quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Blomst, heb je hem al?ja, ben nu bij vraag 66,maar nu even bankhangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Ah ik 65, kutbom!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ben nu bij vraag 66,maar nu even bankhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ah ik 65, kutbom!
Cc:Ik snap jou niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik zag ze voor het eerst in Amsterdam in 1971.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat voor mij niet, maar ik heb ze ergens begin jaren negentig wel live gezien.
Ok, dan even onthouden, wanneer hij vraagt Remember, en niet zomaar O.K Klikken, en anders staat het antwoord (Of iig de eerste letters van de kleuren) in mijn vorige spoiler!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ja. Met al die balletjes en een onzichtbaar pijltje. Ik heb ze allemaal aangeklikt en ga dus steeds dood.
Maar ik ga het gewoon nog een keer proberen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:16 schreef Coos het volgende:
Ik ben nu iets aan het downloaden in avi.
Moet ik dat op CD of DVD branden.
Wordt m'n eerste in mijn filmdownloadleven.![]()
Daar had Blomst ook al moeite mee! Ik zit nu vast bij een andere bom!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar had Blomst ook al moeite mee! Ik zit nu vast bij een andere bom!![]()
Veel te verslavend, dit spelletje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
wacht even op jouw resultaat, voordat ik eraan ga beginnen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:16 schreef Coos het volgende:
Ik ben nu iets aan het downloaden in avi.
Moet ik dat op CD of DVD branden.
Wordt m'n eerste in mijn filmdownloadleven.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Dank je!
![]()
Ik snap deze hele SC niet.quote:
Godver wat cool.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst in Amsterdam in 1971.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:38 schreef Dementor het volgende:
Bit torrent is pruts, usenet is fijn.
Ja lach maarquote:
Maar moet ik avi nu op CD of DVD branden?quote:
Hullie welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:53 schreef noekje het volgende:
Gaan jullie mannen technisch doen?
Aw, de vrouw van de huishoudelijke apparaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb gewoon Entourage op dvd gekocht.
Netjes zoals het hoort!
En heus niet omdat ik een slecht seizoen binnen had gehaald![]()
En niet eerst stiekum afgeprijst
Ik zou de dvd nemen tenzij het muziek is, dan is een cd wel goed genoeg.quote:
Oh of de duvel er mee speelt!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, de vrouw van de huishoudelijke apparaten.
Hoi!
![]()
ende help!
En waar vind ik ondertiteling voor tv series en hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou de dvd nemen tenzij het muziek is, dan is een cd wel goed genoeg.
Skattig!
Sterkte meidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En echtparen met dezelfde neongele jassen.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Talitha het volgende:
Ik geloof dat ik het meeste nu snap. Buuf is naar de film geweest: Madegascar.Gert heeft een film gedownload, maar is ie compleet is de grote vraag. Manu heeft mogelijk een leven gevonden. Liesje, Blomst en CC doen een spelletje. Welke? Geen idee, maar klinkt gevaarlijk! Bart leest een boek (zakdoek nodig?). Coos en Hondjes nemen het nieuws door. Geen vrede op aard zo vlak na de kerstdagen. Leandra is net wakker na een oud&nieuw-happening. Beste wensen terug.
En Peter bereidt zich voor op een spetterende OP. FANN...? Waar heb ik die naam eerder gehoord? Owh, Noekje en Caro komen ook net binnen. Ik moet opeens weer aan dat Rio-nummer denken.
Oeh, doe je ook aan multiple choice vragen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar vind ik ondertiteling voor tv series en hoe doe ik dat?
We kopieren gewoon de video strips naar harddisk zodat programma's als VobSub ze dan over het video beeld van de film kunnen mengen tijdens film weergave.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar vind ik ondertiteling voor tv series en hoe doe ik dat?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh of de duvel er mee speelt!
Vandaag kreeg ik gewoon op mijn eigen afdeling gewoon vragen over een citruspers, een tostiapparaat EN STOFZUIGERZAKKEN!!!![]()
![]()
Ik als enige vrouw daar op de DVD AFDELING, was dus steeds aan de beurt.
Collega's lachen, en na de derde kreeg ik écht de slappe lach![]()
Hysterisch weliswaar, maar toch![]()
Nog 4 dagen en dan op naar de saaiheid en de bejaarden![]()
En echtparen met dezelfde neongele jassen.
Jou altijd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Als ik morgen kom in een felroze neon trainingspak en ik wil een flatscreen tv, zo'n platte, waar je beelden op kunt zien. Ga jij me dan helpen?
Ik heb dreigbrieven van de biebquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef noekje het volgende:
Of kopen want ik was altijd te laat met de films terugbrengen.
Tot zover, Coos. Van mij moet je het zeker niet hebben iig. Sorry!
Gezelliquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en dan doe ik ook heel unisex een roze neon trainingspak aan en gaan we meeten!
Die ja!quote:
Gefeliciteerd met usenet, en ook met het feit dat jij Benjamin al 'een paar dagen' eerder binnen had.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja lach maar
Probeer met bit torrent maar even een 20 of 60mbit lijntje dicht te trekken.
Aint gonna happen dus je kunt lang wachten tot er een film binnen is.
Ik kies hier een film (uiteraard vrij materiaal) uit en binnen een half uur staat het materiaal op een dvdtje en dus klaar om te kijken.
Dat is toch wel erg prettig als je opeens een ingeving krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |