En het kwam niet in je op om het aan die arts te vragen?quote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef Dupje het volgende:
Hmm mja, wel beetje vaag dat hij zegt dat ik mag kiezen, maar niet waarom ik moet kiezen
Dan had ze het niet nog eens hier gevraagd of wel, helder lichtquote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 19:48 schreef Thieske het volgende:
[..]
En het kwam niet in je op om het aan die arts te vragen?
Ik zal de achterliggende gedachte van m'n reactie even voor je voorkauwen aangezien je het blijkbaar lastig vind om die er zelf uit te halen:quote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan had ze het niet nog eens hier gevraagd of wel, helder licht
Die arts deed echt alsof ik vervelend was en rende ongeveer weg tijdens die mededeling. Dus nee, het lukte me niet meer om het aan hem te vragen, anders had ik dat natuurlijk wel gedaanquote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 19:48 schreef Thieske het volgende:
[..]
En het kwam niet in je op om het aan die arts te vragen?
Okquote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef MaartenJalink het volgende:
Ik ben nog lang geen chirurg, dus pin mij er niet op vast. Maar het handige van oplosbare hechtingen is dat je ze in de patiënt kan laten zitten en zo bijvoorbeeld handig een stuk darm kan gaan hechten. Het scheelt de arts ook weer in tijd, want je bent toch zo'n kwartier bezig met de patiënt om de hechtingen te verwijderen (en een praatje te maken). Oplosbare hechtingen vallen er na een tijdje van de huid af gok ik zo. Volgens mij heeft het niet zo'n invloed op het litteken. Ik zou mooi voor de oplosbare gaan. Vind het ook wel toffer eigenlijkSucces met de operatie!
Ik zie hem bij de operatiequote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Nielez het volgende:
Zie je hem binnenkort? Zo ja, vraag t hem.
Nee? Misschien kun je een belletje doen?
quote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef Thieske het volgende:
Gokje
Het duurt langer voordat de hechtingen weg zijn met oplosbare hechtingen dan met normale.
Aangezien de huid een bepaalde tijd gehecht moet worden zullen ze beide bijv minstens 4 dagen moeten zitten.
De normale worden dan verwijderd, de oplosbare beginnen dan met oplossen zodat je ze langer ziet/ er last van hebt.
De normale hebben het nadeel dat je ze er door een arts uit moet laten halen.
Thanks beide!quote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb even wat gegoogeled en het is best lastig om hier iets over te vinden... Ik kwam bij een site uit die zegt dat niet-oplosbare hechtingen een "mooier" litteken geven.
Ik weet dat mijn vader (die is meerdere keren geopereerd aan zijn polsen carpaal tunnel syndroom) niet-oplosbare hechtingen kreeg op zijn pols van de plastisch chirurg, ik weet echter niet of dat inderdaad was voor een "mooier" litteken.
Ik zou het voor de zekerheid of nog even navragen voor de operatie, of bel de huisartsassistent die weet het vast ook wel
Hoe dan ook, veel succes met de operatie!
Ja maar ik ga naar het zkh in Nijmegen, waar ik woon, en mijn dokter zit nog in Eindhovenquote:foto Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Katinkat het volgende:
W.s kan de dokterassistente de hechtingen er ook uithalen, hoef je niet naar het ZH.
Dat had ik ook, en ik had gewone hechtingen. Het duurt sowieso wel ff voordat je huid weer hersteld is en rustig is na hechtingenquote:foto Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef miss-piggy het volgende:
maand geleden heb ik een kijkoperatie van mijn buik gehad en zijn oplosbare hechtingen gebruikt, na 2 weken waren ze nog niet opgelost en begonnen ze flink te irriteren. Toen heb ik ze er zelf maar handmatig eruit gepeuterdHeb nu alleen nog rode streepjes waar de incisie heeft plaatsgevonden en knalrode stipjes waar de hechtingen hebben gezeten.
Misschien had niet oplosbare hechtingen beter geweest in dit geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop