Jawel, ze is op stap, oftewel weg, oftewel retsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
"op stap", nu zijn we nog geen steek verder, kutdialect
Mentale leeftijd, jeweets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opzich wel mooi omdat IB en Nielez en Morgane gewoon jonger zijn
Oke het waren dan ook wel aardappeltjes maar dan nogquote:[bewerk] Gnocchi van aardappel
Gnocchi di patate zijn een soort ovale balletjes, gemaakt van aardappel en tarwemeel. Het is een typisch Italiaans gerecht. De aardappelen worden gekookt en gepureerd, en daarna met het meel en wat zout gekneed en dan gekookt in kleine balletjes. De gnocchi zijn klaar als ze komen bovendrijven. Ze worden vaak geserveerd met een saus van tomaten of van zachte kaas.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nielez is 18 en CP 19 dus dat zijn de blagen.
Ach toen ik jouw leeftijd had zag ik ook nog overal een sexual innuendo inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nog 5 maandjesoh, en toepasselijke TT
Oh ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gnocchi is zooo matig hewij dachten op vakantie dat dat aardappeltjes waren nou
Nou enquote:
Hehe ja dat hoort niet met gnocchi iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wij gingen ze dus bakken ipv koken omdat we dachten dat het krieltjes warenmisschien is dat de fout
Hoiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
Als ik al die leeftijden voorbij zie komen, voel ik me ineens zo oud....
Dat ben je ook, dus tsja...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
Als ik al die leeftijden voorbij zie komen, voel ik me ineens zo oud....
Jij bent dan inderdaad ook wel antiek jaquote:
Bijna 30, daaamn.quote:
Fuck zeg. Heb je al uitgezocht naar welk bejaardentehuis je wilt en hoe hoog je AOW is?quote:
AOW is veel te laagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fuck zeg. Heb je al uitgezocht naar welk bejaardentehuis je wilt en hoe hoog je AOW is?
Wasda?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb me toch ineens zin in een pitstop broodje
De pitstop? Ken je die toko niet? Lekkerste hamburgers in Nijmegenquote:
Ironisch genoeg gaat het daar dan weer vooral over zeer jonge mensenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig hebben ze ook aan die groep gedacht op FOK!, [OUD]!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |