Poep natuurlijk, burgers zijn altijd wel te porren voor oorlog, mits je het leuk inpakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Burgers willen nooit oorlog het zijn overheden die oorlog voeren en zelfs hun eigen volk daarmee onderdrukken.
bold statement
Hamas is ook gewoon winnaar van de verkiezingen hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat is het mooie van onze democratie, als iedereen over vier jaar op een seculiere partij gaat stemmen dan gaat heus in notime weer de andere kant op.
het begin van het einde...quote:IDF artillery targets Gaza
IDF escalating attacks? For first time since Gaza op's start, IDF artillery units shell targets in Strip. Meanwhile, Air Force hunts for senior Hamas terror activists in Strip, hits dozens of targets Saturday; Hamas officer killed after car hit by aircraft
www.ynetnews.com
ik kom net van de cuyp af en het is heerlijk zacht weer. overigens hebben de meeste demonstranten flinke shawls om.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef sp3c het volgende:
het is ook fok!king koud!
hmmm, andere bronnen hebben het over duizenden demonstranten http://www.depers.nl/binn(...)rs-tegen-Israel.htmlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
museumplein vandaag: 350 demonstranten op 25 organisaties. echt heel veel draagkracht is er niet blijkbaar.
de politiewoordvoerder heeft het over 350 man/vrouw/kind. dat kunnen ze vanuit de helicopter heel makkelijk tellen. dus ik ga uit van de betrouwbare bronquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef Reki het volgende:
[..]
hmmm, andere bronnen hebben het over duizenden demonstranten http://www.depers.nl/binn(...)rs-tegen-Israel.html
Ooh ik ben benieuwd of Meki is gegaan
Een beetje militairen op knopjes laten drukken in een helicopter en verder gaat het dagelijks leven gewoon door, dan is het wel leuk genoeg ingepakt. Iedereen is wel te porren voor oorlog als de opofferingen en de ellende aan de andere kant zit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Poep natuurlijk, burgers zijn altijd wel te porren voor oorlog, mits je het leuk inpakt.
zelfs dan nog vind ik oorlog het allerlaatste middel en ben er niet echt voor te porren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een beetje militairen op knopjes laten drukken in een helicopter en verder gaat het dagelijks leven gewoon door, dan is het wel leuk genoeg ingepakt. Iedereen is wel te porren voor oorlog als de opofferingen en de ellende aan de andere kant zit.
quote:Hamas commander Azkariah al-Jamal died when his car was attacked early Saturday, the eighth day of the bombing campaign, Palestinian sources and the IDF said.
Grondoorlog komt dichterbijquote:JERUSALEM (CNN) -- Leaflets signed by the commander of the Israeli military were dropped over northern Gaza on Saturday morning, warning residents to "leave the area immediately" to ensure their safety.
Kan zijn, heb Slappy ook nog nie gezienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef Reki het volgende:
[..]
Ja tuurlijk was die erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef Reki het volgende:
[..]
hmmm, andere bronnen hebben het over duizenden demonstranten http://www.depers.nl/binn(...)rs-tegen-Israel.html
De weerzin straalt anders niet van je posts af. Feit is in ieder geval dat de oorlog niet een heel hele zware tol van de Israelische bevolking eist. Dus dan is het makkelijk een oorlog continueren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs dan nog vind ik oorlog het allerlaatste middel en ben er niet echt voor te porren.
hebben jullie elkaar warmgehouden?quote:
ik zie dit dan ook niet als een oorlog, maar als een conflict.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De weerzin straalt anders niet van je posts af. Feit is in ieder geval dat de oorlog niet een heel hele zware tol van de Israelische bevolking eist. Dus dan is het makkelijk een oorlog continueren.
Laat SCH dat maar niet horen, dan wordt ie jaloersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar warmgehouden?
Zag je Israel - Hezbollah ook als conflict?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie dit dan ook niet als een oorlog, maar als een conflict.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar warmgehouden?
ja. aangezien het niet tussen twee landen ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zag je Israel - Hezbolla ook als conflict?
En nog de aantallen ontkennen ook nogquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
museumplein vandaag: 350 demonstranten op 25 organisaties. echt heel veel draagkracht is er niet blijkbaar.
Waarom niet, dit is erger dan Mumbai, 500 doden en waaronder bijna 50-tal kinderen die de dood hebben gevonden ?.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Roi het volgende:
De aanslagen in Mumbai en de doden kan je totaal niet vergelijken. Als de Indiase SF in Pakistan een kamp waren binnen gevallen en daar terroristen hadden vermoord had je dit kunnen vergelijken.
niet volgens de politiewoordvoerder. maar he! who's counting? cijfers worden vaak wat opgedreven als het om palestijnen gaat, niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
En nog de aantallen ontkennen ook nog![]()
Alles dat tegen Israel is gelogen
er waren duizenden man op de voet.
Overtuigend ?. Juist zulke mensen zoals jij en zoals je land Israel en zoals je leider Olmert bestaat geen vrede meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef buachaille het volgende:
Er is geen vrede zolang de Islam bestaat en zolang de mens bestaat. Lullig om te zeggen maar ik ben er van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |