Op zondagquote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
nee man, zo dom ben ik nou ook weer niet.Ik heb gewoon gezegd: kom maar naar den bosch toe. Nu denkt ie dat we daar gaan winkelen
![]()
Handig, op zondagochtend!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
nee man, zo dom ben ik nou ook weer niet.Ik heb gewoon gezegd: kom maar naar den bosch toe. Nu denkt ie dat we daar gaan winkelen
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
bij hilvarenbeek zijn de beekse bergenook leuk!
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Te dromen over sla die hij p0wned?
ga daar maar wel vanuit jaquote:
dat was het eerste wat ik dacht jaquote:
quote:
Wel eens gehoord van koopzondagenquote:
Den Bosch is geen randstadquote:Op zondag 4 januari 2009 10:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Wel eens gehoord van koopzondagen
In Den Haag zijn op zondag in de stad gewoon alle winkels open. En in een aantal winkelcentra aan de rand van de stad ook.
edit: ochtend niet, ze gaan open om 12:00uur
van: "woehoe wilde dieren enzo!"quote:Op zondag 4 januari 2009 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had de verwarring bij MPG wel groter gemaakt.
Vandaag is het koopzondag in Den Boschquote:
Maar omdat Den Haag altijd open is wilt niet zeggen dat heel Nederland altijd open is. Wij zijn maar eenvoudige boeren hoor, volgens de randstadsmensenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vandaag is het koopzondag in Den Bosch![]()
http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Den%20Bosch.html
Als MPG vraagt waar hij zijn zwembroek voor nodig heeft... dan komt dat door mijn smsquote:Op zondag 4 januari 2009 10:08 schreef Muck het volgende:
[..]
van: "woehoe wilde dieren enzo!"
Naar: "hehehe langnek met oorwarmers"
ik had het over koopzondagen in het algemeen, en haalde Den Haag aan als 'kijk mij mazzel hebbenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar omdat Den Haag altijd open is wilt niet zeggen dat heel Nederland altijd open is. Wij zijn maar eenvoudige boeren hoor, volgens de randstadsmensen
Niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
Straks maar even langs gaan. Dan kan ik eindelijk eens wat meuk kopen. Gisteren was ik bij een Praxis vestiging die de zaterdag voor het laatst open was wegens verbouwing. Alles was leeggekocht door de opruimkortingen. Mensen![]()
Wie koopt er nu lelijk behang? Ik bedoe dus echt dat alles weg was. Op nog wat lelijke tuinspullen na, zelfs de tokkies wilden die niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |