Was je er nog bij vanavond Terror? Ik neem aan dat je, je favoriete team wel bent nagevolgd?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag weer een goaltje. Ik vind het overigens onbegrijpelijk dat hij aan een club als de Graafschap is verhuurd. Daar krijgt ie als ie geluk heeft 1.5 kans. Ze hadden hem of bij betere club moeten stallen of in bij een topclub in de eerste divisie. Daar leer je als spits meer dan bij een degradatieklant.
quote:Ben Sahar 'serieuze optie' voor Vitesse
Door Mike Boeschoten
Vrijdag, 01 mei 2009, 20:35
Vitesse hoopt Ben Sahar na dit seizoen toe te voegen aan haar selectie. De Arnhemmers houden de verrichtingen van de Israėlische aanvaller nauwlettend in de gaten.
Ben Sahar, eigendom van Chelsea, speelt momenteel op huurbasis voor De Graafschap. Van zijn Londense werkgever, waar hij nog een contract tot 2011 heeft, hoorde hij tot dusver nog niets met betrekking tot zijn toekomst.
"Wij volgen Ben Sahar", erkent Vitesse-trainer Theo Bos tegenover Omroep Gelderland. "Hij is een serieuze optie. Ik weet niet hoe ver we daarmee zijn." Sahar: "Na tien mei wordt er meer duidelijk. Nu concentreer ik mij op het behoud van De Graafschap. Maar ik weet dat meerdere clubs mij volgen."
Naar verluidt zouden ook NEC en Borussia Dortmund interesse hebben.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:05 schreef De_Hypotheker het volgende:
Laat maar komen, alleen dan niet gehuurd.
Sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gast komt idd gewoon te kort voor een niveau hoger dan de Graafschap.
Hij heeft wel potentie. Ik denk dat hij bij een betere club echt belangrijk kan worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Chadi het volgende:
Vind hem ook niet echt geweldig spelen.
Is wel als een verschil als je tegen Waterman of Verhoeven staatquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef Chadi het volgende:
Vind hem ook niet echt geweldig spelen. DIe van Wolfswinkel was weer zeer koel in het afmaken
Dat weet ik niet.. Hij heeft best potentie..quote:Op zondag 10 mei 2009 19:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gast komt idd gewoon te kort voor een niveau hoger dan de Graafschap.
quote:Vitesse maakt interesse in Sahar concreet
Geschreven op zondag, 17 mei om 15:24
Vitesse maakt serieus werk van de komst van Ben Sahar. De aanvaller van Chelsea, die dit seizoen op huurbasis bij De Graafschap speelt, heeft reeds gesproken met de clubleiding van de Gelderse club. Volgens Omroep Gelderland is Vitesse nu in onderhandeling met Chelsea.
Sahar heeft nog een eenjarig contract in Londen en Vitesse zal dus met een transfersom moeten komen. Dit zou nog wel eens problemen kunnen meebrengen, aangezien de club eigenlijk geen geld in de clubkas heeft zitten. Vitesse zal eerst spelers moeten verkopen om nieuwe krachten te kunnen aantrekken.
De kans is groot dat Ricky van Wolfswinkel een van de spelers is die zal vertrekken. De jonge aanvaller staat in de belangstelling van FC Utrecht en heeft wel oor naar een transfer. Mocht Van Wolfswinkel vertrekken, dan moet Sahar de spits vervangen. Bij Chelsea kwam de Israėliėr niet verder dan drie optredens in de Premier League en bij De Graafschap staat de teller op zestien wedstrijden en vijf treffers.
Maar ja, je hebt hem eigenlijk alleen bij De Graafschap in actie gezien neem ik aan?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heb 'het' nog steeds niet in hem gezien. Veelbelovende schot en acties soms maar mis bij hem vooral de rust en de intelligentie.
In een half jaar bij de Graafschap heeft Sahar 5 goals gemaakt, dat is gewoon goed in zo'n verdedigend team.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wel grappig het minst scorende spitsenduo van de eredivisie wordt verkocht voor 4 miljoen euro.
Gast hoeveel wedstrijden heb jij gezien?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In een half jaar bij de Graafschap heeft Sahar 5 goals gemaakt, dat is gewoon goed in zo'n verdedigend team.
Perfecte vervanger van Leonardo toch? Alleen is Leo iets beter, maar dat kan een kwestie van tijd zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze hem kopen hebben ze bij Ajax wel weer een dwerg bij
quote:Hoofdrol Sahar in Espanyols premičre van stadion
Espanyol heeft zondagavond haar officieuze debuut in het Estadio Cornellį-El Prat, de nieuwe thuishaven, opgeluisterd met een klinkende overwinning op Liverpool: 3-0. Ben Sahar was met twee doelpunten een van de van de uitblinkers in de zege van de ploeg van Mauro Pochettino.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |