Volgens mij is 436 de laatste versie. Als je die hebt, zit je goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, die heb ik zelfs nogMoet er nog gepatched worden of iets?
Taken is wel cool.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef Nielez het volgende:
Gokje gedaan.
Taken aan t kijken, best een toffe film tot nu toe.
Ik kan er echt niks zinnigs over zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:34 schreef Dupje het volgende:
Wel of geen oplosbare hechtingen?
iemand een idee?
Jarhead schijnt zeer de moeite waard te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef morgane het volgende:
Nope, heb alles al geprobeerd. Maar er zijn nog veel meer games die ik niet aan de praat krijg op Vista, dus ga binnenkort maar eens een dualboot met XP erop gooien.
Weet iemand of Showtime een leuke film is? Of nog een andere aanrader voor wat ik kan kijken vanavond?
Mm, ff proberen zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef IrishBastard het volgende:
Heb je dual core? Moet je even op 1 core laten draaienHad ik namelijk in het begin ook, daarna werkt het vlekkeloos
Over the hedge is nu 15 minuten bezig -> reclame.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef morgane het volgende:
Nope, heb alles al geprobeerd. Maar er zijn nog veel meer games die ik niet aan de praat krijg op Vista, dus ga binnenkort maar eens een dualboot met XP erop gooien.
Weet iemand of Showtime een leuke film is? Of nog een andere aanrader voor wat ik kan kijken vanavond?
Compatibiliteit instellen werkt misschien ook?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mm, ff proberen zo. Waar stel je dat in?
Over The Hedge is leuk! Heb ik in de bios gezienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Nielez het volgende:
[..]
Over the hedge is nu 15 minuten bezig -> reclame.
Hippe film, nog niet gezien.
Als prog draait, even ctrl-shift-esc voor taakbeheer, dan in de programmalijst UT opzoeken, en daar met rechtermuisknop naar affiniteit, dan alleen core 1 selecteren (of 2 natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mm, ff proberen zo. Waar stel je dat in?
Mmm, het heeft nog niet veel effect maar iig wel vooruitgang. Ik ga morgen eens verder prutsen, zo ff de stad inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als prog draait, even ctrl-shift-esc voor taakbeheer, dan in de programmalijst UT opzoeken, en daar met rechtermuisknop naar affiniteit, dan alleen core 1 selecteren (of 2 natuurlijk)
UT gaat prima.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef morgane het volgende:
Vista is sowieso ruk wat oudere games betreft, kan Age of Empires 2 niet eens spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |