Nou, het is goed eten. Ik leef nog en heb nergens last vanquote:Op maandag 9 februari 2009 00:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
tijdens het garen:
[ afbeelding ]
net klaar:
[ afbeelding ]
lekkere garnalen. Gestoomd..
omhulsel: soort van rijstvel-achtig-iets/// (leuk voor scrabble)
Ik had niets anders verwachtquote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Nou, het is goed eten. Ik leef nog en heb nergens last van
hmm alleen het toetje? dacht voorgerechtjes hapjes, drinken, etc. en dan brownies muffinsquote:Op maandag 9 februari 2009 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwachtIk ga trouwens het toetje regelen
Muffins
idd...een keer GEEN brownies
![]()
Ik ben goed maar niet gekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmm alleen het toetje? dacht voorgerechtjes hapjes, drinken, etc. en dan brownies muffins
ach kunnen ook iet simpels maken voor de groep.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben goed maar niet gekHebben we het volgende wel eens over
Dimsums? Die dingen die we laatst hadden? Of is dat weer iets anders?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach kunnen ook iet simpels maken voor de groep.....
heb nog een 100dimsums ....... kost me 2 min werk voor 30 stuks te maken......
komt de vriezer ook weer eens leeg.
het is toch geen culinair meet
Ik doe geen van beidenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef prupke het volgende:
u heeft nog 5 dagen om uzelf af te melden
of aan te melden
welke P??quote:Op zondag 15 februari 2009 00:24 schreef PKfotografie het volgende:
is nog voor een man of 10 ruimte.
hoe meer zielen, hoe langer P in de keuken staat
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
ehhhh.......
in de keuken staan denk ik Pdehoog, Pkfotografie, en Prupke........
kom ik nog op terug..
nee maar das niet erg......quote:
ghehehe... je vertrouwd me wel iets toe hequote:Op zondag 15 februari 2009 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nee maar das niet erg......
emmertje kan mooi in een emmertje een afwasje doen, als de P mensjes aan hun wel verdiende biertjes zitten.
ieder zijn taak.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ghehehe... je vertrouwd me wel iets toe he
eten van me? Denk dat er weinig meet overblijft dan.....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ieder zijn taak.
of je kookt, of we eten van je, of je doet de afwas.
meer taken zijn er niet
hmmm BBQ meet dan maar?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
eten van me? Denk dat er weinig meet MEAT overblijft dan.....
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:08 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Kom deze zomer eerst maar eens gewoon BBQ-en hier
anders maak ik wel een topicquote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
ff 5 maanden vooruit plannen? Grapjas, je kent me toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |