Dankquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef SubCulture het volgende:
Oja, zoals uit de Berlijn blog (credits) blijkt, kan weer tussen juli en september goedkoop gereisd worden naar Berlijn via www.nshispeed.nl (enkeltje vanaf 31 euro).
Dus voor de mensen die nog heen willen? Je bent voor ongeveer 65 euro klaar!
Ja Berlijn is zeker goedkoper dan andere grote steden in Europa.Ook uitgaan en eten/drinken vond ik toch best goedkoop.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kickje, ik wil wellicht een paar daagjes naar Berlijn.
Ligt het aan mij of is Berlijn qua overnachtingen echt spotgoedkoop vergeleken met andere grote hoofdsteden in Europa? 60 EUR voor twee nachten één persoons kamer ensuite lijkt haalbaar.
- Tennis Borussia Berlin - Karlsruher SC, 1 augustus, 19:30, Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark, Prenzlauer Bergquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:36 schreef MCH het volgende:
1ste ronde Bundesliga Hertha - Hannover
Eerste ronde DFB Pokal
Wat is er pik? Zoals je kunt zien ben ik acht nachten in Berlijn en kan ik zowel de DFB Pokal wedstrijden als de eerste ronde bundesliga meepakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
- Tennis Borussia Berlin - Karlsruher SC, 1 augustus, 19:30, Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark, Prenzlauer Berg
- Union Berlin - Werder Bremen, 2 augustus 14:30, An der Alten Försterei, Köpenick
Die Bundesliga-wedstrijd zal waarschijnlijk geen zak aan zijn, zoals gewoonlijk in de eerste ronde van competities, en 't lijkt me sterk dat je naar alledrie die wedstrijden gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er pik? Zoals je kunt zien ben ik acht nachten in Berlijn en kan ik zowel de DFB Pokal wedstrijden als de eerste ronde bundesliga meepakken.
Waarom zou ik niet naar al die 3 wedstrijden gaan? Kaartjes zijn niet duur en uitgezonderd voor Union misschien wat lastiger te verkrijgen, maar ik ben zeker weten bij alledrie aanwezig. Als je tig keer in die Haupstadt bent geweest hoef je niet meer rond te hangen op Unter Den Linden of de TV-toren te beklimmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die Bundesliga-wedstrijd zal waarschijnlijk geen zak aan zijn, zoals gewoonlijk in de eerste ronde van competities, en 't lijkt me sterk dat je naar alledrie die wedstrijden gaat.
OK, pik. Wel foto's maken, hč? Vooral van de Tennis Borussia-wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet naar al die 3 wedstrijden gaan? Kaartjes zijn niet duur en uitgezonderd voor Union misschien wat lastiger te verkrijgen, maar ik ben zeker weten bij alledrie aanwezig. Als je tig keer in die Haupstadt bent geweest hoef je niet meer rond te hangen op Unter Den Linden of de TV-toren te beklimmen.
Niet echt de allerbeste pizzeria maar wel een leuke ervaring en verse pizza uit de steenoven kun je krijgen bij Kiki Blofeld. Dit is een strandbar langs de Spree in het oosten van Berlijn, hele relaxte sfeer en in het weekend zijn er ook wel eens feestjes. Weet echter niet of je hiervoor te porren bent maar het is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Weet er iemand nog een ECHT goed/leuk italiaans restaurant in Berlijn?
Haha oeps sorry, moet hier dus toch vaker kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Leinonlein en loeszie, bedankt voor de reacties. Helaas wel te laat, dus die bewaren we voor de volgende keer.
MrKawada is geweest, niet ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha oeps sorry, moet hier dus toch vaker kijken. Heb je het leuk gehad in Berlijn en heb je nog een lekkere italiaan gevonden waar wij absoluut heen moeten?
Huh jij vroeg toch om Italiaanse restaurants? Ben nu even de draad kwijtquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
MrKawada is geweest, niet ikDie reageert hier zo nog wel, denk ik.
Ik zie trouwens net je blog: leuk. Weet je ook hotels in Friedrichshain, en nog meer in Prenzlauer Berg, en het liefst ook hotels met websites?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |