Dit lees ik steeds vaker. Is dit de nieuwe vorm van tvp neer te typen!?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:45 schreef Quir het volgende:
Hier heb ik toch mooi even gepost.
Nee hoor, het is een vereeuwiging.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Dit lees ik steeds vaker. Is dit de nieuwe vorm van tvp neer te typen!?
OT: Als je hem echt leuk vindt dan ga je niet hier op fok om dateverzoekjes vragen.
Ik zou dan helemaal bindingsangst voor jouw krijgen.
Verder: Succes ermee, ik denk dat je de TS van dit topic wel kan aanspreken voor wat contact
Klik --> daten voor een leuk geldbedrag
het gaat niet om de sexquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sla gewoon de hand aan jezelf Leanne, als je dan weer geil wordt wil ik wel een gigolo voor je regelen...
Die kom je vanzelf wel tegen, geduld is een schone zaak...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
het gaat niet om de sex![]()
ik zoek gewoon een eeuwige luvver
Neem een hondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
het gaat niet om de sex![]()
ik zoek gewoon een eeuwige luvver
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Leanne het volgende:
of omdat ik gewoonweg te sexy ben voor de gemiddelde fokker. Ook wel logisch he maar ja.![]()
liefs en kusjes van jullie aller fokvriendin en babe
Madam, je hebt het wel hoog in je bol.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Leanne het volgende:
Jullie kennen mij vast, ik ben dat ene meisje wat altijd op zoek is naar een lekker mooie man om mee
te daten. Ik probeer dat o.a. via Fok, zonder succes omdat mensen me niet serieus nemen of omdat ik gewoonweg te sexy ben voor de gemiddelde fokker. Ook wel logisch he maar ja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |