quote:
Ik ook, ik moest denken aan dat besneden meisje bij America's Next Top Model.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik begrijp niet waarom het niet gewoon overdag kan? En eerlijk gezegd moest ik bij de titel denken aan een persoon zonder geslachtsdeel, reet en mond of een ander soort handicap waardoor je nooit seks kan hebben...
JIj bent zeker nog nooit buiten Zutphen wezen stappen.quote:
Waar haal je dat vandaan? Als je met leuke mensen naar de zomerfeesten gaat kan het wel degelijk leuk zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef MLI het volgende:
[..]
JIj bent zeker nog nooit buiten Zutphen wezen stappen.
Grote kans .. met 16/17 jaar ben je aangewezen op je fietsie he ..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef MLI het volgende:
[..]
JIj bent zeker nog nooit buiten Zutphen wezen stappen.
Gelukkig bestaan er ook treinen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:04 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Grote kans .. met 16/17 jaar ben je aangewezen op je fietsie he ..
Hee, niks mis met een civic hoor! Tenminste, niet met de nieuwe modellenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef Bob-B het volgende:
Veel meer dan een sjaak in een civic krijg je toch nooit
Waar jij geen gebruik van maakt als je gaat stappen.quote:
Eh?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:17 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Waar jij geen gebruik van maakt als je gaat stappen.
Vaak rijden er geen treinen meer 's nachts .. of wacht .. jij stapt natuurlijk overdag! Gezellie!quote:
Jullie rijden heul geen Type-S!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee, niks mis met een civic hoor! Tenminste, niet met de nieuwe modellen.
[ afbeelding ]
Ooit gehoord van een nachttrein?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:22 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Vaak rijden er geen treinen meer 's nachts .. of wacht .. jij stapt natuurlijk overdag! Gezellie!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, een vijfdeurs.
Maar daar kon ik even geen plaatje van vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |