hihiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maaruh murm, Ik ben ook knuffelzacht, en ook ik was ooit eens 90% van de mannen... dat is nu nog maar 30%
Slaap lekker en werkse morgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok ok ik ga echt nu!
Jullie ook allemaal weltrusten en ik lees morgenochtend vroeg nog wel ff wat er gebeurd is hier haha
doei kiss kiss
Heel bot gezegd: ik heb van Knuffelzacht lichtelijk de indruk dat ze daar wel voor gaat zorgen , die is zich nu al zo op een vrouw aan het verheugen dat ze van haar stoel spoelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie zegt dat knuffel en ik het gaan doen met elkaar????
Nah ik geloof dat ik het ook gehad heb met sex... dus ik ga voor de knuffels... en bijten natuurlijk (zie al mijn posts van gisteren hihi)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heel bot gezegd: ik heb van Knuffelzacht lichtelijk de indruk dat ze daar wel voor gaat zorgen , die is zich nu al zo op een vrouw aan het verheugen dat ze van haar stoel spoelt.
En jij bent ook heel even zat van mannen dus 1 en 1 is 2.
![]()
Ik ben er ook nog. Ik kijk nu naar Jarhead.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nah ik geloof dat ik het ook gehad heb met sex... dus ik ga voor de knuffels... en bijten natuurlijk (zie al mijn posts van gisteren hihi)
Maarre.. RZ zijn wij nou de enigen die hier over zijn? De enige sukkels die za avond niks doen hahahha...erg zeg....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nah ik geloof dat ik het ook gehad heb met sex... dus ik ga voor de knuffels... en bijten natuurlijk (zie al mijn posts van gisteren hihi)
quote:Maarre.. RZ zijn wij nou de enigen die hier over zijn? De enige sukkels die za avond niks doen hahahha...erg zeg....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heel bot gezegd: ik heb van Knuffelzacht lichtelijk de indruk dat ze daar wel voor gaat zorgen , die is zich nu al zo op een vrouw aan het verheugen dat ze van haar stoel spoelt.
En jij bent ook heel even zat van mannen dus 1 en 1 is 2.
![]()
Ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk!
Mocht ik nu zin hebben in sex, betekent dat dan ook automatisch dat ik elke man bespring met wie ik iets afspreek?
Of vrouw btw
Geef toe JB, ze probeert jullie allemaal tot de vrouwenliefde te bekeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk!
Mocht ik nu zin hebben in sex, betekent dat dan ook automatisch dat ik elke man bespring met wie ik iets afspreek?
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef toe JB, ze probeert jullie allemaal tot de vrouwenliefde te bekeren.
En ik weet niet of jij elke man met wie jij af spreekt bespringt. Zo ja, dan wil ik best wat afspreken.
Die was te makkelijk en te voorspelbaar.
Nee geen verzuurde vrieskist. ik sta gewoon even uit omdat ik even wat dingen uit mijn hoofd moet zetten voordat ik daar andere mannen mee ga terroriseren. Eigenlijk ben ik heel lief dat ik jullie nu niet met mij wil belasten haha. Na mijn vakantie ben ik vast weer ontdooid. Dat lukt ook beter bij 30 graden dan hier bij die kou....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga je nou een verzuurde drie-sterren vrieskist worden? Nee toch, hoop ik.
Knuffelen kan ik heel goed en bijten lukt ook welen als het dan uit de hand loopt vind ik het prima.![]()
![]()
[..]
owh dat is laat... dan ga ik es proberen te slapen tegen die tijd, dan is het hier denk ik uitgestorven....quote:Blijkbaar.
Maar goed, vanaf 0.00u beginnen de kroegen hier pas vol te lopen.
haha ja ze worden steeds erger... ik vond die van het bijten gisteren het leukstequote:
Nou ik verheug me er nu al op...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat gaat over de film van Murmeli en Knuffelzacht.
Neem je het mooie weer mee terug?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee geen verzuurde vrieskist. ik sta gewoon even uit omdat ik even wat dingen uit mijn hoofd moet zetten voordat ik daar andere mannen mee ga terroriseren. Eigenlijk ben ik heel lief dat ik jullie nu niet met mij wil belasten haha. Na mijn vakantie ben ik vast weer ontdooid. Dat lukt ook beter bij 30 graden dan hier bij die kou....
[..]
Ja, je moet wat, hè?quote:owh dat is laat... dan ga ik es proberen te slapen tegen die tijd, dan is het hier denk ik uitgestorven....
maar jij gaat nog stappen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |