Hij is voor Ajax,iedereen die daar niet voetbalt is slecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die niet kan voetballen? Heb jij überhaupt de beelden gezien?²
Gast, jij snapt uberhaupt voetbal niet. Ga dan ook niet zo stom lullenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:32 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hij is voor Ajax,iedereen die daar niet voetbalt is slecht.
Als hij trouwens daar wel komt is hij ''een groot talent'' en ''ik zei het nog!''
Trouwens,de eerste zin niet verkeerd opvatten,niet iedereen die voor ajax is vindt dat de rest slecht is etc.
Dus als jij die wedstrijden niet kijkt betekent het dat het een slechte voetballers is?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En hij kwam niet aan spelen toe bij Tottenham en speelde in de championship, die wedstrijden kijk ik niet nee.
19 goals, 14 assists dit seizoen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Hij is nog niks bijzonders, misschien wordt het ooit nog wel wat. Beetje zelfde speler als Daniel de Ridder die kwam ook iedereen wel voorbij jammer dat hij voorderest niks van het spelletje begreep.
NIET PRATEN ALS JE ZIJN WEDSTRIJDEN NIET VOLGTquote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Hij is nog niks bijzonders, misschien wordt het ooit nog wel wat. Beetje zelfde speler als Daniel de Ridder die kwam ook iedereen wel voorbij jammer dat hij voorderest niks van het spelletje begreep.
Nee, ik zei het vooral om BSB te trollen. Die zou over m'n Marokkaanse buurjongetje nog zeggen dat het een geweldige voetballer is.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als jij die wedstrijden niet kijkt betekent het dat het een slechte voetballers is?
Ik zeg dat vrij weinig. Assaidi is zelfs mijn favoriete voetballer in Nederland. en die is en een buitenlander en speelt niet voor Ajax.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:03 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Jij bent degene die stom lult,jij hebt wel vaker opmerkingen over dat voetballers slecht zijn,en dan zijn het heel toevallig buitenlanders,of niet ajacieden.![]()
Waar slaat je ondertitel op, ik ben niet extreem rechtsquote:Op zondag 5 juni 2011 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Assaïdi heeft gisteren weer mooie dingen laten zien bij Marokko. Heerlijke speler.²
BSB is het voorbeeld van de vervelende moslimquote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar slaat je ondertitel op, ik ben niet extreem rechts
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Assaïdi heeft gisteren weer mooie dingen laten zien bij Marokko. Heerlijke speler.²
Dus ben je niet anti Moslim.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar slaat je ondertitel op, ik ben niet extreem rechts
Marokkaan zeker?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Santello het volgende:
[..]
NIET PRATEN ALS JE ZIJN WEDSTRIJDEN NIET VOLGT
OK DOEI
Dat kan, zijn snelheid is inderdaad ook zijn manco. Het is eigenlijk een geüpgraded versie van Luigi Bruins, die heeft ook van die romige dijen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Marokkaan zeker?![]()
Die aap heeft gewoon nog niks bewezen man, paar goals en assists in de championship. Geweldig hoor, zodra hij bij een beter team komt baktie er niks van omdat hij het tempo niet aan kan.
Mijn paspoort geeft Nederlands aan, maar dat terzijde. Het is duidelijk dat je onzin aan het uitkramen bent. Je kan natuurlijk ook vrouw zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Marokkaan zeker?![]()
Die aap heeft gewoon nog niks bewezen man, paar goals en assists in de championship. Geweldig hoor, zodra hij bij een beter team komt baktie er niks van omdat hij het tempo niet aan kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |