Welke 2 dan, xie alleen die Feyenoord hool-i-gan.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:06 schreef Kopbal het volgende:
[TV - 23.00 NED3] Sophie praat met harde kern Feyenoord. #2
Die 2 kinderen verkloten het hele topic.
Topic opgeruimd.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:06 schreef Kopbal het volgende:
[TV - 23.00 NED3] Sophie praat met harde kern Feyenoord. #2
Die 2 kinderen verkloten het hele topic.
Ik neem het even mee naar achteren.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ray, ken jij hier iets aan doen:
Cheiron
Natuurllijk wil ik dat.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Blawh het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo
Zou iemand de OP van Heracles Almelo #27 - Met Qays Shayesteh in de basis willen aanpassen?
Die gast spoort echt niet hoor. Misselijkmakend mannetje. En voor de mensen die denken wat lult ie. Kijk maar wat reacties verder voor wat hij eerst postte.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef denthemen het volgende:
[TV - 23.00 NED3] Sophie praat met harde kern Feyenoord.
Reactie geedit.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Die gast spoort echt niet hoor. Misselijkmakend mannetje. En voor de mensen die denken wat lult ie. Kijk maar wat reacties verder voor wat hij eerst postte.
Ja, ik had de impact niet juist ingeschat. Ik heb hem daarna uit respect aangepast naar Robert van der Kroft.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reactie geedit.
Vond het ook niet echt gepast.
Maar weer komt hij er mee weg.. Het is gewoon misselijkmakend Sjimz.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reactie geedit.
Vond het ook niet echt gepast.
Nee, komt-ie niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar weer komt hij er mee weg.. Het is gewoon misselijkmakend Sjimz.
Ik had hem al geband voordat Breach hier postte.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die riekt wel een beetje naar een "ban op appèl".
Zonde trouwens dat Kopbal gebanned is... Daar was toch weinig mis mee?
Kom op TR. Als jij hebt gezien wat daar stond, dan weet jij heel goed dat het geen ban op appèl is. Als het echt zo'n stoere grappige jongen is dan had hij zn post niet ge-edit.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die riekt wel een beetje naar een "ban op appèl".
Zonde trouwens dat Kopbal gebanned is... Daar was toch weinig mis mee?
Optelsom, zie banmeldtopic.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef denthemen het volgende:
Ja ik zag het ook staan, ik neem aan dat het niet was vanwege het gekloot in dat topic gister? Want daar deden er heel veel aan mee
Er was al een editquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |