Lekker slapen liethjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben jullie weer kwijt geloof ik.![]()
Stukkie slapen dan maar. Laters.![]()
Ja, was onwijs gaaf! Ik zat in Maleisie toen die Libelle uitkwam, maar die is braaf door het thuisfront ingescand en gemaild. Lachen dat je me herkendequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Grappig dat he iemand herkent, Leuk hoor! Was je reis tof?
Ha hondjes, een beetje bijgekomen van de reis?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef hondjes het volgende:
zou hier ook geen samenvatting van kunnen maken.
Of een huidkleurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaaaa
En dan zo'n witte degelijke Hema BH.
Gut, is het jou hobby om de meesat deprimerende berichten uit te zoeken ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef hondjes het volgende:
men denkt dat yellowstone op uitbarsten staat, zeggen ze op fok...
Don't worry, het kan ook nog vier duizend jaar duren.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef hondjes het volgende:
En wij hier maar wachten op een scan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Grappig dat he iemand herkent, Leuk hoor! Was je reis tof?
30 january waarschijnlijk. of iets eerder of laterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ha hondjes, een beetje bijgekomen van de reis?
Vertrek je over 3 weken weer richting Spanje?
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen zalm?![]()
Je bent toch geen vegetant hè?
lijsten gezien van allemaal uitbarstingen van de laatste dagen..quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Don't worry, het kan ook nog vier duizend jaar duren.
Je moet niet alles geloven hè, wat op FOK! staat.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef hondjes het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven hè, wat op FOK! staat.
Ik ga naar bed maar dat zien jullie niet dus misschien ga ik wel...
*Jambers stem opzet
Overdag een moeke maar 's avonds in de nachtelijke uurtjes gaat zij spelen met soldaatjes van tin.
Dat kan, echt hoor.![]()
Nite y'all!
oh , dan neem ik wel wat anders, op journaal genoegquote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gut, is het jou hobby om de meesat deprimerende berichten uit te zoeken ofzo?
Speciaal voor jou dan evenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef blomst het volgende:
En wij hier maar wachten op een scan.
Zat bij de kapper , en allemaal libbeles daar, dus opzoek naar nummer 49, was die er niet.![]()
zelf de story erdoor niet doorgekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou "welterusten" dan maar Noeks.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven hè, wat op FOK! staat.
Ik ga naar bed maar dat zien jullie niet dus misschien ga ik wel...
*Jambers stem opzet
Overdag een moeke maar 's avonds in de nachtelijke uurtjes gaat zij spelen met soldaatjes van tin.
Dat kan, echt hoor.![]()
Nite y'all!
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan evenHeb ik ff mazzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie Smashi, hoe ist met je rug?
[..]
Speciaal voor jou dan evenMooie foto hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke leuk!
Screw them.
We're going home.
[..]
Speciaal voor jou dan evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |