Ik zou je toch echt adviseren het bij dealextreme te doen, dat is echt zoveel malen goedkoper en net zo betrouwbaar. Kijk even in de reeks in General Chat, er zijn tientallen users (waaronder ik) die er besteld hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar kun je goedkoop zo'n DSTT kaart + geheugen kopen? Het liefst gewoon een betrouwbare nederlandse webshop.
Beetje users uit mijn forum weglokkenquote:
Ik zou het apart van elkaar bestellen (kost je niets extra) en als het op voorraad is dan heb je het vaak wel met een weekje.quote:
Ok, zit wat inquote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef MacorgaZ het volgende:
DealExtreme levert allang niet meer met een weekje, dan kan je het beter bij DealPerfect bestellen, daar wordt het binnen 3 dagen verzonden. Maar kijk voor meer info in het DX-topic ja.
LIjkt me ook vrij logisch met zulke prijzen. En eerlijk gezegd, alles ziet eruit alsof het zo van Dealextreme komt. Sterker nog:quote:
Ik heb geen idee of het echte zijn of niet, maar de officieele firmware doet het erop, wat kan mij het schelen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Sjabba het volgende:
Ik zoek dus een echte flashkaartje. Denk dat DSTT wel goed is. Maar bij DX zie ik alleen neppe? Of heeft iemand andere ervaringen of een andere site?
Ze doen het als een echte, wat is dan het probleem, behalve dat ze stukken goedkoper zijn dan bij een Nederlandse winkel (die ze waarschijnlijk ook gewoon bij DX besteld). IK heb overigens geen idee of ze nep zijn, wellicht zijn ze wel echt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Sjabba het volgende:
Ik zoek dus een echte flashkaartje. Denk dat DSTT wel goed is. Maar bij DX zie ik alleen neppe? Of heeft iemand andere ervaringen of een andere site?
Anders bestel je M3Real. Die heb ik (helaas) bij een nederlandse webshop besteld, week later DX ontdekt... Is in ieder geval een prima kaartje, waar je nog vrij veel meer mee kuntquote:Op maandag 23 maart 2009 16:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze doen het als een echte, wat is dan het probleem, behalve dat ze stukken goedkoper zijn dan bij een Nederlandse winkel (die ze waarschijnlijk ook gewoon bij DX besteld). IK heb overigens geen idee of ze nep zijn, wellicht zijn ze wel echt.
Die M3 is ook ene neppe, zie de website op de afbeeldingen ervan adaptes ipv adapter.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Anders bestel je M3Real. Die heb ik (helaas) bij een nederlandse webshop besteld, week later DX ontdekt... Is in ieder geval een prima kaartje, waar je nog vrij veel meer mee kunt
Grootste is 256 mb. Cooking Guide zb/quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel ontlopen ze elkaar niet. Met DSTT bijvoorbeeld zit je goed, net zoals met veel anderen.
Op de GB's hoef je niet meer zo te kijken, microsd kaartjes kosten echt niet veel meer. Als je een SDHC (=High Capacity) neemt, let er dan ook op dat je kaartje dat ondersteunt én de cardreader op je pc. Spellen variëren in grootte van enkele MB's voor de allersimpelste puzzelspellen, tot enkele tientallen MB's (20 tot 60 is wel een algemene grootte) voor een normaal spel. Het grootst mogelijke spel is 128MB. Zo kun je ongeveer wel inschatten wat je op je kaartje kwijt kunt
Anders kijk je even verder dan je neus lang is... M3Real. DIngetje is wel 25 USD, maar dan heb je imo goed kaartjequote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Die M3 is ook ene neppe, zie de website op de afbeeldingen ervan adaptes ipv adapter.
Dat edge kaartje is uitverkocht.
Ik zoek gewoon een betrouwbaar kaartje, die DSTT voor 6 dollar ziet er wel ok uit iemand die hem in gebruik heeft?
Goede tip!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef MacorgaZ het volgende:
DealExtreme levert allang niet meer met een weekje, dan kan je het beter bij DealPerfect bestellen, daar wordt het binnen 3 dagen verzonden. Maar kijk voor meer info in het DX-topic ja.
In dit geval dus een softwarematige kwestie. Betekend dat dan ook dat wanneer de AceKard lui met nieuwe firmware komen, we hem wel zouden kunnen gebruiken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een combinatie van hard- en software natuurlijk. Het flashkaartje probeert een echte DS-kaart na te doen. Maar die emulatie is niet perfect. De Europese DSi zal een nieuwere firmware hebben waardoor flashcards eruit gepikt kunnen worden
Ok duidelijk, nu heb ik gelezen dat de AceKard 2i wel herkent wordt door de DSi maar niet boot. Zou het in dat geval te verhelpen zijn met nieuwere firmware voor je flashcard?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kaartje op zich wordt direct geweigerd, dan is de flashcard nog niet eens opgestart. De hardware zelf wordt dus geweigerd. Ik betwijfel of software op het kaartje dat kan oplossen, want die software krijgt niet eens de kans op om te starten
Er komt ook hardware bij kijken. De Acekard identificeert zich als een bestaand spel, bijvoorbeeld in de header van de Acekard staat dezelfde data als in een retail spel, waardoor de DS denkt dat het ook echt dat retail spel is. Dat gebeurt dus al voordat het er iets is opgestart.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:50 schreef marvdeparv het volgende:
Mijn vraag is dus: Hoe werken die Acekards eigenlijk? Is het puur een stukje software die de DSi voor de gek houdt, of komt er toch ook een stukje hardware bij kijken?
Aha! Goed om te weten. Maargoed dan alsnog de vraag uit mn vorige post:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:05 schreef Kokstra het volgende:
Er komt ook hardware bij kijken. De Acekard identificeert zich als een bestaand spel, bijvoorbeeld in de header van de Acekard staat dezelfde data als in een retail spel, waardoor de DS denkt dat het ook echt dat retail spel is. Dat gebeurt dus al voordat het er iets is opgestart.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:23 schreef marvdeparv het volgende:
Ok duidelijk, nu heb ik gelezen dat de AceKard 2i wel herkent wordt door de DSi maar niet boot. Zou het in dat geval te verhelpen zijn met nieuwere firmware voor je flashcard?
Ja, ik wil hem begin mei kopen (ivm verjaardagquote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Via zo'n card werkt multiplayer gewoon prima. Zowel lokaal als internet.
De DSi heeft nieuwe beveiliging. Voor de Japanse DSi kwamen al snel nieuwe cards. Maar één daarvan blijkt alvast niet te werken op de Europese DSi en op de Australische dan weer wel. Dus het is even afwachten of er nieuwe cards komen voor de Europese
De DSi heeft trouwens geen GBA slot meer. Dus geen idee hoe je daar je Guitar Hero grip op moet aansluiten!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem begin mei kopen (ivm verjaardag)
Vriend van me gaat DSi al vlug kopen, zie wel wat ik ervan vind.
+ ik wil Guitar Hero
Wellicht optie om het touchscreen te vervangen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Mijn touchscreen schermpje op mijn Ds-lite doet het niet meer en ik zou volgende week de DSi kopen maar nu lees ik dat de DSi flashkaartjes misschien niet werken.Ik wacht dus maar even met kopen van de DSi.
Bedankt ,voor de link! Dat ga ik bestellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Wellicht optie om het touchscreen te vervangen?
Het kost je dan $2,74 in plaats van een compleet nieuwe DS.
...weer uit als nieuw. Het inbouwen van zo'n touchscreen is overigens een hele klus maar op youtube staan filmpjes waarin je kunt zien hoe het moet.
Daarom twijfel ik nog!quote:Op maandag 30 maart 2009 23:43 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
De DSi heeft trouwens geen GBA slot meer. Dus geen idee hoe je daar je Guitar Hero grip op moet aansluiten!
De nieuwere wel, staat er meestal wel bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:44 schreef KaMo het volgende:
En kunnen de flashcards ook MircoSDHC?
16 GB hebben die HC kaartjes toch? Of is 32 er ook al?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De nieuwere wel, staat er meestal wel bij.
Volgens mij hebben ze al 32GB. Maar bedenk wel dat als je alleen games en homebrew erop gaat zetten, je 32GB nooit vol krijgtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
16 GB hebben die HC kaartjes toch? Of is 32 er ook al?
Ik ben van plan ook al mijn mujziek erop te gooien, dus lukt welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al 32GB. Maar bedenk wel dat als je alleen games en homebrew erop gaat zetten, je 32GB nooit vol krijgt
Welke kaart?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ben van plan ook al mijn mujziek erop te gooien, dus lukt wel
Maar ik ga denk ik voor 8 ofzo
Dat weet ik nog niet, ik weet ook nog niet 100% zeker welke DSquote:
Als je geen DSi neemt; ik ben heel erg tevreden over m'n EDGE, kost bijna niks op dealextreme.comquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik weet ook nog niet 100% zeker welke DS![]()
Wat raden jullie me aan?
Als de acekard niet op de DSi werkt kan je misschien die van marvdeparv wel overkopenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:41 schreef Reggie200 het volgende:
Ik heb zelf al tijden een R4 en omdat inderdaad de ondersteuning een tijd geleden al is gestopt en ik tegen roms aanloop die het niet (goed) doen ben ik dus ook opzoek naar een ander kaartje.
Ik ben bekend met de shops die ze verkopen maar er zijn zo ontzettend veel kaartjes dat het lastig is om voor mij de juiste eruit te pikken.
Wat voor mij belangrijk is, is dat welk kaartje het ook wordt, het tot op heden nog steeds goed ondersteund wordt.
Zijn er kaartjes af te raden omdat ze niet of nauwelijks nieuwe firmware krijgen of zijn er juist kaartjes die super goeie ondersteuning hebben.
Dit soort info kan ik dan weer niet echt terug vinden op een site zoals dealextreme.com
Weet je zeker dat je de laatste firmware hebt? We hebben hier ook een vrij oude R4 die diverse roms niet wilde uitvoeren. Na het installeren van de laatste firmware deed alles het ineens wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:41 schreef Reggie200 het volgende:
Ik heb zelf al tijden een R4 en omdat inderdaad de ondersteuning een tijd geleden al is gestopt en ik tegen roms aanloop die het niet (goed) doen ben ik dus ook opzoek naar een ander kaartje.
Is dat de R4ultra? Op www.r4ultra.com is de laatste firmware van februari dit jaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:19 schreef e-wok het volgende:
ik heb de r4ds-sdhc en ervaar geen problemen, de software is iig nieuwer dan de software voor de gewone r4 kaart. Ik heb me al een tijd niet verdiept in eventuele nieuwe software, dus het kan idd zijn dat dit er niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |