quote:Je hebt de Dark XXX-Mas Edition van Cyberia nog maar net achter de kiezen, laat staan het machtige kerstdiner en de oliebollen- of bubbelskater, of er staat alweer een prachtig nieuw duister jaar te wachten! Hoe dat beter in te luiden dat met een knallende Cyberia, net na Oud & Nieuw? Precies, daarom op vrijdag 2 januari 2009 al meteen een geweldige en vooral gezellige Cyberia. Natuurlijk in Tivoli de Helling en voor deze gelegenheid helemaal gratis!
Het is dus dé gelegenheid om nieuwjaarswensen uit te wisselen, bij te kletsen, uit te buiken, te proosten op 2009 én heerlijk los te gaan op de sterrenline-up van maar liefst 10 resident- en gast-DJs op deze bijzondere Cyberia. Van clubs en feesten als Korsakoff en Baroeg tot Redshift en Underground Frequencies, van Amstelveen tot Rotterdam. Cyberia brengt het allemaal bij elkaar, slaat bruggen en brengt verschillende stijlen en plekken van de scene bij elkaar op één knallende nieuwjaarsduik in de duistere klanken van industrial, ebm, (dark) electro, noise en meer! Waar vind je dat nog allemaal bij elkaar in één avond en lange nacht? En dat allemaal gratis ook nog eens?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al verkeerd. Gardarobe was 1 euro.
Al die termen worden ook in de EDM wereld gebruikt. Behalve dan EBM. Maar dat kon ook ehm. Electronic beat music ofzo zijn. Weet ik veel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef error32 het volgende:
Ik weet niet wat je anders bij die genres verwacht maar misschien dat je dan toch van onder je steen had moeten kruipen een paar jaar geleden.
Ik had sowieso al nog nooit dit soort muziek gehoord maar ik was niet echt onder de indruk ofzo. Nou was die DJ ook wel erg slecht. Die platenkeuze ging nergens over. Die kerel deed maar wat en verder een beetje crossfaders omgooien. En bovendien voelde ik me ook een beetje slecht op m'n gemak tussen die lui. Paar weken terug zo'n reportage op tv gezien over kerk verbrandende satanisten enzo, en daar loop ik dan als braaf geklede christelijke negert.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef brushaway het volgende:
electronic body music ja. de Korsakoff heeft ook zo een nieuwe feestje met zulke muziek.
ik luister het al jaren en er zijn toch maandelijks wel wat fijne feestjes voor
Je verward ze met Black Metallers. Heel ander volk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
En bovendien voelde ik me ook een beetje slecht op m'n gemak tussen die lui. Paar weken terug zo'n reportage op tv gezien over kerk verbrandende satanisten enzo, en daar loop ik dan als braaf geklede christelijke negert.
Hier wat powernoise.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef rockstah het volgende:
Nogmaals ik ga normaal gesproken naar blije i-want-to-be-a-hippie house feesten. Ik schuw niet weg voor wat harders af en toe.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef Document1 het volgende:
StormDat zijn pas een paar kneuzen bij elkaar
Gardarobe... daar stond zeker aan famfare te spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al verkeerd. Gardarobe was 1 euro.
NEE!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:08 schreef brushaway het volgende:
De muziek is lekkere kneiterharde darkcore industrial en breakcore. Who cares hoe bepaalde mensen eruit zien die er ook zijn? Dat heb je op elk feest. Kneus
Black metalquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef Zeitgeist het volgende:
Je verward ze met Black Metallers. Heel ander volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |