owh dat is laat... dan ga ik es proberen te slapen tegen die tijd, dan is het hier denk ik uitgestorven....quote:Blijkbaar.
Maar goed, vanaf 0.00u beginnen de kroegen hier pas vol te lopen.
haha ja ze worden steeds erger... ik vond die van het bijten gisteren het leukstequote:
Nou ik verheug me er nu al op...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat gaat over de film van Murmeli en Knuffelzacht.
Neem je het mooie weer mee terug?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee geen verzuurde vrieskist. ik sta gewoon even uit omdat ik even wat dingen uit mijn hoofd moet zetten voordat ik daar andere mannen mee ga terroriseren. Eigenlijk ben ik heel lief dat ik jullie nu niet met mij wil belasten haha. Na mijn vakantie ben ik vast weer ontdooid. Dat lukt ook beter bij 30 graden dan hier bij die kou....
[..]
Ja, je moet wat, hè?quote:owh dat is laat... dan ga ik es proberen te slapen tegen die tijd, dan is het hier denk ik uitgestorven....
maar jij gaat nog stappen dus?
net of jij daar problemen mee hebt, iets met toekijken en zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Knuffelzacht probeert alle vrouwen aan de vrouwenliefde te krijgen.![]()
Dakanie hè?
Geen idee. Ik kan geen gedachtenlezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe die redenatie van RZ werkte
Ojeetje!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens stiekem in je fobo gekeken Automatic en je lijkt op iemand die ik ken
Toekijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef Lixi het volgende:
[..]
net of jij daar problemen mee hebt, iets met toekijken en zo
En auto...what's up?
what's up? met mij gaat het prima. beetje saaie zaterdagavond alleen....quote:
O, das minder idd. beterschapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit te rommelen met mijn stoelgang ( om het allemaal even wat netjes te houden), dus nu heb ik "fijne" kwaaltjes gekregen. Net weer
op de wc gezeten :/ Ik word er zooo chagrijnig van en pfffff
ALs je langs de huisarts gaat kun je iets van movicolon of volcolon vragen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
En het stomme is; normaal at ik iets en hup; ik kon naar de wc.
Vooral bij shoarma/gourmetten/chinees; nou, niets werkt meer hoor
Ik zou het ook niet op fok! gooienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das minder idd. beterschap
Ben ik nu een van de weinigen die dat hier niet zou melden trouwens?
Dream on RZ never gone happen.quote:
Wrom niet? Het kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu lactosesiroop gekregen en het borrelt nu welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef Lixi het volgende:
[..]
ALs je langs de huisarts gaat kun je iets van movicolon of volcolon vragen.
1. dat is smerig
2. het helpt goed
* Lixi heeft ook iets met haar buik
Ik zou het normaal ook niet posten, maja... Ik kan een heel lul verhaal verzinnen, maar dat is ook zo'n onzinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond het gewoon opvallenquote:
owh je zit verstopt bedoel je? da's erg irritant. ik heb biologische laxeerpillen gekocht, kweenie of die werken hoor. heb ze voor mn vakantie, maar misschien heb jij er wat aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
En het stomme is; normaal at ik iets en hup; ik kon naar de wc.
Vooral bij shoarma/gourmetten/chinees; nou, niets werkt meer hoor
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh je zit verstopt bedoel je? da's erg irritant. ik heb biologische laxeerpillen gekocht, kweenie of die werken hoor. heb ze voor mn vakantie, maar misschien heb jij er wat aan?
Maar misschien kan een beetje stom FOK!ken je gedachten een beetje afleiden?
Ik ben dat ook!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond het gewoon opvallen
Zij is trouwens erg lief
Dat kan ik van jou natuurlijk niet beoordelen
Jawel, maar ik geneer me dan te snelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wrom niet? Het kan gebeuren toch?
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh je zit verstopt bedoel je? da's erg irritant. ik heb biologische laxeerpillen gekocht, kweenie of die werken hoor. heb ze voor mn vakantie, maar misschien heb jij er wat aan?
Maar misschien kan een beetje stom FOK!ken je gedachten een beetje afleiden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dit is toch wel een vrijwel zekere nooit...
Kan beide hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mensen die verre reizen maken krijgen toch juist diarree? Dan lijkt laxeermiddel me niet echt handig
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets zeggen, maar dat doe ik maar niet
je schijnt ook verstopt te kunnen raken. kweetooknie, is mn eerste verre reis dus geen flauw idee wat er op me af gaat komen, behalve veel vieze enge beesten dan en veel hittequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mensen die verre reizen maken krijgen toch juist diarree? Dan lijkt laxeermiddel me niet echt handig
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:13 schreef Crazy-M het volgende:
hier nog iets gemist vandaag ?
Waar de hel ga je heen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je schijnt ook verstopt te kunnen raken. kweetooknie, is mn eerste verre reis dus geen flauw idee wat er op me af gaat komen, behalve veel vieze enge beesten dan en veel hitte
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik moet jou op je woord geloven ?
Nee, het ging over automatic_quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
bedoelen jullie dat knuffelzacht heel lief is? d'r naam is wel errug lief
Maleisie...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Lixi het volgende:
[..]
Waar de hel ga je heen?viezebeesten, veelhitte, verrereis....thailand? Afrika?
ruzie ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh.
Een ruzie en lesbische sex, kortom, a usual day in a singles topic
ja dat was daarna, maar eerst ging het dacht ik over KZ?quote:
Good ol' norit werkt altijd. Dat absorbeert als een gek. Blijven drinken en aan de norit moet je er zo vanaf helpen. Ziek zijn in dat soort landen kan best gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maleisie...
ja loperamide heb ik ook, maar schijnt dat dan heel je spijsvertering stil komt te liggen dus dat de ranzige ziektekiemen lekker blijven zitten en daar kan je dan weer langdurig ziek van worden. Ik heb ook Norit gehaald. Weet nu eigenlijk niet wat ik moet nemen als ik aan de diaree ga. Hopelijk krijg ik het niet te erg en is een dagje binnen blijven bij de airco genoeg
Nog niet toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ruzie ?
wie nu weer
en lesbische sex?
godver, zijn er nog pics van?
Waarom wil je niet naar Maleisie? t lijkt mij wel leuk daarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef Lixi het volgende:
[..]
Good ol' norit werkt altijd. Dat absorbeert als een gek. Blijven drinken en aan de norit moet je er zo vanaf helpen. Ziek zijn in dat soort landen kan best gevaarlijk zijn.
Enne...Maleisië....jij liever dan ikmet wie ga je?
Daar werd over gezegd dat ze alle vrouwen wilde bekeren door RZquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat was daarna, maar eerst ging het dacht ik over KZ?
nah die lesbische sex was in de dromen van RZ... die hoopte dat knuffelzacht en ik ons aan elkaar gingen vergrijpenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ruzie ?
wie nu weer
en lesbische sex?
godver, zijn er nog pics van?
Azië trekt me niet. Ik hou niet van die kleffe warmte en niet van rijstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom wil je niet naar Maleisie? t lijkt mij wel leuk daarlekker eten en lekker warm
Ik ga vrienden opzoeken die daar rondreizen.
ah dan ga ik het eerst maar met norit proberen
Maleisie lijkt mij ook wel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom wil je niet naar Maleisie? t lijkt mij wel leuk daarlekker eten en lekker warm
Ik ga vrienden opzoeken die daar rondreizen.
ah dan ga ik het eerst maar met norit proberen
aah dank uquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah die lesbische sex was in de dromen van RZ... die hoopte dat knuffelzacht en ik ons aan elkaar gingen vergrijpen
de ruzie weet ik ook niet precies....
ah vandaar... azie lijkt mij juist wel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef Lixi het volgende:
[..]
Azië trekt me niet. Ik hou niet van die kleffe warmte en niet van rijst
Nee, ik ga volgend jaar of anders het jaar erop reizen, maar dan ga ik langs de kusten van Amerika trekken, dat lijkt me om één of andere reden interessanter
Hoe is de stemming momenteel hier? Postief, negatief of hoerig?quote:
Positiefquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoe is de stemming momenteel hier? Postief, negatief of hoerig?
Verenigde staten bedoelde ik, niet naar Mexico of Canada. Maar de plannen zijn nog prilquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah vandaar... azie lijkt mij juist wel leuk.
Kusten van noord of zuid of midden amerika? of alles? Dat ga ik nog wel proberen als maleisie een beetje bevalt, misschien dat ik de tropen toch ook niks vind. dan ga ik alleen nog maar naar canada en scandinavié ofzo
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef Lixi het volgende:
[..]
Nee, ik ga volgend jaar of anders het jaar erop reizen, maar dan ga ik langs de kusten van Amerika trekken, dat lijkt me om één of andere reden interessanter
Aja dat is denk ik ook wel leuk ja. weet je al met wie je wilt gaan of is dat ook nog niet uitgedokterd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:24 schreef Lixi het volgende:
[..]
Verenigde staten bedoelde ik, niet naar Mexico of Canada. Maar de plannen zijn nog prilik weet nog niet hoe het gaat lopen
positiefquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoe is de stemming momenteel hier? Postief, negatief of hoerig?
quote:
Ja, die is net weer vertrokken.quote:
nou zeg, ook goeieavondquote:
Ik ga ook gewoon zelf, heb een aantal steden en national parks die ik wil zien en dan kijken we wel hoe het gaat...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]Oeh.
Ik wil ooit nog eens met een auto door Amerika trekken. Niet georganiseerd maar gewoon zelf je route uitstippelen en dan echt alles zien. En dan met van die muziek die je altijd in die reclames hebt: Sweet Home Alabama op zo'n stoffige weg
Maar goed, eerst maar even op dat schip met geld wachten.
Haha. Opnieuw!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, die is net weer vertrokken.![]()
[..]
nou zeg, ook goeieavond
veel plezier vanavond!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
Houdoe allemaal weer
ik ga ff wat anders aan trekken en dan weer de stad in. wordt hoop ik weer een super avond![]()
met een beter eind dan gister in elk geval
Maar komt wel goed. Die van gister boden excuus vandaag aan![]()
Dus mensen: veel plezier met wat jullie gaan doenmisschien tot morgen
![]()
beter jaquote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
Houdoe allemaal weer
ik ga ff wat anders aan trekken en dan weer de stad in. wordt hoop ik weer een super avond![]()
met een beter eind dan gister in elk geval
Maar komt wel goed. Die van gister boden excuus vandaag aan![]()
Dus mensen: veel plezier met wat jullie gaan doenmisschien tot morgen
![]()
Fieuw.quote:
ik? owjee...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw.
Jij hebt nog iets goed te maken eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw.
Jij hebt nog iets goed te maken eigenlijk![]()
Beetje rustig, maar wel gezellig...quote:
Iets spannends..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Beetje rustig, maar wel gezellig...
Jij nog wat spannends meegemaakt?
gewoon een SMSje terugsturenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
Ik heb net een smsje gehad van iemand en ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Er staat op zich niets bijzonders in, gewoon 'beste wensen' en nog een X erachteraan... maarre.. betekent het nu dat deze persoon op een zaterdagavond aan mij moet denken?
Ja, weet ook wel dat jullie daar geen antwoord op hebben.. maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. en ik vroeg me af wat jullie in zo'n geval zouden doen, of niet doen .
of hij heeft een slechte provider en zijn nieuwjaars sms'jes komen nu pas aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
Ik heb net een smsje gehad van iemand en ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Er staat op zich niets bijzonders in, gewoon 'beste wensen' en nog een X erachteraan... maarre.. betekent het nu dat deze persoon op een zaterdagavond aan mij moet denken?
Ja, weet ook wel dat jullie daar geen antwoord op hebben.. maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. en ik vroeg me af wat jullie in zo'n geval zouden doen, of niet doen .
afsluiten met Pijpje MNR.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon een SMSje terugsturen
Een vriend van mij heeft dat ook een keer gehad. Ik sms met mijn nieuwe nummer : Jo, hoe is het daar ? Vanavond toch naar de stad ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon een SMSje terugsturen
Het ligt er aan hoe goed je die persoon kent. Ik eindig smsjes naar vriendinnen ook met X, maar dat wil niet zeggen dat ik er wat mee wil.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe goed je die persoon kent. Ik eindig smsjes naar vriendinnen ook met X, maar dat wil niet zeggen dat ik er wat mee wil.
ligt er een beetje aan of jij die persoon zelf leuk vindt denk ik. zo ja: wat leuks terugsmssen, zo nee: negeren....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
Jaja...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe goed je die persoon kent. Ik eindig smsjes naar vriendinnen ook met X, maar dat wil niet zeggen dat ik er wat mee wil.
quote:
Tijd om ze eens beter te verkennen, I say.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan natuurlijk niet wat dat is niet mannelijk, Je moet gelijk op alle vrouwen duiken en bevriend met ze worden kan niet.
Ik ken ze al 12 jaar.
Denk dat daar ook een beetje het issue ligt.. Ik weet niet wat ik van hem vind.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef Murmeli het volgende:
ligt er een beetje aan of jij die persoon zelf leuk vindt denk ik. zo ja: wat leuks terugsmssen, zo nee: negeren....
t is maar goed dan dat je mn nummer niet hebt.. zit ik hier heel de tijd met rooie oortjes gheghequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Als ik jou ga smsen is het een ander verhaal
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
t is maar goed dan dat je mn nummer niet hebt.. zit ik hier heel de tijd met rooie oortjes gheghe
speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
En je vergeet de rode wangetjes.
RTL5 hier.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Murmeli het volgende:
SBS6 wordt steeds grappiger.... wie heeft hem al aanstaan?
Een of ander soort CSI, maar dan andersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is daar op?
Ik vind het hier veel te stil
Dadelijk komt Nicolas Cagequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef Murmeli het volgende:
wat is daar op?
Ik vind het hier veel te stil![]()
Is ie effe met de hond wandelen ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Is ie effe met de hond wandelen ofzo?
Nee, hij naait er altijd uit met de radio van de burenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Is ie effe met de hond wandelen ofzo?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hij naait er altijd uit met de radio van de buren
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hij naait er altijd uit met de radio van de buren
quote:
Helmonds Humor That isquote:
let op, nu vraagt ie of je wil neukenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:03 schreef Wei_Jun het volgende:
waar zijn de meiden?!?!?!?!
Goed nummerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bedankt hè, nou heb ik dat nummer van Rooie Rinus en Pé Daalemmer in mijn kop zitten:
Als je niet uit omgeving Groningen heb je zoiets van WTF, maar hier kent iedereen het.
die moeten echt buiten adem zijn na dat liedjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bedankt hè, nou heb ik dat nummer van Rooie Rinus en Pé Daalemmer in mijn kop zitten:
Als je niet uit omgeving Groningen heb je zoiets van WTF, maar hier kent iedereen het.
Ik mocht geen details meer posten hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:15 schreef Murmeli het volgende:
hee auto,. hoest met je buik? gaat t al wat beter? oja ontbijtkoek eten helpt ook
Jij mag dat best hoor, ik zei dat ik het niet zou doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik mocht geen details meer posten hè![]()
van mij wel hoor. ik heb toch al gegetenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het kan nog erger:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die moeten echt buiten adem zijn na dat liedje
Dan zal je je morgen iig wel een stuk beter voelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Oja!
Nou, het is zojuist op gang gekomen & ik verga nu van de krampen en het is dus doorgeslagen in het andere uiterste, haha.
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zal je je morgen iig wel een stuk beter voelen
Als je maar geen foto's gaat posten van je ongemakken vind ik als best.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Zo'n idioot ben ik niet nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je maar geen foto's gaat posten van je ongemakken vind ik als best.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je via internet nog geen geuren kunt posten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik zie dat iemand die smiley gebruikt en ik hem toepasselijk vind!quote:
Hallo zeg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je via internet nog geen geuren kunt posten.
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Zo'n idioot ben ik niet niet
[..]
ah dus als je ff stil bent weten we waar je zit...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Oja!
Nou, het is zojuist op gang gekomen & ik verga nu van de krampen en het is dus doorgeslagen in het andere uiterste, haha.
Hihi inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dus als je ff stil bent weten we waar je zit...
maargoed, mooi dat de file weer rijdt
ja hihi.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi inderdaad.
Gelukkig heb ik een eigen toiletje![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
hmzz, die film met nicolas cage begint nu, is dat wat??
In deze context moet ik daar ook niet aan denken.quote:
bah thrillersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
hmzz, die film met nicolas cage begint nu, is dat wat??
the wicker manquote:
Ik gok dat de gemiddelde FOK!ker toch iets minder florisante geuren post.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld je nieuwe luchtje laten ruiken op Fok! of je pas gebakken taart.
O, die heb ik gezien, maar ik weet het niet meerquote:
Dit is toch geen Onz.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok dat de gemiddelde FOK!ker toch iets minder florisante geuren post.
jij bent ook niet zo snel onder de indruk van iets...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die heb ik gezien, maar ik weet het niet meer
Erg veel indruk heeft hij iig niet gemaakt dus
begint er wel op te lijkenquote:
Wel van jouquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij bent ook niet zo snel onder de indruk van iets...
Da's waar, maar het is hier ook geen LIF.quote:
Doe eens een poging , ik probeer de hele dag al wat te verzinnen maar ik weet het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
begint er wel op te lijken![]()
misschien moeten we het eens ergens over gaan hebben
Roep maar iets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
begint er wel op te lijken![]()
misschien moeten we het eens ergens over gaan hebben
Zo erg is het toch niet. In tegenstelling tot sommige hier kook ik elke dag gewoon eten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's waar, maar het is hier ook geen LIF.
En wat zijn single-geuren? Magnetronmaaltijd, frituur? Ik weet het niet.
ehhh hoe voelt de gemiddelde single zich op zaterdagavond?quote:
quote:
Single en alleenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh hoe voelt de gemiddelde single zich op zaterdagavond?
Haha.... dat is al beter dan een paar posts geledenquote:
hier ook...verveel me. misschien moet ik eens op tijd gaan slapen vandaag... is het maandag niet zo moeilijk om op te staanquote:
Nee, het borreltquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha.... dat is al beter dan een paar posts geledenHelemaal over nu alle ellende?
Dat klinkt al veel beter.quote:
Ik ben werkloos dus ik hoef niet vroeg op te staan. Dus maandag ga ik weer verder met solliciteren. Ik hoop dat ik snel werk vind. Wat dit thuis zitten is niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier ook...verveel me. misschien moet ik eens op tijd gaan slapen vandaag... is het maandag niet zo moeilijk om op te staan
gewoon terugborrelenquote:
Oh echt? Hmm.. Ik heb woensdag tentamenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon terugborrelen
ow sneeuw woensdag, als t maar niet te hard sneeuwt om te vliegen
Vooral als we slapen.quote:
he ja gatsie, thuis zitten is is idd kut (ik liep dus te klooien en fout te typen). daar word ik zelf altijd leeg en depri van.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben werkloos dus ik hoef niet vroeg op te staan. Dus maandag ga ik weer verder met solliciteren. Ik hoop dat ik snel werk vind. Wat dit thuis zitten is niks.
nah tentamens zijn ook niet geheel onbelangrijk....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh echt? Hmm.. Ik heb woensdag tentamen(ja, vliegen is belangrijker, dat ben ik met je eens
)
Vanaf sinterklaas werd het steeds minder dus ik hoop dat er vanaf volgende week weer meer vacatures zijn. Er lopen in ieder geval nog 3 sollicitaties en bij een van de 3 mag ik op het tweede gesprek komen dus ik ben vol goede hoop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he ja gatsie, thuis zitten is idd ziek. daar word ik zelf altijd leeg en depri van.
zijn er een beetje vacatures?
Wat doe jij zoal, als 33 jarige, door de week?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon terugborrelen
"Sociologie voor Psychologen". Geén idee. Zij is nogal een apart geval zeg maar (als je dat hoort van oudejaars). Ik heb overigens de traditie om er één te halen en voor de ander één fout teveel te hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah tentamens zijn ook niet geheel onbelangrijk....wat voor tentamen heb je? ga je t halen?
werkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:46 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal, als 33 jarige, door de week?
Ik hoop voor dat het meevalt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon terugborrelen
& dan is de volgende vraag; wat voor werk doe je?quote:
ow klinkt wel als interessant vak denk ik. (komt waarschijnlijk omdat ik eigenlijk t liefst psychologie had willen studeren).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Sociologie voor Psychologen". Geén idee. Zij is nogal een apart geval zeg maar (als je dat hoort van oudejaars). Ik heb overigens de traditie om er één te halen en voor de ander één fout teveel te hebben![]()
Vrijdag heb ik een hertentamen van het eerste blok; dus hoop dat ik die sowieso haal...
Ik zag iets staan bij studierichting. Ik denk: die zal toch niet nog studerenquote:
Succes en sterkte met leren en het maken van je tentamens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Sociologie voor Psychologen". Geén idee. Zij is nogal een apart geval zeg maar (als je dat hoort van oudejaars). Ik heb overigens de traditie om er één te halen en voor de ander één fout teveel te hebben![]()
Vrijdag heb ik een hertentamen van het eerste blok; dus hoop dat ik die sowieso haal...
Ja, is opzich wel leuk! Neigt wel maar naar Sociologie, maar de basisprincipes zijn wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow klinkt wel als interessant vak denk ik. (komt waarschijnlijk omdat ik eigenlijk t liefst psychologie had willen studeren).
Hmm dus in jouw ritme zou je het woensdag net niet halen en vrijdag wel?
als je nou voor de uitzondering woensdag ook net ff haaltzou een mooi begin van 2009 zijn toch?
hihi
ja, misschien moet ik die weglaten, ik snapte de vraag ook al niet zo. maar ik studeer niet meer nee. misschien ga ik het ooit nog wel een keer doen (zie een paar posts terug mijn reactie op auto)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik zag iets staan bij studierichting. Ik denk: die zal toch niet nog studeren
ja is goed, ik zal duimen (tijd zat - ben 16 uur onderweg met overstap), hoe laat moet je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is opzich wel leuk! Neigt wel maar naar Sociologie, maar de basisprincipes zijn wel leuk
Ook een kwestie van logisch nadenken vind ik
Hmm ja. Voor de vakantie had ik voor één ding een 7 (waarvoor ik niet sgedaan heb, stom vak, snapte het niet bladiebla) en bij die andere (veeél gedaan, je kent het wel) één stom @#!@(# foutje teveel. Haha. Tentamen wat ik vrijdag moet herkansen had ik ook op één fout niet gehaald.
Duim maar in het vliegtuig, als je wilt
Werken. En veel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, misschien moet ik die weglaten, ik snapte de vraag ook al niet zo. maar ik studeer niet meer nee. misschien ga ik het ooit nog wel een keer doen (zie een paar posts terug mijn reactie op auto)
en wat doe jij om je week door te komen?
Ik ken het nog wel trouwens ja, lullig gedoe met cijfers, zucht. had een keer een paar studiegenoten geholpen bij het leren van een vak, haalden zij allemaal 8-en en 9-ens, en ik een mager 6-je. Terwijl zij er niks van snapte en ik het tentamen supersimpel vond. GRRRRRR.... maar ja goed 6 is binnen, maar ja ik herinner me het toch nogquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is opzich wel leuk! Neigt wel maar naar Sociologie, maar de basisprincipes zijn wel leuk
Ook een kwestie van logisch nadenken vind ik
Hmm ja. Voor de vakantie had ik voor één ding een 7 (waarvoor ik niet sgedaan heb, stom vak, snapte het niet bladiebla) en bij die andere (veeél gedaan, je kent het wel) één stom @#!@(# foutje teveel. Haha. Tentamen wat ik vrijdag moet herkansen had ik ook op één fout niet gehaald.
Duim maar in het vliegtuig, als je wilt
dus dan hoef je je niet te vervelen hihi. en dat veel werken, dat is hopelijk wel omdat je t leuk vindtquote:
Ik dacht 12.15, maar een klasgenoot zegt nu 8.45quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja is goed, ik zal duimen (tijd zat - ben 16 uur onderweg met overstap), hoe laat moet je?
best goed eigenlijk, ik heb helemaal geen relatie nodig om me te vervelen dat kan ik best goed alleen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh hoe voelt de gemiddelde single zich op zaterdagavond?
De reden is omdat ik anders niet kan leven zoals ik wil. Maar verder heb ik wel veel plezier in mijn werk, dus dan is het al een heel stuk minder erg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus dan hoef je je niet te vervelen hihi. en dat veel werken, dat is hopelijk wel omdat je t leuk vindtof heb je een slavendrijver als baas?
Maar je hebt het toch gehaald of niet soms. Dat is toch het belangrijkste of niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ken het nog wel trouwens ja, lullig gedoe met cijfers, zucht. had een keer een paar studiegenoten geholpen bij het leren van een vak, haalden zij allemaal 8-en en 9-ens, en ik een mager 6-je. Terwijl zij er niks van snapte en ik het tentamen supersimpel vond. GRRRRRR.... maar ja goed 6 is binnen, maar ja ik herinner me het toch nog
zorgwekkend, het is zeker 12 jaar geleden
Ik ben ook van de 6en hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ken het nog wel trouwens ja, lullig gedoe met cijfers, zucht. had een keer een paar studiegenoten geholpen bij het leren van een vak, haalden zij allemaal 8-en en 9-ens, en ik een mager 6-je. Terwijl zij er niks van snapte en ik het tentamen supersimpel vond. GRRRRRR.... maar ja goed 6 is binnen, maar ja ik herinner me het toch nog
zorgwekkend, het is zeker 12 jaar geleden
Dat is inderdaad best vroeg. Maar dan ben je er sneller vanaf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht 12.15, maar een klasgenoot zegt nu 8.45![]()
![]()
Ja, dat is zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best vroeg. Maar dan ben je er sneller vanaf.
Dat is soms wel het beste om 's morgens voor je tentamen de stof nog even door te lezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Ik ben altijd alleen van het 's ochtends nog even doorkijken. Dan heb ik tentamen om 12.15 en dan zorg ik dat ik rond half 10 op de uni ben
ehh 6 uur opstaan dan maar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Ik ben altijd alleen van het 's ochtends nog even doorkijken. Dan heb ik tentamen om 12.15 en dan zorg ik dat ik rond half 10 op de uni ben
inspiratie? voor wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best goed eigenlijk, ik heb helemaal geen relatie nodig om me te vervelen dat kan ik best goed alleen..
Er borrelt weer van allerlei vage inspiratie in mijn hoofd, en daar ben ik best blij om, want dat is toch al weer ruim half jaartje geleden dat het zo was. Nieuwjaar is toch een soort van nieuwe start, alle ellende van afgelopen jaar afgesloten. Waar ik nog een klein sprankje hoop had nog wat van oude vrienden en vriendinnen te horen met nieuw jaar, en het uit blijven van elk signaal is het nu in ieder geval 100% zeker dat ik uit die hoek niets meer mag en kan verwachten en dat geeft toch een bepaalde rust in mijn hoofd. Vooruit kijken nu, opnieuw beginnen, nieuwe vrienden maken en hopelijk in het komende jaar ook een nieuwe relatie. Denk dat ik daar nu wel echt klaar voor ben, meer klaar dan ooit te voren eigenlijk.
Wacht effe, wat mis ik?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehh 6 uur opstaan dan maar?
maar dan ben ik nog onderweg naar schiphol, ws op van de zenuwen dan hahaha....
Jah, wat moet ik zo lang zonder julliequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:02 schreef automatic_ het volgende:
Spannend hoor Murmeli!
Moet je ons wel lang missen
Hmm.. Ik ga om 7.00 hier weg met de auto. Gezien de file en de eventuele sneeuw...
Hoezo vliegangst?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehh 6 uur opstaan dan maar?
maar dan ben ik nog onderweg naar schiphol, ws op van de zenuwen dan hahaha....
Nee, dat is heel lief!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jah, wat moet ik zo lang zonder jullie
als ik jullie heel erg ga missen kom ik nog wel online als ik toch een mail aan het sturen ben naar het thuisfront, hahaha... maar aan de andere kant... dan is het wel heel erg met me he als ik dat ga doen...
ow jij woont niet op fietsafstand van de uni? da's dan wel weer jammer
Wie heeft het hier over een bom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wacht effe, wat mis ik?
Vakantie, sollicitatiegesprek, 1e vlucht als stwardess, met bom in zak nogmaals Schiphol infiltreren??
nee geen vliegangst, spanninng voor eerste reis buiten europa en ik ben zo bang dat mensen drugs in mn tas stoppen en dat ik dan word gepakt en word opgehangen op het marktplein in Kuala Lumpurquote:
ahhhh nou zo'n vaart zal het niet lopen toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is heel lief!
Stel je voor dat wij denken dat je dood bent?!![]()
Nee, ik woon ongeveer 30 - 45 minuten met de auto van Tilburg af
Nee, dat mag niet gebeuren want dan zullen wij je gaan missen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee geen vliegangst, spanninng voor eerste reis buiten europa en ik ben zo bang dat mensen drugs in mn tas stoppen en dat ik dan word gepakt en word opgehangen op het marktplein in Kuala Lumpur
Dat klinkt inderdaad niet fijn.. Brr...!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee geen vliegangst, spanninng voor eerste reis buiten europa en ik ben zo bang dat mensen drugs in mn tas stoppen en dat ik dan word gepakt en word opgehangen op het marktplein in Kuala Lumpur
Ach, ik vind autorijden wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ahhhh nou zo'n vaart zal het niet lopen toch?
tenzij mijn angst over het marktplein in KL echt waarheid wordt
poeh wel ver zo'n eind rijden
Jemie, dus daar zou ik je dan kunnen spotten...?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik ging in Tilburg altijd naar Zino's. De afterparty op zondagmorgen...
jullie zijn lief.... het zal allemaal wel loslopen, maar ik ken mezelf, pas als ik daar door de douane ben zal ik er echt gerust op zijn, zucht... erg ben ik hoor. en dan heb ik nog wel anti piekerpillen... als ik die had sliep ik nu al een week niet gheghe....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet gebeuren want dan zullen wij je gaan missen.Maar vooral niet aan dat soort dingen maar vooral van je vakantie genieten.
Moet je even Back to the future / past kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dus daar zou ik je dan kunnen spotten...?
ehh nee dat zou ik ook niet doen. woon je nu in een dorp ergens bij tilburg dan of veel verder weg?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Ach, ik vind autorijden wel leuk
En ik ga geen twee kamers én eigen wc () opgeven voor een 12m² kamer
Haha nee joh is leuk. beetje spanning in je leven inbrengen he.... en al mn vriendjes en vriendinnetjes durven het ook. nu ik dus ook (met dank aan de antipiekerpillen gheghe)quote:
een date?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Net terug van het etentje. Was leuk.
Ja oke.. Mijn ding zou het niet zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha nee joh is leuk. beetje spanning in je leven inbrengen he.... en al mn vriendjes en vriendinnetjes durven het ook. nu ik dus ook (met dank aan de antipiekerpillen gheghe)
Volgens mij ging jij overal uit of niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik ging in Tilburg altijd naar Zino's. De afterparty op zondagmorgen...
ja, kan ik me ook wel voorstellen, ik wilde ook nooit. maar het lijkt me toch wel erg mooi. en wie weet hoe het bevalt. misschien ga ik gillend naar huis, hahaha....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke.. Mijn ding zou het niet zijn![]()
Inspiratie voor internet dingetjes, geen spectaculaire wereldschokkende dingen maar naar ruim half jaar niks nuttigs uit mijn vingers gekregen te hebben voelt het wel lekker om weer wat dingen concreet en rustig in mijn kop te hebben. Vandaag wat zitten kloten aan een prototype systeem om community achtige website's te kunnen maken rondom verzameling data. ik weet het, klinkt erg vaag... Lastig uitleggen wat ik nu precies bedoel zonder een enorme technische blabla verhaal neer te pennen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
inspiratie? voor wat?
het klinkt allemaal wel positief, maar wel jammer van die vrienden. Maargoed, idd vooruit kijiken, van terugkijken worden mensen maar sip.
ah, kwaak gaat op jachtDat ga ik in 2010 wel weer doen... hoewel... dat duurt nog wel erg lang haha
klinkt goed!... je gaat helemaal alleen die trip doen? Dat maakt het nog veel stoerder eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha nee joh is leuk. beetje spanning in je leven inbrengen he.... en al mn vriendjes en vriendinnetjes durven het ook. nu ik dus ook (met dank aan de antipiekerpillen gheghe)
Of je vindt het zo leuk dat je nooit meer terugkomt in Nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, kan ik me ook wel voorstellen, ik wilde ook nooit. maar het lijkt me toch wel erg mooi. en wie weet hoe het bevalt. misschien ga ik gillend naar huis, hahaha....
Waar ga je heen nou?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, kan ik me ook wel voorstellen, ik wilde ook nooit. maar het lijkt me toch wel erg mooi. en wie weet hoe het bevalt. misschien ga ik gillend naar huis, hahaha....
Was jij niet ook degene die opperde om zelf anders een site in elkaar te flansen voor een singles forum? of ben ik nu de weg kwijt? Ehh het klinkt verder wel vaag voor mij ja, zit niet in die business maar als jij het snapt en het idee hebt dat het nuttig is wat je maaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Inspiratie voor internet dingetjes, geen spectaculaire wereldschokkende dingen maar naar ruim half jaar niks nuttigs uit mijn vingers gekregen te hebben voelt het wel lekker om weer wat dingen concreet en rustig in mijn kop te hebben. Vandaag wat zitten kloten aan een prototype systeem om community achtige website's te kunnen maken rondom verzameling data. ik weet het, klinkt erg vaag... Lastig uitleggen wat ik nu precies bedoel zonder een enorme technische blabla verhaal neer te pennen.
Doe je goed!! Netjes van je om idd niet een ander met jouw sores op te zadelen. Same herequote:En jacht, ja klinkt wat heftig, maar toen begin 2008 mijn hele wereld in elkaar flikkerde was het verstandiger om eerst even te zorgen dat ik zelf wat meer rust in mijn kop kreeg dan iemand anders met mijn gezwam op te zadelen. Relatie moet wel leuk zijn, en een relatie met iemand die zelf niet eens weet wat ie wilt is niet echt betrouwbaar relatie materiaal en ik vind van mezelf nu wel wat meer geschikter voor een relatie. Na de laatste klap nog wel wat wantrouwig en ook een tikje angstig om weer te gaan daten
dat was lang geleden en ik weet niet of jij op zondagmorgen van 6:00 uur tot 12:00 uur in een discotheek bent? toegang was vanaf 21 geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dus daar zou ik je dan kunnen spotten...?
ik kwam, kom op veel plekken ja! Antwerpen ook nog en inderdaad, nog wat plekjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij overal uit of niet?
Hengelo was t? Deventer, Tilburg, Eindhoven?
Ik vergeet vast wat
Ik ben nu 21...!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat was lang geleden en ik weet niet of jij op zondagmorgen van 6:00 uur tot 12:00 uur in een discotheek bent? toegang was vanaf 21 geloof ik
[..]
Ah, verre reizen. Dat schijnt bij het single zijn te horen. Veel plezier!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Aha Maleisie. Zet je even mij PP-tag op een witte muur voor me, als je in Singapore bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
Nee ik ga niet helemaal alleen, Ik ontmoet daar vrienden van me die langer op reis zijn, ik heb met ze afgesproken zodra we aankomen in Kuala Lumpur (scheelt een paar uur hoe laat onze vluchten aankomen) en dan meeten we op het vliegveld of in het hostel wat ik vanmorgen heb geboekt.
Ik ga dus naar maleisie voor wie dat nog niet had meegekregen
hihi, ja dat zou kunnen, wil ik niet meer naar huis, scoor daar een maleisiermaar dan kom ik wel weer gewoon online hoor
ze hebben daar ook internet
De meeste van mijn vrienden zijn wel verslaafd geraakt aan reizen nadat ze er eenmaal aan begonnen waren. een paar daarvan zijn ook van die rijke aso's die dan gewoon hun baan opzeggen en 1 of 2 jaar gaan reizen. Dat gaat mij niet lukken, tenzij ik een leuk prijsje win
dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Ah, verre reizen. Dat schijnt bij het single zijn te horen. Veel plezier!!!![]()
Ik heb bij mijn reizen ook altijd die angst. Niet dat het vliegtuig neerstort, maar dat iemand iets in je bagage stopt. Ze hebben op schiphol zo een apparaat waarmee je een hele lading plastic om je koffer heen krijgt. Seal and Go heet dat. Dan kunnen de boeven er niets meer instoppen zonder het plastic te slopen.
En je hebt natuurlijk wel de verplichte prikjes en malariapillen gehaald?
HUH!? wat?!?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Aha Maleisie. Zet je even mij PP-tag op een witte muur voor me, als je in Singapore bent?
BVD!
Ik zou ook wel zulke reizen willen maken maar ik wil ook naar festivals toe. Maar misschien later als ik groot ben ga ik nog een keer reizen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
Nee ik ga niet helemaal alleen, Ik ontmoet daar vrienden van me die langer op reis zijn, ik heb met ze afgesproken zodra we aankomen in Kuala Lumpur (scheelt een paar uur hoe laat onze vluchten aankomen) en dan meeten we op het vliegveld of in het hostel wat ik vanmorgen heb geboekt.
hihi, ja dat zou kunnen, wil ik niet meer naar huis, scoor daar een maleisiermaar dan kom ik wel weer gewoon online hoor
De meeste van mijn vrienden zijn wel verslaafd geraakt aan reizen nadat ze er eenmaal aan begonnen waren. een paar daarvan zijn ook van die rijke aso's die dan gewoon hun baan opzeggen en 1 of 2 jaar gaan reizen. Dat gaat mij niet lukken, tenzij ik een leuk prijsje win
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nu 21...!![]()
![]()
Maar nee, dan slaap ik liever.
Ik spot je wel een keer ergens anders
Je wil toch wel dat ze terug komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Aha Maleisie. Zet je even mij PP-tag op een witte muur voor me, als je in Singapore bent?
BVD!
leuk!.. maandje rond trekken zonder echte concrete vaste plannen als ik het een beetje begrijp? Dat is wel de leukste manier om landen te ontdekken! Maar een malesier aan de haak slaan? Volgens mij is dat best makkelijk hoor, als het net zo makkelijk is als in oost europa is het een kwestie van in de juiste bars met je NL paspoort zwaaien en roepen "WIE WIL ER EEN NEDERLANDSE VROUW??"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
Moet ze gewoon d'r middelvinger naar die wouten opsteken en een keer op de grond spugenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wil toch wel dat ze terug komt.
In Singapore krijg je volgens mij de doodstraf voor graffiti.
bij de Audi dealer toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nu 21...!![]()
![]()
Maar nee, dan slaap ik liever.
Ik spot je wel een keer ergens anders
Nah ik wilde graag levend en gewoon op de geplande tijd én niet volledig blut terug komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Moet ze gewoon d'r middelvinger naar die wouten opsteken en een keer op de grond spugen
Of kauwgom kauwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Moet ze gewoon d'r middelvinger naar die wouten opsteken en een keer op de grond spugen
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nah ik wilde graag levend en gewoon op de geplande tijd én niet volledig blut terug komen
dus die tag kan je vergeten, en dat spugen enzo ook
Haha ja dat ken ik, keuze festivals en reizen. en bij mij zat er ook nog stappen bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zulke reizen willen maken maar ik wil ook naar festivals toe. Maar misschien later als ik groot ben ga ik nog een keer reizen.
Buiten Europa ben ik in China, Egypte, Thailand, Guatemala en Bolivia geweest. Ik ga ergens dit jaar wel weer een paar weekjes reizen, maar ik heb nog niets gepland. En ik heb nog een hele verlanglijst van landen die ik nog wel eens wil zien. Misschien moet ik daarom nog lang single blijven. Mijn collega's met vrouw en kinders komen meestal niet verder dan een camping aan de Middelandse zee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je
ja dat sealen was ik ook van plan ja.
ja hoor prikjes en pillen zijn binnen. paspoort ook gehaald
tof om te horen dat jij ook die angst hebt. Waar ben jij allemaal geweest? en wanneer en waarheen ga je weer?
Ja het is zonden als je daar in de cel zit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nah ik wilde graag levend en gewoon op de geplande tijd én niet volledig blut terug komen
dus die tag kan je vergeten, en dat spugen enzo ook
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Howl het volgende:
[..]
Buiten Europa ben ik in China, Egypte, Thailand, Guatemala en Bolivia geweest. Ik ga ergens dit jaar wel weer een paar weekjes reizen, maar ik heb nog niets gepland. En ik heb nog een hele verlanglijst van landen die ik nog wel eens wil zien. Misschien moet ik daarom nog lang single blijven. Mijn collega's met vrouw en kinders komen meestal niet verder dan een camping aan de Middelandse zee.
het schijnt dat ze dat dit jaar niet meer verboden hebben ofzo....quote:
Of als ik in de toekomst een partner vind die niet van festivals houd dan ga ik wel reizen. Maar ik ben nog jong dus ik heb nog tijd zat om te gaan reizen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ja dat ken ik, keuze festivals en reizen. en bij mij zat er ook nog stappen bij.
stappen heb ik nu zwaar geminderd en EINDELIJk hou ik genoeg salaris over om eindelijk te kunnen sparen om te reizen. Heerlijk... Komt bij jou ook nog wel
owh net fijn topc over maleisie gevonden, kan ik daar ook lekker kletsen over de vakantiehihi
![]()
Nee ik vergeet jullie niet hoor
Mwoah, ook wel een paar nadelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed bezig
ach je zoekt gewoon een partner die ook van reizen houdt. Mijn ex ging ook altijd met zn ex (maar niet met mij want ik wilde met hem niet reizen) en een vriendin van mij en haar man (toen nog vriend) hebben ook heel de wereld gezien voor ze aan de kinders gingen. en met kinders gaan ze ook zo snel mogelijk weer ver weg, dus het kan wel
Maar ja vrijgezel blijven heeft sowieso voordelen
Niet iedereen heeft zo weinig VEEL inhoud als jji hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom schrijven jullie niet gewoon 1 zin ofzo,ik moet steeds zoveel lezen
Ik mis iets volgens mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo weinig VEEL inhoud als jji hebt
Ik hou van reizen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed bezig
ach je zoekt gewoon een partner die ook van reizen houdt. Mijn ex ging ook altijd met zn ex (maar niet met mij want ik wilde met hem niet reizen) en een vriendin van mij en haar man (toen nog vriend) hebben ook heel de wereld gezien voor ze aan de kinders gingen. en met kinders gaan ze ook zo snel mogelijk weer ver weg, dus het kan wel
Als ik het nog meer zou samenvatten zou er dit staan:quote:
omdat we wat langer van stof zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom schrijven jullie niet gewoon 1 zin ofzo,ik moet steeds zoveel lezen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jullie zijn lief.... het zal allemaal wel loslopen, maar ik ken mezelf, pas als ik daar door de douane ben zal ik er echt gerust op zijn, zucht... erg ben ik hoor. en dan heb ik nog wel anti piekerpillen... als ik die had sliep ik nu al een week niet gheghe....
Nee hoor niet veel bijzonders.quote:
Ik bedoel dat ik niet weet waarom je zo over me denktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als ik het nog meer zou samenvatten zou er dit staan:
Ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef Adolecens het volgende:
ik sluit af hier...
lees toch amper mee..
En dan ben je door de douane, en dan slaap je 's-nachts nog niet vanwege de jet-lag. En als het dag/nacht ritme dan een beetje normaal begint te worden, krijg je reizigersdiarrhee. Meestal net op een dag dat je in de auto of bus moet zitten. Ja ik hou van reizen.quote:
Je kunt idd doen en laten wat je wilt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anders krijg ik je aandacht nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet weet waarom je zo over me denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |