Een of ander onbeduidend zangeresje uit de Statesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Aoristus het volgende:
Wie is Pink dan?
Wie is Floyd dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Een of ander onbeduidend zangeresje uit de States
Zou me niks verbazen als de helft er uitgeknipt is. Dat willen die hanenwurgers bij de Publieke omroepen nog wel eens doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ontzettend slechte documentaire. Een eenvoudige opsomming van albums waarbij sommige gewoon vergeten zijn (soundtracks!). Zielloos en zonder echt iets nieuws...helaas, gemiste kans.
Dan nog was het tamelijk fantasieloos in elkaar gezet. Iedereen die een beetje interesse heeft in muziek wist dit al en kan het voor de camera oplepelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de helft er uitgeknipt is. Dat willen die hanenwurgers bij de Publieke omroepen nog wel eens doen.
Pink Floyd is een samenvoeging van de namen van twee bluesmusici, Pink Anderson en Floyd Council.quote:
Dat is balen 20 minuten korter als in het gids stond vermeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de helft er uitgeknipt is. Dat willen die hanenwurgers bij de Publieke omroepen nog wel eens doen.
Dat deden ze bij Seven Ages of Rock ook geloof ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wel vreemd van de PO als ze eruit knippen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat deden ze bij Seven Ages of Rock ook geloof ik.
Dat klopt wel, geloof ik. Ik heb deze docu eerder bij de BBC gezien en ik miste wat stukken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Verdomd, ik dacht al, had ik dat niet eerder gezien, het meeste kende ik al en miste nog wat, zal wel met rechten te maken hebben, er zat meer muziek in dacht ik. Niettemin, het was toch weer mooi dit te zien, ik heb nu meer gelet op wat ze vertelden. Nick Mason is wel de meest komische van het stel. In die tijd van lang haar kon zelfs een Golden Retriever een platen-contract krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat klopt wel, geloof ik. Ik heb deze docu eerder bij de BBC gezien en ik miste wat stukken.
Veel beelden van Live at Pompeii vind ik nooit erg. Ik vond het wel jammer dat er zoveel live-opnames bij zaten uit de periode zonder Waters. Als je het dan in de docu hebt over Shine on you crazy diamond , pak dan ook een opname uit die tijd. Maar misschien zijn die beelden er wel niet ....quote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vond de docu weinig verhelderend, en ze gebruikten wel erg veel beelden van Live at Pompeii.
Ik heb het helaas ook gemist (dacht dat het wel op uitzending gemist zou komen, maar dat is dus blijkbaar niet zo). Mocht iemand het opgenomen hebben, zou die het dan willen delen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef jasperkruizinga het volgende:
Wie heeft het opgenomen of heeft de origenele BBC uitvoering en is zo vriendelijk het op een DVD te zetten?
Alle interessante dingen komen om een of andere reden nooit op uitzending gemistquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef wijnhonderd het volgende:
[..]
Ik heb het helaas ook gemist (dacht dat het wel op uitzending gemist zou komen, maar dat is dus blijkbaar niet zo). Mocht iemand het opgenomen hebben, zou die het dan willen delen ?
Ik vond het wel degelijk verhelderend, mede daarom heb ik 'm nog eens gekeken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |