Dat een 16jarige dood gaat is veel ergerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Franneh het volgende:
jaja broer van, zus van, verre achternicht van vriendin van...
Maar toch.
Zielig.
Ik dacht btw eerst dat er stond: John travolta overleden.. schrikken dat ik deed.
Fijn dat je het met me eens bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik ben het eens met de topicstarter.
Waar hoor je mij zeggen dat dat minder erg is dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat een 16jarige dood gaat is veel erger
Hou die tong bij jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef Franneh het volgende:
[..]
Waar hoor je mij zeggen dat dat minder erg is dan?
je zegt helemaal niets. waarom open je het topic?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef Franneh het volgende:
Waar hoor je mij zeggen dat dat minder erg is dan?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef Uro het volgende:
Die is er wel op tijd bij met 16 jaar.
Ik vind dit showbizz nieuws.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:18 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
je zegt helemaal niets. waarom open je het topic?
Sorry, dat heb ik even gemist, kan je het quoten voor me?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Franneh het volgende:
En ik zeg nu toch wat,
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik even gemist, kan je het quoten voor me?
Lijkt me vreselijk om je zoon zo jong te verliezen.quote:Jett Travolta, the 16-year-old son of John Travolta has died after suffering a seizure at his family’s vacation home at the Old Bahama Bay Hotel on Grand Bahama Island.
Travolta’s attorney, Michael Ossi, tells Reuters that attempts were made to revive him, but he died at the scene.
Access reports Jett fell and hit his head on a bathtub at the hotel. TMZ reports Jett was taken to the Rand Memorial Hospital.
Travolta, 54, wife Kelly Preston, 46, and their family had been vacationing in the Bahamas. Travolta and Preston also have a daughter, Ella, 8.
Travolta has said Jett suffered from Kawasaki Syndrome (a condition that leads to heart disease in rare cases). Preston has also said Jett suffered from asthma and blamed household cleaners, fertilizers and pesticides for sparking the condition. According to People, she credited a detoxification program based on the writings of Scientology founder L. Ron Hubbard with helping to improve Jett’s health.
Our deepest condolences go out to the Travolta family and friends.
justjared
Too earlyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:46 schreef _Boozeroony het volgende:
Dat was vast geen Saturday Night Fever.
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Re het volgende:
kind mocht natuurlijk geen psychische diagnosering krijgen, gelukkig werkte de detox van Scientology wel.
Hij krijgt hem na de autopsie gewoon weer terug hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:
Pff gruwelijk!
Ik denk dat zoiets het meest erge is dat een mens kan overkomen, je kind verliezen!
Waar een sekte religieuze beweging al niet goed voor is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Re het volgende:
kind mocht natuurlijk geen psychische diagnosering krijgen, gelukkig werkte de detox van Scientology wel.
Ik zie niet in hoe je commentaar relevant is op wat die jongen is overkomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Re het volgende:
ja vreselijk en lullig
Levend? Dat zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij krijgt hem na de autopsie gewoon weer terug hoor!
Verdiep je eens in Scientology, hun standpunt m.b.t. geneeskunde en hoe Travolta er mee dweept. Ik zou een zekere relatie zeker niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je commentaar relevant is op wat die jongen is overkomen.
ik wel, maar dat doet aan het verschrikkelijke van zijn dood niets af hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
In het artikel hierboven legt iemand kennelijk (en niet geheel onlogisch) wel die link:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Vitalogy het volgende:
quote:she credited a detoxification program based on the writings of Scientology founder L. Ron Hubbard with helping to improve Jett’s health.
Wie had het over levend?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Levend? Dat zou mooi zijn!
Hoe weet je dat?
Ja heel fok is bekend met hun standpunten want heel fok zit aan de anti-depressiva. Neemt niet weg dat het totaal niet relevant is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Verdiep je eens in Scientology, hun standpunt m.b.t. geneeskunde en hoe Travolta er mee dweept. Ik zou een zekere relatie zeker niet uitsluiten.
helemaal eens met dit. ze mogen absoluut geen medicijnen hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Re het volgende:
ja vreselijk en lullig
Zoals bij de jehova's?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal eens met dit. ze mogen absoluut geen medicijnen hebben.
According to Scientology documents, auditing can heal physical conditions, including:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:07 schreef Isabeau het volgende:
Aan psychische aandoeningen ga je niet dood (tenzij je zelf een handje helpt), dus ik vind het weinig relevant voor dit topic. Verder vind ik de grappig bedoelde opmerkingen een tikkeltje stuitend.
zeker als je de medische wetenschap geen kans geeft om je zoon te redden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:23 schreef vronie het volgende:
Te vreselijk voor woorden om je kind te verliezen
...dat kan ik mij dus niet voorstellen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeker als je de medische wetenschap geen kans geeft om je zoon te redden.
ik neem ook aan dat travolta nu gaat twijfelen over zijn lidmaatschap van een nare organisatie. eerst maar eens kijken of hij er uit kan komen en niet straks met 'zelfmoord' gevonden gaat worden, "omdat hij het verdriet van zijn verloren zoon niet kon handelen".quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
...dat kan ik mij dus niet voorstellen!
Dat je als ouder zijnde zo dom kunt zijn!
Yepp...waarom gaan er zoveel beroemdheden bij die sekte?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat travolta nu gaat twijfelen over zijn lidmaatschap van een nare organisatie. eerst maar eens kijken of hij er uit kan komen en niet straks met 'zelfmoord' gevonden gaat worden, "omdat hij het verdriet van zijn verloren zoon niet kon handelen".
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Yepp...waarom gaan er zoveel beroemdheden bij die sekte?
Wat bieden deze mensen, en wat kost zoiets?
Ik vind het onbegrijpelijk nml...
Ik zie weinig 'zwarte kousen' twijfelen aan het niet inenten van hun kinderen wanneer er eentje omvalt vanwege een prima te voorkomen ziekte, dus daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat travolta nu gaat twijfelen over zijn lidmaatschap van een nare organisatie.
Had-ie maar een auditje extra moeten nemen. Sorry, maar Travolta valt bij mij in de twee categorieen 'te dom om te poepen' en 'meer geld dan hersens'. Ja, het blijft uiteraard ontzettend kut om je kind te moeten begraven, maar toch heb ik wat moeite met eerlijke empathie met iemand die openlijk dweept met die smerige Scientology bende.quote:eerst maar eens kijken of hij er uit kan komen en niet straks met 'zelfmoord' gevonden gaat worden, "omdat hij het verdriet van zijn verloren zoon niet kon handelen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |