Ik ben het hier zeker niet mee eens. Ze krijgen genoeg te eten! Iemand zit echter niet voor niks in het ziekenhuis.quote:Op zondag 4 januari 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
Veel mensen vallen af in het ziekenhuis omdat ze te weinig eten krijgen of omdat het zo smakeloos is dat ze heel weinig eten.
Ik lag in het UMCG en daar viel het eten best mee. Een ruime keuze voor ontbijt, warm eten en de broodmaaltijd 's avonds. Alleen in het weekend was het bar slecht.quote:Op zondag 4 januari 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
Veel mensen vallen af in het ziekenhuis omdat ze te weinig eten krijgen of omdat het zo smakeloos is dat ze heel weinig eten. Ondervoeding in ziekenhuizen is een bekend probleem en als het goed is een speerpunt van de diėtisten in het ziekenhuis. Dus dat je er afvalt is helemaal niet gek.
22 kilo afgevallen? Wij willen zwaarder worden, aankomenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nu een maand of 4 gestopt met sporten met als gevolg zo'n 22 kilo afgevallen.
Dus ik raad aan krachtsport i.c.m. gezond en veel eten
Ja, daarom zeg ik, goede krachtsport + goede voeding. Ben op deze manier ook op een gezonde manier een kilo of 35 aangekomen totaal in het verledenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef kissa het volgende:
[..]
22 kilo afgevallen? Wij willen zwaarder worden, aankomen
22 kilo afgevallen en 35 aangekomen?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, goede krachtsport + goede voeding. Ben op deze manier ook op een gezonde manier een kilo of 35 aangekomen totaal in het verleden
35 kilo dat is best veel. Hoeveel woog je daarvoor dan? Ik heb namelijk het idee dat ik niet veel zwaarder meer word, ik zit qua bmi ook al redelijk aan de bovenkant (BMI van 24). Ik wil tot de 80 kilo komen met mijn lengte van 1,75 en vraag me af of dat wel haalbaar is. Spier danwel te verstaan en geen vet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, goede krachtsport + goede voeding. Ben op deze manier ook op een gezonde manier een kilo of 35 aangekomen totaal in het verleden
Voordat ik met krachtsport begon woog ik 75kg, op mijn max woog ik 110kg. Nu weeg ik 88kg.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef ssebass het volgende:
[..]
35 kilo dat is best veel. Hoeveel woog je daarvoor dan? Ik heb namelijk het idee dat ik niet veel zwaarder meer wordt, ik zit qua bmi ook al redelijk aan de bovenkant (BMI van 24). Ik wil tot de 80 kilo komen met mijn lengte van 1,75 en vraag me af of dat wel haalbaar is. Spier danwel te verstaan en geen vet.
Ik ken het. Voordat i k stressig werd woog ik 70 kg (gestopt met roken) , ik wil terug/omhoog naar ongeveer 58 kilo (ben vrouw)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef ondeugend het volgende:
ja happy zijn.
Ik had ooit hetzelfde probleem, tot ik echt lekker in mijn vel zat.
Daarna ging het te snel vanzelf.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Pien85 het volgende:
TVP, zelfde probleem. Na dat mn relatie stuk liep ben ik 10 kilo afgevallen. Maand geleden woog ik nog 44 kilo bij 1.63m. Nu geloof ik wel weer wat aangekomen, maar heb altijd al ondergewicht gehad, wil nu wel eens gewoon een gezond gewicht hebben...
Jep, ik weet t... maar het komt ook wel, helaas wel heel erg langzaam... ben altijd dun geweest, en krijg het er gewoon niet aan!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef kissa het volgende:
[..]
Sterkte en doe je best! Een kilootje of 56 mag je best wegen! Is nog steeds slank!
Je moet ook niet alles gelijk uitspugen na het eten...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Pien85 het volgende:
TVP, zelfde probleem. Na dat mn relatie stuk liep ben ik 10 kilo afgevallen. Maand geleden woog ik nog 44 kilo bij 1.63m. Nu geloof ik wel weer wat aangekomen, maar heb altijd al ondergewicht gehad, wil nu wel eens gewoon een gezond gewicht hebben...
dan slip je dicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:08 schreef -Mellow- het volgende:
Oja, bananen. veul bananen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |