bangquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja ik heb die roos... maar die hangt tegenwoordig in mijn slaapkamer... so shoot me now...
Thank youquote:
Voelt je bezoek zich gelijk thuis!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:18 schreef Synthesist het volgende:
Alleen het idee dat anderen je huiskamer betreden en thuis hetzelfde hebben hangen...
Die mening is best jammer. Het gaat gewoon om algemeen populaire stijlen en goedkope oplossingen om dat te bereiken. Erg sneu dat die bekende ontwerpers de popijopie trends volgen en daar nog veel te veel geld voor durven te vragen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Voelt je bezoek zich gelijk thuis!![]()
Ikea, vroeger dacht ik dat het nog wel wat was. Nu zie ik gewoon dat sommige meubelontwerpen gejat zijn van bekende ontwerpers. Dat is jammer, want in principe is het een goede winkel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:33 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik ben de mijne nu in elkaar aan het zetten maar ik kom 3 blaadjes tekort
Het gaat soms om ontwerpen uit de jaren 50 of 60. Niet trend volgend maar zelf iets heel nieuws bedenken, dat is gewoon knap. Bij Ikea jatten ze dan je idee en maken een goedkopere kopie.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die mening is best jammer. Het gaat gewoon om algemeen populaire stijlen en goedkope oplossingen om dat te bereiken. Erg sneu dat die bekende ontwerpers de popijopie trends volgen en daar nog veel te veel geld voor durven te vragen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb die witte hond op de rode achtergrond..cartoon-achtige stijl. Heb hem nog nooit gezien bij iemand anders..maar hij is supervet
FF plaatje zoeken..uno momento
/edit: dat ding is dus nergens te vindenen nee, geen zin om een foto te maken
Haha die wou ik ook postenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |