Hoi Larissa, ik vrees dat dit inderdaad noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Sanderrrr het volgende:
Hallo Larissa. Om deze vraag goed te kunnen beantwoorden kan je het beste eerst even een foto van jezelf hier neerzetten.
Groetjes,
Veldmuis
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Bob-B het volgende:
Je moet tegen je vriendje zeggen dat hij een pedofiel Efebofiel is.
...door oom Wimquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef MLI het volgende:
Gewoon tegen je ouders zeggen dat je 2 jaar geleden al ontmaagd bent.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef veldmuis het volgende:
Hallo. Mijn wannabees hebben gelijk.
Groetjes,
veldmuis
Weten je ouders dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef laartje1994 het volgende:
mijn ouders zijn kk leiers dus daar heb ik nix aan
Lieve schat, je bent toch al verknipt en rijp voor de straat. Dus doe lekker waar je zin in hebt. Zoveel mogelijk gasten neuken voordat je zwanger raakt en moet trouwen. Veel meer dan een sjaak in een civic krijg je toch nooit. Een opleiding zal je nooit hebben en met een beetje geluk mag je nog bliepen achter de kassa later als je groot bent (35 ofzo). Verder zal je teveel kinderen krijgen met namen als kelly en kees die net zo'n verknipt miserabel leven tegemoet gaan als jij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef laartje1994 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef veldmuis het volgende:
Hallo. Mijn wannabees hebben gelijk.
Groetjes,
veldmuis
zullen wij samen ook met barbies spelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
1. Het is lijers, niet leiers. Tenzij ze de kankerbeweging leiden maar dat betwijfel ik gezien je negatieve ondertoon.
2. Je bent 14, ga met barbies spelen.
luna lovegoodquote:
Ik wil wel maar ik weet niet of dat kan omdat we altijd bij mijn ouders moeten zitten als jij hier bent. Misschien hebben ze ons plan door..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen wij samen ook met barbies spelen![]()
Zeg gewoon dat je je vriend van 28 gaat neuken. dan valt het niet zo opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik weet niet of dat kan omdat we altijd bij mijn ouders moeten zitten als jij hier bent. Misschien hebben ze ons plan door..
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?
Tuurlijk, je hebt de hele wereld al gezien en hebt de waarheid in pacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef laartje1994 het volgende:
trouwens wt zit iedereen kk te zeure om me leeftijd ik zit in 4 havo ik bedoel..,, ben bijna 15
Je hebt niet eens geneukt muts, wat denk je dat je bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef laartje1994 het volgende:
trouwens wt zit iedereen kk te zeure om me leeftijd ik zit in 4 havo ik bedoel..,, ben bijna 15
Wil je dat ik hier serieus op inga?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef laartje1994 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef laartje1994 het volgende:
haai ik ben Larissa en ben 14 jaar ik heb een vriendje van 18
ik wil seks met m maar dat kan niet want ik mag 's avonds niet naar hem toe en hij mag wel naar mij toe komen 's avonds maar dan moeten we van mijn ouders waar hun bij zitten beneden zitten ik mag niet naar mijn kamer ofzo..
hoe kan ik dan ooit seks hebben?
x
Zeg, vergelijk je 2 schrijfstijlen eens. Steek de volgende keer meer moeite in je kloon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef laartje1994 het volgende:
Leg het me eens uit want ik zie niet echt veel verschil, behalve een ietwat gefrustreerdere ondertoon in haar laatste post.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:37 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Zeg, vergelijk je 2 schrijfstijlen eens. Steek de volgende keer meer moeite in je kloon.
Dan duurt "ooit" vast niet zo lang meer.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef laartje1994 het volgende:
Post je foto eens dan? Kunnen we kijken of je lekker bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef laartje1994 het volgende:
Een hockeyer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Charizma het volgende:
Daarrrrrrrrrrrrrrr moet een piemel in!
Het valt me van je mee dat je nog wel zó helder kan denken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef laartje1994 het volgende:
nee niet daarom maar dat zijn ze gewoon.., en dit zou mn eerste x worden.. ik wil dat niet even snel snel maar gewoon iets speciaals,,
en in beide gevallen, Who gives a fuckquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef xstatic1975 het volgende:
kutkloon of loverboyvoer, in beide gevallen dieptriest,, next
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het valt me van je mee dat je nog wel zó helder kan denken.
Even wachten lief, dan komt alles goed.
Nein! ze wil dat d'r vriendje d'r serieus in gaat.!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier serieus op inga?
Voor iemand uit 4 havo schrijf je ten eerste knap beroerd Nederlands en ten tweede moet je eens ophouden met die ziekte te gooien en ten derde ben je bijna 15 dus je weet nog geen fuck van het leven , ook al denk je van wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef laartje1994 het volgende:
Whehehe, op 1 van je foto's staat Jolijn, bekende van me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:37 schreef Noortje. het volgende:
Vind je het trouwens heel gek dat je ouders je bij hun houden als je met hem bent? Die snappen ook dat jij je vriend keihard wilt nemen maar vinden je nog te jong. Wil nog niet zeggen dat ze meteen kankerlijers zijn.
Welcome in the real world.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef laartje1994 het volgende:
niks snel snel ik wil t speciaal als hij niks om die gedachte geeft geeft hij nix om mij en kan ie oprotte
wil je een breezertjequote:
Wie de fuck is Jolijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, op 1 van je foto's staat Jolijn, bekende van me.
Ik moest niet lachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef timbob het volgende:
[..]
Nein! ze wil dat d'r vriendje d'r serieus in gaat.!
HA!
oooh
ik ben hilarisch
Oké, tof?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, die staat dus op je foto te roken op de zomerfeesten.
Wel het knapste van het stel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, die staat dus op je foto te roken op de zomerfeesten.
quote:
nietusquote:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:58 schreef MLI het volgende:
[..]
De zomerfeesten zijn per definitie niet tof?
Dude, we weten allemaal dat jij geen smaak hebt.quote:
Snel kan ook speciaal zijn hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef laartje1994 het volgende:
niks snel snel ik wil t speciaal als hij niks om die gedachte geeft geeft hij nix om mij en kan ie oprotte
Sterf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Dude, we weten allemaal dat jij geen smaak hebt.
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |