abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85760765
Gebeld maar ze kunnen nog niets vinden... owh jee :o
Voices tell me I'm the shit.
pi_85793039
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gebeld maar ze kunnen nog niets vinden... owh jee :o
Oh-oh!
We'll keep on whispering our mantras.
pi_85793258
Overigens was de introweek deze week al MTM.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_85800045
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Overigens was de introweek deze week al MTM.
1e jaars niet.(CMV)

30e bijeenkomst atrium en di t/m do introductie programma.
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:41:33 #105
47102 Elvi
miemkwien
pi_89775853
Ik sta nog steeds als eerstejaars in het topic, maar ik ben inmiddels afgestudeerd CMV'er :) Ik krijg t niet voor elkaar om t zelf te veranderen (dat leerden we dan weer net níet :') ) dus als iemand anders het voor me kan doen is mijn dank groot.
pi_90167716
Weet iemand waar ik kan vinden wanneer de nieuwe studies starten? Ik zou graag in 2011 beginnen met een studie BI aan hogeschool Rotterdam maar heb geen idee wanneer het start.
pi_90646580
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef ditiseenusername het volgende:
Weet iemand waar ik kan vinden wanneer de nieuwe studies starten? Ik zou graag in 2011 beginnen met een studie BI aan hogeschool Rotterdam maar heb geen idee wanneer het start.
Ik wil zelf ook deze studie doen in 2011, en zoals de meeste studies start hij in september.
pi_91382991
Is er toevallig iemand die de opleiding Fiscale Economie volgt of heeft gevolgd?
Ik zou graag willen weten wat ik kan verwachten tijdens deze opleiding.

En is er ook iemand die de 21+ toetsen Nederlands, Engels, Economie en Wiskunde A heeft gedaan? Zo ja, zijn deze erg lastig of valt het wel mee?

Alvast bedankt!
pi_92917915
Bij het CMI (Communicatie, Media en Informatietechnologie) gaat het niet zo goed trouwens. De onderwijsmanager van Informatica en Technische Informatica is geschorst. Er gaat het gerucht dat hij docenten heeft geprobeerd te ontslaan.
Morgen en maandag houdt het CMI een korte bijeenkomst voor studenten die meer informatie willen of vragen hebben.
pi_93008194
Hoi mede-HRO'ers!

Ik ben tweedejaars V&M en heb in de eerste periode een project gemaakt waarbij een projectgenoot het nodig vond om stukken te kopieeren van een ander project dat ie had gekregen van ouderejaars. Alle projecten gaan door Ephorus en natuurlijk werd ie gepakt. De hoorzitting is inmiddels geweest en ik was vergeten hier heen te gaan..

Hoe dan ook, ik heb inmiddels een brief gekregen met een sanctie en dat is dat ik word uitgesloten van de eerste tentamenperiode (ik kan nog wel hers maken), maar dus niet meer meedoen aan de nieuwe vakken. Deze zal ik in de hertentamenweek erna dus in één keer moeten halen. Ik vind het nogal belachelijk dat ik ook een straf krijg voor iemand anders zijn fraude.. Ik kan ook niets vinden in de statuten over dat mede-projectgenoten ook worden gestraft.

Weet iemand hier meer vanaf? Mijn dank is groot!!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:45:36 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93012538
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Hoi mede-HRO'ers!

Ik ben tweedejaars V&M en heb in de eerste periode een project gemaakt waarbij een projectgenoot het nodig vond om stukken te kopieeren van een ander project dat ie had gekregen van ouderejaars. Alle projecten gaan door Ephorus en natuurlijk werd ie gepakt. De hoorzitting is inmiddels geweest en ik was vergeten hier heen te gaan..

Hoe dan ook, ik heb inmiddels een brief gekregen met een sanctie en dat is dat ik word uitgesloten van de eerste tentamenperiode (ik kan nog wel hers maken), maar dus niet meer meedoen aan de nieuwe vakken. Deze zal ik in de hertentamenweek erna dus in één keer moeten halen. Ik vind het nogal belachelijk dat ik ook een straf krijg voor iemand anders zijn fraude.. Ik kan ook niets vinden in de statuten over dat mede-projectgenoten ook worden gestraft.

Weet iemand hier meer vanaf? Mijn dank is groot!!
Je bent al bij het college van beroep geweest dus, maar vergeten naar die zitting te gaan?
Dat is echt heeeel erg jammer... Want als dat zo is kan je er weinig meer aan doen, dat is het laatste punt zeg maar.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93015066
Wat is er moeilijk aan tentamens in 1 keer halen? :?

Tsja als je het vergeten bent... kan je idd niks meer aandoen. Er zit niks anders op dan de tentamens goed leren en de rest van je studieloopbaan wraak nemen op je medestudent :)
pi_93050503
Zijn jullie ook bekend met het in hoger beroep gaan? Dat is pas mijn laatste punt namelijk.

Haha volgens mij gaat het niet lukken om wraak te nemen.. Deze sanctie die de rest heeft gehad is volgens de examencommissie een lichte straf.. De daadwerkelijke fraudepleger krijgt een zwaardere straf en hij heeft het knap moeilijk met z'n propedeusevakken.

Er is niets moeilijks aan om vakken in één keer te halen, dat is tot dusver ook gelukt maar ik hou wel van een beetje speling en ook van rechtvaardigheid. Waarom gestraft worden als je niks hebt gedaan?
  zondag 20 februari 2011 @ 14:29:54 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93056063
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:29 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Zijn jullie ook bekend met het in hoger beroep gaan? Dat is pas mijn laatste punt namelijk.

Haha volgens mij gaat het niet lukken om wraak te nemen.. Deze sanctie die de rest heeft gehad is volgens de examencommissie een lichte straf.. De daadwerkelijke fraudepleger krijgt een zwaardere straf en hij heeft het knap moeilijk met z'n propedeusevakken.

Er is niets moeilijks aan om vakken in één keer te halen, dat is tot dusver ook gelukt maar ik hou wel van een beetje speling en ook van rechtvaardigheid. Waarom gestraft worden als je niks hebt gedaan?
Dat zeg ik toch in mijn post hierboven...? :P
Daar ben je dus niet geweest, bij die zitting?
quote:
Waarom gestraft worden als je niks hebt gedaan?
Ga er dan tegen in beroep als je de kans krijgt... Daar is het hele systeem met de examencommissie en het college van beroep voor. Als jij kunt bewijzen, of hen kunt overtuigen dat jij er niks mee te maken had, wellicht dat ze dan de zaak anders bekijken. Maar door niks te doen bereik je ook niks.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93653990
1e jaars BML aan HRO :)
pi_94930969
Hoi,

Ik ben net gestopt met mijn WO-opleiding en zit een beetje te snuffelen in het hbo. Ik ben vrij onbekend met deze wereld en het verbaasd me hoeveel keuzes ik wel niet heb.

Maar affijn, ik probeer een beetje informatie te vinden over hoe goed de Informatica studie is in Rotterdam en CMD. Mijn dank is zeer groot ^^

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaejin op 02-04-2011 01:43:40 ]
pi_98057640
Edit
introductieweek start rond 22 augustus :)

[ Bericht 76% gewijzigd door cafpow op 14-06-2011 11:15:32 ]
pi_98458694
Rond wanneer krijg je de bevestiging van inschrijving? Heb net mijn pasfoto aangeleverd nadat een brief daar om vroeg
pi_98674308
Iemand enig idee wanneer de tentamenweken zijn in 2011 sept-dec?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_99271157
Een vraagje, ik heb mij vrijdag aangemeld via studielink, met als vooropleiding MBO niv.4 waardoor ik aanmerking kom voor een verkort traject, iemand enig idee hoe dit te werk gaat?
pi_99408057
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:11 schreef Stuurver het volgende:
Rond wanneer krijg je de bevestiging van inschrijving? Heb net mijn pasfoto aangeleverd nadat een brief daar om vroeg
hoe lang duurde het ongeveer tot jij de brief kreeg waarin om een pasfoto werd gevraagd?

Ik wil dit graag weten omdat ik volgende week op vakantie ga en ik wil zoveel mogelijk geregeld achter laten :)
pi_99415513
Heeft de HES nou helemaal geen introweek? Erasmus week is alleen voor universitaire studenten toch?
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:49:04 #123
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_99420070
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:47 schreef cafpow het volgende:
Een vraagje, ik heb mij vrijdag aangemeld via studielink, met als vooropleiding MBO niv.4 waardoor ik aanmerking kom voor een verkort traject, iemand enig idee hoe dit te werk gaat?
volgens mij wordt je uitgenodigd voor n intakegesprek
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_99484377
Trouwens kan je binnen de hogeschool als je tijdens de eerste maand nog overstappen van opleiding binnen dezelfde sector als je een foute keuze hebt gemaakt...
ik begin namelijk na het zien van de boekenlijst via selexyz te twijfelen of het wel de juiste opleiding voor mij is.
Het gaat om BI, maar ik zie maar 2 boeken gerelateerd met IT ertussen staan..dus twijfel nu met (I)nformatica
  vrijdag 29 juli 2011 @ 14:02:02 #125
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_100087074
Weet iemand of de boekenlijst nog vóór aanvang van het nieuwe jaar online staan? De ene boeklijst die algemeen was voor leraren stond er al wel op (waren ook maar 3 boeken voor jaar 1 :') ) maar de lijst die ik echt moet hebben is nog steeds leeg.

Zou wel fijn zijn om dat allemaal op tijd geregeld te hebben.
Op elke fokker past een bril.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:54:24 #126
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_100120541
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand of de boekenlijst nog vóór aanvang van het nieuwe jaar online staan? De ene boeklijst die algemeen was voor leraren stond er al wel op (waren ook maar 3 boeken voor jaar 1 :') ) maar de lijst die ik echt moet hebben is nog steeds leeg.

Zou wel fijn zijn om dat allemaal op tijd geregeld te hebben.
mijn opleiding heeft er n handje van om n giga boekenlijst aan te leveren en er uiteindelijk de helft ervan echt te gebruiken. Zou gewoon naar je les gaan en daar vragen welke boeken je echt nodig hebt. Je kunt ze dan eventueel dezelfde dag nog bij de selexys kopen in de winkel :Y
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:08:04 #127
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_100139190
Hmm dat zou wel zonde zijn. Ik probeer alle boeken 2e hands via bol.com te kopen, scheelt veel geld tov selexys...

Ben trouwens weer flink opgelicht :') In mei had ik zo'n startgesprek op de HR en werd me aanbevolen om aan de summerschool mee te doen ivm een Nederlandse taaltoets in het eerste jaar. Die vent vertelde me dat alles geregeld zou worden, kijk ik vandaag in osiris zit die summerschool vol. Schijnbaar moet je jezelf alsnog inschrijven... zucht.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:32:10 #128
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_100140107
Nederlandse taaltoets :')

Dat is gewoon d/t/dd/tt invullen
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:35:06 #129
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_100140202
Vond het wel een goede deal :P Als je de toets in die week voorafgaand aan het schooljaar met een voldoende afsluit hoef je hem later dat jaar niet meer te doen.
pi_100644585
Yeey hier is alles geregeld...ben nu officieel ingeschreven.
De 22e mijn startgesprek en de 25/26 introductiedagen :)
Alleen wel saaie activiteiten moet ik zeggen.
pi_100894281
Trouwens de nieuwe roosters voor het CMI staan al op hint :) En mijn mogelijke roosters vallen allemaal wel mee en heb 50% kans de maandag pas rond 12 uur te beginnen *O*
pi_100896031
Over anderhalve week beginnen aan m'n laatste jaar...
pi_101003745
trouwens, heeft iemand hier al een startgesprek gehad?
Ik heb morgen mijn startgesprek, maar heb geen flauw idee wat te verwachten? Dus weet iemand daar iets meer over?
pi_101004745
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:50 schreef cafpow het volgende:
trouwens, heeft iemand hier al een startgesprek gehad?
Ik heb morgen mijn startgesprek, maar heb geen flauw idee wat te verwachten? Dus weet iemand daar iets meer over?
Raar dat jij hem dan hebt, meeste hebben startgesprek op introductiedagen
pi_101005165
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Raar dat jij hem dan hebt, meeste hebben startgesprek op introductiedagen
komt, omdat ik me zorgen maakte over hoe wat en waar, en iedereen rond heb gemaild om meer informatie te krijgen hierover. En blijkbaar was er fout bij de registratie van mijn vooropleiding en was er niet geregistreerd dat ik recht had op de verkorte route..dus hebben we het gesprek voor morgen gepland :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:56:18 #136
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_101006574
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:21 schreef cafpow het volgende:

[..]

komt, omdat ik me zorgen maakte over hoe wat en waar, en iedereen rond heb gemaild om meer informatie te krijgen hierover. En blijkbaar was er fout bij de registratie van mijn vooropleiding en was er niet geregistreerd dat ik recht had op de verkorte route..dus hebben we het gesprek voor morgen gepland :)
Leuk :)

Meestal is het bedrijfsbureau bellen genoeg.

Kwam trouwens maar weinig HBO-ers tegen tijdens de Eurekaweek ;(
pi_101008265
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:56 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Leuk :)

Meestal is het bedrijfsbureau bellen genoeg.

Kwam trouwens maar weinig HBO-ers tegen tijdens de Eurekaweek ;(
haha..mij ben je in ieder geval niet tegen gekomen, ik wist niet eens dat de eurekaweek afgelopen week was _O- :')
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:08:28 #138
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_101009178
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:42 schreef cafpow het volgende:

[..]

haha..mij ben je in ieder geval niet tegen gekomen, ik wist niet eens dat de eurekaweek afgelopen week was _O- :')
Je hebt wel wat gemist, erg leuke week. Je moest alleen oppassen dat je je niet inschrijft bij een vereniging want daar zijn ze heel goed in
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:45:43 #139
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101021040
Ik ben van plan om deze week nog te switchen van Inholland naar Hogeschool Rotterdam tijdens de inschrijfavond op 24 aug. Ik had dit eerder kunnen doen maar heb bepaalde vragen die ik daar wil stellen. Ik doe nu namelijk communicatie en wil ook weten wat de mogelijkheden zijn om over te stappen naar wat anders.

- Een verwante opleiding
- Of totaal iets anders

Communicatie bij Inholland heeft me namelijk best wel teleurgesteld, heb gelukkig wel mijn P op zak :) maar ben bang dat ik er niet iets heel anders mee kan doen ( zoals bedrijfskunde oid).

Nog meer mensen die naar de inschrijfavond gaan? Of die communicatie of iets in die richting doen?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101024880
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben van plan om deze week nog te switchen van Inholland naar Hogeschool Rotterdam tijdens de inschrijfavond op 24 aug. Ik had dit eerder kunnen doen maar heb bepaalde vragen die ik daar wil stellen. Ik doe nu namelijk communicatie en wil ook weten wat de mogelijkheden zijn om over te stappen naar wat anders.

- Een verwante opleiding
- Of totaal iets anders

Communicatie bij Inholland heeft me namelijk best wel teleurgesteld, heb gelukkig wel mijn P op zak :) maar ben bang dat ik er niet iets heel anders mee kan doen ( zoals bedrijfskunde oid).

Nog meer mensen die naar de inschrijfavond gaan? Of die communicatie of iets in die richting doen?
Het hangt denk ik vanaf hoe erg de verandering van richting is. Want als de vakken die je nu hebt gehad enigsinds gelijk zijn aan de opleiding die je wilt doen heb je betere kansen om over te stappen.
Maar in principe kom je met communicatie terecht op het cmi(comminicatie en multimedia instituut) en daar heb je meerdere opleiding en betere kans op overstap. maar als je van communicatie naar TI wilt gaan lijkt het me lastiger..
Maar je kan mischien een mail sturen of bellen naar het studiekeuzecentrum en zij kunnen je nu al mischien verder op weg helpen... :)
maar goed, ik ga nu ook pas beginnen aan het hbo, dus het zijn maar mijn ideeen. :)
pi_101044144
zo stargesprek gehad.
Voor wie het wil weten, eerst moet je een of andere vragenlijst maken achter een pc. Daarna word die besproken met de SLC studieloopbaan coach. En word er gekeken naar je sterke en zwakke punten en evt. beperkingen en extra begeleiding besproken.
Eigenlijk een soort kennismakings gesprek :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:18:30 #142
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101077116
Thnks ! Heb toch besloten om gewoon morgen naar die opendag/inschrijfavond te gaan.
Ben benieuwd of ik ook zo een startgesprek moet doen, lijkt me eerlijk gezegd wel fijn ook al heb ik mijn P al en zal ik geen eerstejaars zijn, lijkt me toch best handig :P

Ik had een mail naar het studiekeuzecentrum gestuurd met die vraag en kreeg alleen maar contactgegevens van mensen die over de verschillende opleidingen gaan. Ik stel die vragen dan liever morgen, face to face, dan dat ik die mensen nu ga bellen enzo :) ben benieuwd, hopelijk wordt het geen super ingewikkeld iets.

Wat ga je studeren cafpow? Hoe vond je het gesprek gaan?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101077868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef Moonwalk het volgende:
Thnks ! Heb toch besloten om gewoon morgen naar die opendag/inschrijfavond te gaan.
Ben benieuwd of ik ook zo een startgesprek moet doen, lijkt me eerlijk gezegd wel fijn ook al heb ik mijn P al en zal ik geen eerstejaars zijn, lijkt me toch best handig :P

Ik had een mail naar het studiekeuzecentrum gestuurd met die vraag en kreeg alleen maar contactgegevens van mensen die over de verschillende opleidingen gaan. Ik stel die vragen dan liever morgen, face to face, dan dat ik die mensen nu ga bellen enzo :) ben benieuwd, hopelijk wordt het geen super ingewikkeld iets.

Wat ga je studeren cafpow? Hoe vond je het gesprek gaan?
Ik ga BI(bedrijfskundige informatica) doen, en het gesprek was wel leuk, gewoon lekker beetje formeel maar informeel..gewoon mijn SLC'er leren kennen :)
pi_101121132
Hoe weet je eigenlijk in welke klas je uiteindelijk komt te zitten?
Volgens mij begint de opleiding al over 1week en het wordt wel eens tijd vind ik (;
pi_101121173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef Cenahej het volgende:
Hoe weet je eigenlijk in welke klas je uiteindelijk komt te zitten?
Volgens mij begint de opleiding al over 1week en het wordt wel eens tijd vind ik (;
Als het goed is staan er van sommige opleiding al de klassenlijsten op hint, waaronder die van mij :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:40:01 #146
354150 Do1991
überscout!
pi_101129931
Hallo allemaal,

Voor de velen van jullie die aan hun eerste jaar op de HRO gaan beginnen wil ik graag wat tips geven hoe je je studie goed doorkomt!

Ik heb zelf de afgelopen 2 jaar Vastgoed & Makelaardij (de VWO route) gedaan en ben nu overgestapt naar een andere studie op de HHS omdat de school en ik totaal niet samen gingen.

1. Koop niet al je boeken op de boekenlijst van te voren maar wacht je eerste les af, daarna heb je toch nog een week om je boeken te regelen en de helft van de boekenlijst heb je niet eens nodig ;)

2. Houd voor jezelf buiten Osiris om een studiepuntenoverzicht bij, veel leraren voeren cijfers veeeeel te laat in of zelfs helemaal niet, en omdat in mijn geval de helft van mijn cijfers in mijn P overzicht stond en de andere helft in mijn hoofdfaseoverzicht heeft het voor een hoop onduidelijkheid gezorgd.

3. Ga overal zelf meteen achteraan, ze hebben daar nogal een 'van het kastje naar de muur' mentaliteit.

4. Je SLC-coach is echt je beste vriend. Kom je ergens niet uit, ga er gelijk langs!

Ik wens jullie allemaal veel succes met je nieuwe opleiding!
pi_101130188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:40 schreef Do1991 het volgende:
Hallo allemaal,

Voor de velen van jullie die aan hun eerste jaar op de HRO gaan beginnen wil ik graag wat tips geven hoe je je studie goed doorkomt!

Ik heb zelf de afgelopen 2 jaar Vastgoed & Makelaardij (de VWO route) gedaan en ben nu overgestapt naar een andere studie op de HHS omdat de school en ik totaal niet samen gingen.

1. Koop niet al je boeken op de boekenlijst van te voren maar wacht je eerste les af, daarna heb je toch nog een week om je boeken te regelen en de helft van de boekenlijst heb je niet eens nodig ;)

2. Houd voor jezelf buiten Osiris om een studiepuntenoverzicht bij, veel leraren voeren cijfers veeeeel te laat in of zelfs helemaal niet, en omdat in mijn geval de helft van mijn cijfers in mijn P overzicht stond en de andere helft in mijn hoofdfaseoverzicht heeft het voor een hoop onduidelijkheid gezorgd.

3. Ga overal zelf meteen achteraan, ze hebben daar nogal een 'van het kastje naar de muur' mentaliteit.

4. Je SLC-coach is echt je beste vriend. Kom je ergens niet uit, ga er gelijk langs!

Ik wens jullie allemaal veel succes met je nieuwe opleiding!
Hai ik heb een vraagje en hoop dat je me kunt helpen.
Ik kom zelf in aanmerking voor een verkorte route(mbo), maar ben volgens Osiris in de bi1a 2011-2012 (havo) klas gezet, nu zijn er 3 klassen bi1m en bi1v kan ik er vanuit gaan dat bi1m de mbo klas is? Want ik vermoed dat ik in de verkeerde klas zit ..
pi_101130816
Zeg, ik heb een vraag. In de brief die ik heb gekregen over mijn introductie staat er dat ik 29 augustus meer informatie kan vinden op Hint. Allemaal leuk en aardig, alleen ik kan toch nog niet inloggen op Hint? :'( Kan iemand dit even uitleggen?
pi_101131167
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef Tree het volgende:
Zeg, ik heb een vraag. In de brief die ik heb gekregen over mijn introductie staat er dat ik 29 augustus meer informatie kan vinden op Hint. Allemaal leuk en aardig, alleen ik kan toch nog niet inloggen op Hint? :'( Kan iemand dit even uitleggen?
als het goed heb je een soort pasje ontvangen, waarop je studentnr. staat en een wachtwoord.
Het is er eentje die je zeg maar kan dubbelvouwen en dan lijkt het net een echte pas, het is rood met wir en er staat op www.hint.hro.nl en het logo enz. En aan de achterkant staan je gegevens.
En met die gegevens kan je inloggen zodra je ze hebt ontvangen :)

trouwens weet iemand waar ik kan vinden hoeveel elk termijn van collegeldbedraagt, ik kan alleen het totaalbedrag vinden :{
pi_101131225
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef cafpow het volgende:

[..]

als het goed heb je een soort pasje ontvangen, waarop je studentnr. staat en een wachtwoord.
Het is er eentje die je zeg maar kan dubbelvouwen en dan lijkt het net een echte pas, het is rood met wir en er staat op www.hint.hro.nl en het logo enz. En aan de achterkant staan je gegevens.
En met die gegevens kan je inloggen zodra je ze hebt ontvangen :)

trouwens weet iemand waar ik kan vinden hoeveel elk termijn van collegeldbedraagt, ik kan alleen het totaalbedrag vinden :{
staat dat niet ergens op studielink?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')