Jen doet vandaag huilen ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef Ticootje het volgende:
jen doet vandaag alleen maar huilen en slapen. Pff.
Is dit cynischquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:36 schreef Macka66 het volgende:
Ja, Guuzewuus doet postend veel goeds voor het taalbesef
Oh echt vraagteken. Dus het moet erop staan dan vraagteken. Leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Jen doet danoontjes eten en rozijntjes. Danoontjes heb je voor babies vanaf 4 maanden.
Ik heb dat volgens mij nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:55 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ben echt allergisch voor dat "Naam doet werkwoord".Hebben jullie dat ook? En doe je het dan per ongeluk toch? Of hebben jullie dat niet
![]()
Nee hoorquote:
Ja dat is het ook. Het gaat op zich ook wel goed, alleen nu met drinken en spugen is het lastig. Omdat hij totaal geen reserve heeft. Toch wel spannend hoor allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:14 schreef Macka66 het volgende:
Ingrid, het klinkt toch gematigd positief. Fijn dat het spoelen nu ok gaat, lijkt me heel moeilijk en dubbel dat je zoiets moet leren en doen voor je kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |