Auto wassen? Het vriest?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:25 schreef OA het volgende:
Net nog een bak van op. Nu even tanken en de auto wassen!
Ik gok zo dat hij bij het tankstation de wasstraat doorrijdtquote:Op zondag 4 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto wassen? Het vriest?
Of wil je van je auto af?
Wassen ze daar dan zonder waterquote:Op zondag 4 januari 2009 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik gok zo dat hij bij het tankstation de wasstraat doorrijdt
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wassen ze daar dan zonder water
Ik was dat ding pas als het niet meer vriest, die overgrote fohnen in die wasstraten maken niet alles droog.
Met de hand wassen kost me geld, een autowasstraat niet
Ik doe dat altijd bij de shell, maar helemaal droog kan gewoon niet. Dus ik gok het er maar niet op.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:33 schreef BrandX het volgende:
[..]waar ik altijd heen ging hier bij de Shell, dan kwam hij er werkelijk helemaal droog onder vandaan
Alleen de banden waren nog een beetje nat, van de vloer.
In dat kader is deze ook wel dubieus:quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
Oh enne Klonk, nog bedankt voor je toilet verhalen van gisteren avond, ik heb nog steeds allemaal riool en toilet advertenties om dit topic staan
quote:Vlaaipakket thuisbezorgd
I/n handomdraai een lekkere vlaai voor op je feest of cadeau te doen
www.artvlaai.nl
Nou wil ik helemaal geen ontbijt meerquote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat kader is deze ook wel dubieus:
[..]
En weer zo'n datingbanner... met vrouwen in achterlijke poses waarvan ik me afvraag of er ooit iemand serieus op reageert...quote:
Ik bedoelde natuurlijk dat Klonk in Limburg woont he!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou wil ik helemaal geen ontbijt meer
Die heb ik ook al een aantal keren zien langskomen.. GSMweb en FBTO heerschen nu over het schermquote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weer zo'n datingbanner... met vrouwen in achterlijke poses waarvan ik me afvraag of er ooit iemand serieus op reageert....
Blijkbaar gaat men er van uit dat er succesvolle dates volgen, want ik krijg nu een banner van conoomenzoquote:Op zondag 4 januari 2009 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een aantal keren zien langskomen.. GSMweb en FBTO heerschen nu over het scherm
Het is 4 graden hier. Het warme westen des lands, jeweetquote:Op zondag 4 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto wassen? Het vriest?
Of wil je van je auto af?
Welnee. Daar wordt ie niet schoon genoeg van...quote:Op zondag 4 januari 2009 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik gok zo dat hij bij het tankstation de wasstraat doorrijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |