Je kunt volgens mij maar met 1 syncen (dus content overzetten), maar vanaf andere kun je dan streamen. Meen ik, want ik sync alles maar vanaf 1 Mac.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee?
Apple tv synct perfect met mijn MacBook.
Nu kan mijn iTunes op vista tv Apple tv niet vinden??
Via instellingen op Apple tv ga ik naar Computers en krijg een code maar kan die dus niet intoetsen
Ja kom er net achter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij maar met 1 syncen (dus content overzetten), maar vanaf andere kun je dan streamen. Meen ik, want ik sync alles maar vanaf 1 Mac.
Er zit helaas niks anders op dan even die ide case om te ruilen naar de sata versie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef Norrage het volgende:
Bah heb ik mijn nieuwe harde schijf binnen, en een USB case erbij...Is het een IDE to USB case!!! Ik had geen idee dat er een verschil zat tussen die cases wat betreft compatabiliteit, en op de mycom site is het in ieder geval niet duidelijk....zucht...(staat niet bij of het SATA is of IDE, echt onzinnig, aangezien op de doos wel beide staat en ze dus die keuze zouden moeten geven.....
Heeft iemand een manier om te migreren naar de nieuwe harde schijf zonder die case? Anders voel ik me verneukt....en moet ik nog even een SATA case gaan aanschaffen....(waar?)
Of die films stream je dan vanaf die andere computerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja kom er net achter.
Nu mijn films ook maar op mn macbook zetten. Alleen die schijf is niet zo groot. Dus balen. .
Ik kan geen films uit itunes verwijderen en dan wel laten staan op mijn Apple tv?
Edit: nee dat kan dus niet. Zodra ik de film uit Itunes haal is de film daarna ook weg van mijn Apple TV.
Dan wordt het alleen de muziekdvd's erop zetten en een paar die ik regelmatig kijk.
Verder zet ik er dan films op, kijk ze en verwijder ze.
Aah bah, stonden die cases onder een ander kopje.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Er zit helaas niks anders op dan even die ide case om te ruilen naar de sata versie.
Voor de hdd van je MacBook heb je deze nodig: ICIDU 2.5" SATA HDD Enclosure Artikelnr: 166019
Haha, allebei tegelijk als het moet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Siyara het volgende:
Hoi iedereen,
Nieuw in deze topic... Wil één dezer dagen mijn eerste mac gaan aanschaffen (Macbook Pro, twijfel nog over 17 inch of 15, hangt even van dinsdag af). Hoor veel klachten over de 9600 GT die in de nieuwe Macbook pro's zit (over Black screens of Death en dergelijke). Mensen ervaringen met deze klachten?
Verder zou zo'n macbook Pro straks toch perfect in staat moeten zijn om Diablo 3 en Starcraft 2 te gaan draaien?
Ik denk dat de iPhone 3G ongewijzigd blijft, maar dat ze er een iPhone Nano naast introduceren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat er nieuwe iPhones komen dinsdag?
Ik verwacht dat de 8GB eruit gaat , en een 32GB voor in de plaats komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat er nieuwe iPhones komen dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |