quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat 12 een priemgetal was
was al helemaal verontwaardigd dat uitgerekend jij dat niet wist![]()
ninja-editquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, "nevenoplossingen" als 6-8-10 tellen natuurlijk niet. U weet wel waarom mevrouw.
en dan is een meisje van 1.60m nog sterker ookquote:
Nee, netwerkspel me een vriend van me... maar zo sta ik na 90 minuten en een halve verlenging op 3-3, zo krijgt hij het op zijn heupen en wint met 6-3quote:
Muckjequote:
Jij gooide gewoon je boezem in de strijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan is een meisje van 1.60m nog sterker ook
zaterdagavond jaquote:
werkt altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gooide gewoon je boezem in de strijd.
truste kabouterpleepoteigenaarquote:
Ik speelde vanavond met FC Twente in de kwartfinale van de CL tegen Chelsea... stond 1-1 in de 44e minuut, het was 3-3 bij rustquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, netwerkspel me een vriend van me... maar zo sta ik na 90 minuten en een halve verlenging op 3-3, zo krijgt hij het op zijn heupen en wint met 6-3.
Dan bevriest het bij -10quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef Muck het volgende:
als je hoog op een berg zit, kookt water bij 80 graden he?
maar hoe zit het dan met bevriezen?
is dat zo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan bevriest het bij -10
Yep.quote:
ik vroeg het me ineens afquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep.
In de ruimte is het vrij koud, maar daar kom je erg weinig ijs tegen hoor.
Tenzij Ola een Raket afschiet, natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep.
In de ruimte is het vrij koud, maar daar kom je erg weinig ijs tegen hoor.
Ga je natuurkunde studeren?quote:
echt niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je natuurkunde studeren?
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef DR34M3R het volgende:
Hey PeZu! Wat is er met je avatar gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |